Hamilelikte pembe leke geldi, doğum başlamış olabilir mi?

0 oy
355 göst.
27 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (78 puan) sordu

Kızlar önce idrarırım biraz pembe gibi geldi sonra peçeteye sildim böyle bir renkte geldi az ama doğum başlamış olabilir mi 

image

Gebelik haftası 39+6

1 cevap

0 oy
27 Nisan 2021 (174 puan) cevapladı
sancın varmı
27 Nisan 2021 (78 puan) yorumladı
Çok fazla yok kasıklarda var biraz
27 Nisan 2021 (4 puan) yorumladı
Doğum olabilir canım günün gelmiş zaten bize de haber ver
27 Nisan 2021 (174 puan) yorumladı
Bol bol yürüyüş yap  ılık duş al sıcak suda otur  karnini sabunla ovala asagi dogru bastrmadan ov insallah dogumun baslar

Rabbim yar ve yardmcin olsun
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte gelen pembe leke doğumun başladığı anlamına mı gelir?
Hamilelikte görülen pembe leke veya nişan gelmesi, doğumun başladığına dair en önemli belirtilerden biri olabilir ancak her zaman hemen doğumun başlayacağı anlamına gelmez. Eğer gelen akıntı pembe, kırmızı veya kahverengi tonlarında ise ve buna düzenli sancılar eşlik ediyorsa, vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmeniz veya hastaneye başvurmanız önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren nişan gelmesi nasıl anlaşılır?
Nişan gelmesi, rahim ağzını tıkayan mukus tıkacının dışarı atılmasıdır ve genellikle sümüksü yapıda, pembe, hafif kanlı veya kahverengi bir akıntı şeklinde görülür. Nişan geldikten sonra doğum birkaç saat içinde başlayabileceği gibi, bu süreç birkaç gün de sürebilir; bu nedenle sancıların düzenli olup olmadığını takip etmek en sağlıklı yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren diğer belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren diğer temel belirtiler arasında düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan sancılar, suyun gelmesi, bebek hareketlerinde değişiklik, bel ağrısı ve yoğun pelvik baskı yer alır. Özellikle suyun gelmesi veya sancıların 5-10 dakikada bir düzenli hale gelmesi, doğumun aktif evresine girildiğinin en net işaretidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Pembe leke geldikten sonra ne kadar süre içinde hastaneye gidilmeli?
Pembe leke geldikten sonra sancılarınız düzenli değilse doktorunuza danışarak evde takip edebilirsiniz, ancak sancılar 10 dakikada bir gelmeye başladıysa hastaneye gitme zamanı gelmiş demektir. Eğer lekelenmeye yoğun kanama, suyunuzun gelmesi veya bebek hareketlerinde azalma eşlik ediyorsa beklemeden doğrudan acil servise başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin son haftalarında pembe akıntı neden olur?
Hamileliğin son haftalarında görülen pembe akıntı, rahim ağzındaki kılcal damarların çatlaması veya rahim ağzının açılmaya başlamasıyla mukus tıkacının yerinden oynaması sonucu oluşur. Vücudun doğuma hazırlandığını gösteren bu durum, genellikle normal bir süreçtir ancak her ihtimale karşı uzman bir hekim tarafından değerlendirilmesi en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 191 göst.
0 oy
3 cevap 334 göst.
7 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde Fatma nur oz (11 puan) sordu
0 oy
4 cevap 710 göst.
0 oy
7 cevap 783 göst.

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...