37. haftada ödem ve yorgunluk normal mi?

0 oy
1,209 göst.
30 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (55 puan) sordu

Bu aralar ne ararsanız var hangi birini sayayım ki ödem ve baş ağrısı yorgunluk halsizlik yalancı sancılar Allah bir avazda kurtarsın inşallah

Gebelik haftası 37

16 Cevap

0 oy
30 Nisan 2021 (122 puan) cevapladı
36+4 günlük gebeyim son 11 günüm kaldı o kadar şiş hissediyorum ki her an patlayacak gibiyim
30 Nisan 2021 (943 puan) yorumladı
Sezeryan mi sizinki
30 Nisan 2021 (194 puan) yorumladı
Bende patlamak üzereyim Zaten bunalıyorum birde sıcaktan pişiyorum evde yok yokkk
1 Mayıs 2021 (122 puan) yorumladı
Evet sezeryan olacağım inşallah
1 Mayıs 2021 (122 puan) yorumladı
Evet ya son günlerimiz sıcağa denk geldi gerçi kimse kabul etmiyo havanın ısındığını ama ben gizliden klima açmaya başladım
-Reklam-
0 oy
30 Nisan 2021 (98 puan) cevapladı
Kabızlık şikayetim artık doğsamda vücudum kendine gelse DİE bekliyorum ☺️
1 Mayıs 2021 (122 puan) yorumladı
Hepimizin ortak derdi malesef  eski fotoğraflara bakıp bu ben miyim diyorum
0 oy
30 Nisan 2021 (70 puan) cevapladı
Ödemden ayaklarım balon oldu patlıcak sanki fena baya 
30 Nisan 2021 (334 puan) yorumladı
Benimde ellerim ayaklarim felaket ellerim hep uyusuk gece uykumdan uyaniyorum agridan
30 Nisan 2021 (55 puan) yorumladı
Aynen benimde öyle tansiyonuma bakıldı 11/7
0 oy
30 Nisan 2021 (73 puan) cevapladı
Yazdıklarına hepsi birde üstüne dün gece ayak bilegimi incittim :(
30 Nisan 2021 (55 puan) yorumladı
Allah şifa versin
0 oy
30 Nisan 2021 (196 puan) cevapladı
Geceleri  yatamıyorum arada adet sancısı gıbı agrıım oluyor cok sukur ayaklarımda  bı sısme olmadı ama hep uyumak ısıtıyorum halsızlık var 36+3 
30 Nisan 2021 (943 puan) yorumladı
Aynıyız cnm bnde senin gibi sürekli uyumak istiorum bide dün gece 2 3 defa kasılmam oldu kasıklarım fln sanciodu 36.3 bzde bklm hyrlisi nolck
0 oy
30 Nisan 2021 (106 puan) cevapladı
O kadar çok uyuyorum ki  hiç bişey yapasım gelmiyor. Adet olacakmışım gibi kasık ağrım oluyo bazen bide aşağı indi bebeğim hiç rahat hareket edemiyorum. Allah nasip ederse perşembe günü kucağıma alcam inş  37+0
30 Nisan 2021 (106 puan) yorumladı
Evet sezeryan canım
30 Nisan 2021 (43 puan) yorumladı
Benim ki de sezeryan ama doktorum 38 bitmeden almam diyor 35+4 günlük şuan çok zor dayanamıyorum sırt ağrılarım çok fena
30 Nisan 2021 (106 puan) yorumladı
37+6 olcak işte benimde. Bayram giriyo araya o yüzden canm bayramdan sonra bırakamam o riski alamam dedi doktor. Bende öyleyim sırtım çok ağrıyo kendimi yorgun hissediyorum ve sanki her yerim ağrıyor. Bu haftalar gerçekten cok zor.
30 Nisan 2021 (43 puan) yorumladı
Evet çok haklısınız bende ağrıdan ağlıyorum artık sırt ağrılarım çok fena bebeğimin kilosu da çok iyi ama doktor işte bekleyeceğim diyor 38 bitene kadar şu saatten sonra doktorda değiştiremem beklemeyen mecburen
30 Nisan 2021 (106 puan) yorumladı
Sabretcez :) sağlıkla gelsinler de inş
0 oy
30 Nisan 2021 (1,844 puan) cevapladı
36+3um.3.bebegim.Ama.en zor hamileligim diyebilirim.3 kere erkne dogum riski yasadim sukur bu haftaya geldik.Halsizlik,uykusuzluk,bazen eklem agrilari,bazen istahsizlik,nefes alamama gibi sıkintilar var.
0 oy
30 Nisan 2021 (207 puan) cevapladı
mide yanması (en çok zorlaandığım ), bacağa aniden giren kramplar , nefes alıp vermede zorlanma,  hareket kısıtlılığı , gece horlamaları. Şimdiye kadar yaşamadığım ne varsa yaşıyorum ve çok zorlanıyorum 37+0 
30 Nisan 2021 (213 puan) yorumladı
Mide yanması bende çok yaşıyorum artık gaviskon da fayda etmedi eczaneden pantpas diye bi ilaç yazdırdım günde bir kere içiyorum şükür ne yanma kaldı ne başka bşy sende doktoruna sorabilirsin
30 Nisan 2021 (207 puan) yorumladı
Rennie duo diye bir tablet önerdi hemen aldım bitane anında hafifletti
0 oy
30 Nisan 2021 (308 puan) cevapladı
Yorgunum... Uyumak istiyorum. Evde biraz hareket etsem sucuk gibi sırılsıklam oluyorum. Geceleri yatakta soguk yer ariyorum ayaklarim resmen yanıyor. Ama cok şükür, Rabbim kimseye yoklugunu gostermesin. Sonuna yaklasiyoruz biliyorum ki karnimin icindeki hareketlerini cok ozleyecegim. Rabbim hepimizi saglikla bebegine kavustursun insallah

37+2
0 oy
30 Nisan 2021 (655 puan) cevapladı
37+3 yalancı Sancılarım oluyor ayaklarda şişlik baş ağrısı bizde de durum böyle
30 Nisan 2021 (94 puan) yorumladı
Ah bende dönmez diyordum ama işte yukarı dönmüş bu yasakları falan görünce gelesi gelmedi galiba
30 Nisan 2021 (655 puan) yorumladı
O zaman sezeryan olucan heralde
30 Nisan 2021 (94 puan) yorumladı
Dönmezse evet
30 Nisan 2021 (655 puan) yorumladı
Hayırlısı olsun öylede ağrı cekiyon böylede
30 Nisan 2021 (94 puan) yorumladı
Ah sorma
0 oy
30 Nisan 2021 (968 puan) cevapladı
38 arti 2 yeter artık mod on 
0 oy
30 Nisan 2021 (285 puan) cevapladı
39.haftamdayım kasık ağrısı adet ağrısı yatakta dönmekte zorluk çok yaşıyorum Allah hepimize kolay doğum nasip etsin.
0 oy
30 Nisan 2021 (334 puan) cevapladı
Bende hic yalanci sanci yok 
0 oy
30 Nisan 2021 (133 puan) cevapladı
37+4 geceleri uyumakta zorlanıyorum nefesim daralıyor burnum tıkalı oluyor zaten sürekli, yatakta donemiyorum kalkmak çok zor oluyor. Hicbirsey yapmama isteği sabahları mide bulantısı vs. Zor geciyor artık 1 haftamız kaldı Allah'ın izniyle
0 oy
30 Nisan 2021 (372 puan) cevapladı
Bende yarın 37+0 im. Saydıklarınizin hepsi var :( halsizlik,uykusuzlik,ödem, sıcak basması...  Söyle gerine gerine yüzüstü uyumayı ozledim :(  ama benim de son 10 günüm inşallah.  11 mayisa doğumum var. 2.sezeryan olacağı için günümün belli olması en iyi yani bu işin. Sağlıkla gelsinler inşallah.
0 oy
30 Nisan 2021 (294 puan) cevapladı
37+6 haftaligim ne sancim var be de bisey 11 mayısa doğum olacak Allah izin verirse  

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37. haftada ödem ve şişlikler nasıl azaltılır?
37. haftada ödemi azaltmak için gün içerisinde mümkün olduğunca ayakları yüksekte tutmak, tuzu kısıtlamak ve günde en az 2-2,5 litre su tüketmek oldukça etkilidir. Ödemin arttığı durumlarda sol yanınıza yatarak dinlenmek böbreklere giden kan akışını artırarak vücuttaki fazla sıvının atılmasına yardımcı olur. Eğer ani gelişen yüz veya el şişmesi gibi bir durumla karşılaşırsanız vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 37. haftasında baş ağrısı neden olur?
37. haftada yaşanan baş ağrılarının temel nedenleri arasında vücuttaki hormonal değişimler, uyku düzensizlikleri, yorgunluk ve artan kan hacmi yer almaktadır. Ancak bu dönemde şiddetli ve geçmeyen baş ağrıları, görme bozukluğu veya mide bulantısı ile birlikte seyrediyorsa gebelik zehirlenmesi (preeklampsi) riski açısından mutlaka değerlendirilmelidir. Tansiyon takibi yaptırmak ve dinlenmek baş ağrısını hafifletmeye yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37. haftada yalancı sancılar ile gerçek doğum sancısı nasıl ayırt edilir?
Yalancı sancılar (Braxton Hicks) genellikle düzensizdir, pozisyon değiştirdiğinizde veya dinlendiğinizde hafifleyip geçer. Gerçek doğum sancıları ise düzenli aralıklarla gelir, zamanla şiddeti artar, süresi uzar ve dinlenmekle geçmez. Sancınızın sıklığı 5-10 dakikaya düştüğünde, su gelmesi veya kanlı nişan belirtisi olduğunda vakit kaybetmeden hastaneye gitmeniz gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37. haftada aşırı yorgunluk ve halsizlik normal mi?
Gebeliğin 37. haftasında vücudun artık doğuma hazırlanması ve bebeğin ağırlığının artması nedeniyle yorgunluk ve halsizlik hissetmek oldukça normaldir. Bu dönemde vücudunuz enerji depolamaya çalışırken artan progesteron seviyeleri de sizi daha çabuk yorabilir. Kendinizi zorlamadan kısa süreli dinlenmeler yapmak, beslenmenize dikkat etmek ve hafif tempolu yürüyüşlerle vücudu dinç tutmak bu süreci yönetmenize destek olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğuma yaklaştıkça vücudumda nelere dikkat etmeliyim?
Doğuma yaklaştığınız bu günlerde bebeğinizin hareketlerini düzenli olarak takip etmek, günlük 10-12 hareketin hissedilmesi son derece önemlidir. Ayrıca düzenli gelen sancılar, su gelişi, vajinal kanama veya şiddetli baş ağrısı gibi belirtileri göz ardı etmemeniz gerekir. Haftalık kontrollerinizi aksatmamak ve çantanızı hazır tutarak kendinizi fiziksel olarak çok yormadan dinlenmeye odaklanmak en sağlıklı yaklaşım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 423 göst.
13 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Betli (25 puan) sordu
0 oy
0 cevap 156 göst.
0 oy
0 cevap 372 göst.
0 oy
15 cevap 1,028 göst.
12 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Naree.1 (160 puan) sordu

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...