Beta değerim yavaş yükseliyor, boş gebelikten mi korkmalıyım?

0 oy
921 göst.
30 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (32 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar benim  beta değerim yavaş yükseliyor kese göründü ama bebiş görünmedi boş gebelik olursa eğer kürtaj geçirenler çok zor mu 
Gebelik haftası 6

5 Cevap

0 oy
30 Nisan 2021 (123 puan) cevapladı
Bende şuan ilaçları bıraktım kendiliğinden atmasını bekliyorum. Sana gelecek yorumlar benim içşn de iyi olacak
30 Nisan 2021 (464 puan) yorumladı
Evde düşük yaptım bu nedenden dolayı kürtaj randevusu aldık fakat gerek kalmadı sağlıksız bir gebeliği vücut atıyor anneyi daha sağlıklı bir gebeliğe hazirliyormus
5 Mayıs 2021 (123 puan) yorumladı
Maalesef sonlandı benim gebeliğim. Sen nasılsın?
5 Mayıs 2021 (32 puan) yorumladı
Ah canım ya çok geçmiş olsun ben 19 mayısta gidecem hala bisey yok
6 Mayıs 2021 (123 puan) yorumladı
Umarım sağlıkla kucağına alırsın. Haber ver lütfen . Sevgiler
6 Mayıs 2021 (32 puan) yorumladı
Kürtaj mi oldun sen canım haber veririm tabiki
-Reklam-
0 oy
30 Nisan 2021 (709 puan) cevapladı
Ben uyusturulmadan kürtaj oldum  berbat 
30 Nisan 2021 (32 puan) yorumladı
Ama neden
0 oy
30 Nisan 2021 (266 puan) cevapladı
Hayır hic korkmayın, bende bos gebelik gecirdim ve kurtaj oldum simdi 16 haftalık hamileyim.bisey anlamiyosunuz zaten 5 dk da uyuyup uyaniyorsunuz.sonrasinda yürüyerek eve geldim bikac gun dikkat edip dinlendim hafif adet sancısı gibi sancı oluyor o kadar. Korkacak bisey yok.sadece sonrasi cok onemli enfesiyon kapmamanız gerekiyor. Gecmis olsun üzülmeyin.
30 Nisan 2021 (32 puan) yorumladı
Teşekkür ederim:)
0 oy
30 Nisan 2021 (149 puan) cevapladı
Ocak 6da kürtaj oldum devlette 10dakika uyuttular hiçbir acı ağrı hissetmedm sadece duş alırken az sızlama olmuştu 15gun falan da kanama olmuştu zaten doktora sorarsanız uyutup uyutmadigini söylüyor ve kötüsünü düşünmemeye çalışın benmde beta değerim çok yavaş yükseliyordu 8haftalikken bebek 7haftafa kalmış kalp atışı durmuş gelişmemişti almışlardı şimdi tekrar hamileyim asla kötü hissetmeyin düşünmeyin Rabbim bizim için en iyisini verir
30 Nisan 2021 (24 puan) yorumladı
Kurtajdan sonra rahimde yapisiklik olmuuo demi bende oldum ondan korkuyorum kalbi.durdu benimde
30 Nisan 2021 (32 puan) yorumladı
Kese var şu an bebek yok  ama hayırlısı olsun güzel yorumunuz  için teşekkürler
1 Mayıs 2021 (149 puan) yorumladı
Yok cnm öyle bişi olmuyor
0 oy
30 Nisan 2021 (1,535 puan) cevapladı
bisey basa geldimi zor olsada sonuc degismiyor canim kolay hic birsey yok sadece bunu bil yeter cok gecmis olsun
30 Nisan 2021 (32 puan) yorumladı
Kolay hiçbişey yok derken zor mu sizce kürtaj yani
1 Mayıs 2021 (1,535 puan) yorumladı
dogru soylemek gerekirse psikolojik olarak en kötüsü

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Beta hCG değerim yavaş yükseliyorsa boş gebelik mi demektir?
Beta hCG değerlerinin beklenen hızda artmaması veya duraksaması boş gebelik belirtisi olabilir ancak kesin tanı için tek başına yeterli değildir. Sağlıklı bir gebelikte değerlerin genellikle 48-72 saatte bir iki katına çıkması beklenir. Değerdeki yavaş artış, dış gebelik veya sağlıksız bir gebelik sürecine işaret edebileceği için mutlaka doktorunuzun ultrason takibi ve seri kan tahlilleri ile durumu izlemesi gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kese görünüp bebek görünmediğinde ne kadar beklenmelidir?
Gebelik kesesi görüldükten sonra bebek (embriyo) genellikle 1-2 hafta içerisinde izlenmelidir. Eğer kese çapı belirli bir boyuta (genellikle ortalama 25 mm) ulaştığı halde bebek hala görünmüyorsa boş gebelikten şüphelenilir. Doktorlar, yanlış tanı koymamak adına genellikle 7 ila 10 gün arayla yapılan kontrollerle gelişimi takip etmeyi tercih ederler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebelik teşhisi sonrası kürtaj işlemi nasıl yapılır?
Boş gebelik tanısı kesinleştiğinde, vücudun gebelik materyalini kendiliğinden boşaltması beklenmiyorsa kürtaj işlemi uygulanır. Günümüzde bu işlem genellikle vakumlu aspirasyon yöntemiyle, kısa süreli anestezi altında gerçekleştirilir. Operasyon genellikle 10-15 dakika sürer ve hastalar aynı gün taburcu edilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kürtaj sonrası fiziksel iyileşme süreci ne kadar sürer?
Kürtaj sonrası iyileşme süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle birkaç gün içinde tamamlanır. İşlemden sonra hafif kasık ağrısı ve birkaç gün süren lekelenme tarzında kanama olması normaldir. Tam iyileşme ve rahim iç yapısının kendini yenilemesi için genellikle 4-6 haftalık bir süre geçmesi gerekir; bu süreçte doktor önerilerine uymak enfeksiyon riskini azaltır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebelik sonrası yeniden hamile kalmak için ne kadar beklenir?
Boş gebelik sonrası yeniden gebelik planlamak için genellikle bir veya iki normal adet dönemi geçmesi önerilir. Bu süre, rahim iç tabakasının (endometrium) kendini tamamen toparlaması ve vücudun hormonal dengesine kavuşması için önemlidir. Doktorunuz, yapılan işlemin detaylarına ve genel sağlık durumunuza göre sizin için en uygun süreyi belirleyecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 979 göst.
0 oy
5 cevap 380 göst.
10 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayselq (284 puan) sordu
0 oy
3 cevap 396 göst.
27 Ocak 2022 Doğum kategorisinde Canan murat (39 puan) sordu

1,512,441 soru

24,669,200 cevap

367,164 kullanıcı

...