Hamilelikte gece aniden kanamam oldu, ne yapmalıyım?

0 oy
445 göst.
3 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (47 puan) sordu
Kızlar dün gece kanamam oldu çok az ama devamlı gelen acil e gittik nöbetçi doktor baktı iyi dedi kalp atışını dinletmedı içime dert oldu sabahı zor ettim baya üzüldüm sabah gel kendi doktorun a muayene ol kanama demek erken doğum demek dedi yatış verdi ama ben kalmadım evde 3 yaşında oğlum vardı sabaha kadar uyuyamadım sabah 8de gittik alttan ve ultrason dan muayene ettiler benimde son iki haftadır altım ıslanıyordu su mu idrar kaçırması mı bilemiyordim suyun iyi dedi iltihab da akıntı yapabiliyormuş benim ki öyleymiş alttan muayeneden korktum ama korkulacak kadar birşey yoktu sizde hiç korkmayın acımıyor benim rahîm ağzı kanamam varmış damar çatlaklığı da olabilir dedi çok yürüme sürekli yat dedi ama ne mümkün hiç Bir iş sağlıkta n önemli değil inanın evin işi zaten hiç bitmiyor anladım ki eskisi gibi olmayacağım doğuma kadar çok şükür bebeğim iyi kasıklarım iltihap dan dolayı çok ağrıyor velhasıl kelam dün gece bebeğim i kaybedeceğim diye çok korktum rabbim herkesin evladına sağlık versin kucağına almayı nasip etsin inşallah
Gebelik haftası 25+4

4 Cevap

0 oy
3 Mayıs 2021 misafir cevapladı
Geçmiş olsun canım kendine dikkat et boş ver iş falan kalsın senden ve bebeğinden önemli değil. Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah. 
3 Mayıs 2021 (47 puan) yorumladı
Amin inşaallah Allah razı olsun
-Reklam-
0 oy
3 Mayıs 2021 (1,540 puan) cevapladı
Hiç birşey bebeğinden önemli değil istirahat et 
0 oy
3 Mayıs 2021 (1,895 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun,inş.vakti zamani gelince sağlıkla alırsınız yavrunuzu kucağınıza.Kendinize dikkat edin.
0 oy
3 Mayıs 2021 (36 puan) cevapladı
Erken dogum riakim vardi progestan kullaniyordum birak dedi dpktor biraktim o gun doktor da isim vardi biraz fazla bekledim hastanede testler tahliller sonuclar derken aksam kanamam oldu senin haftalarinda hemen doktor progestani yazdi tekrar sabah aksam vajinadan kullaniyorum 35+2 yim hala kullaniyorum . Ama ayaktada kalmiyorum surkli yatiyorum
3 Mayıs 2021 (47 puan) yorumladı
Bana ilaçta iğne de vermedi bakalım inşallah tekrarlamaz senin kanama niye oluyordu canım
3 Mayıs 2021 (36 puan) yorumladı
3 ay sonra bebegin esinin rahim agzina yakin oldugunu ogrendim yani doktor degistirdim. Bebegin esi yukari cikti fakat ama tehlike devam etti erken dogum riski

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte gelen az miktardaki kanama ne anlama gelir?
Hamilelikte görülen az miktardaki kanama, rahim ağzı hassasiyeti, damar çatlakları veya enfeksiyon gibi çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir. Ancak her türlü kanama durumu, erken doğum riski veya bebeğin sağlığı açısından değerlendirilmesi gereken kritik bir belirtidir. Bu nedenle kanama fark edildiği anda vakit kaybetmeden bir kadın doğum uzmanına başvurulmalı ve gerekli muayeneler yapılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte su gelmesi ile idrar kaçırma nasıl ayırt edilir?
Hamilelikte gelen sıvının amniyon sıvısı mı yoksa idrar mı olduğunu ayırt etmek için uzman doktor tarafından yapılan ultrason ve alttan muayene yöntemleri kullanılır. Enfeksiyonlar da benzer şekilde akıntıya veya sıvı hissine yol açabilir. Eğer altınızda sürekli bir ıslaklık hissediyorsanız, su kesenizin durumu ve bebeğin sağlığı hakkında net bilgi almak için mutlaka bir hekime danışarak gerekli testleri yaptırmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte rahim ağzı kanaması neden olur ve nasıl tedavi edilir?
Gebelikte rahim ağzı kanaması genellikle rahim ağzındaki damar çatlaklarından veya enfeksiyon kaynaklı hassasiyetlerden kaynaklanmaktadır. Tedavi sürecinde doktorlar genellikle ağır kaldırmaktan kaçınmayı, fiziksel aktiviteleri kısıtlamayı ve istirahat etmeyi önerirler. İltihap durumu varsa buna yönelik güvenli tedavi protokolleri uygulanır; bu süreçte doktorunuzun 'sürekli yat' tavsiyesine uymak bebeğin sağlığı için hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte kasık ağrısı ve kanama durumunda ne yapılmalı?
Hamilelikte kasık ağrısı ve kanama birleştiğinde, bu durum enfeksiyon veya erken doğum habercisi olabileceği için acil müdahale gerektirir. İlk olarak nöbetçi doktorunuzun önerilerini dinlemeli ve mutlaka kendi kadın doğum uzmanınıza muayene olmalısınız. İltihaplanma kasık ağrısına neden olabilir; bu nedenle doktorunuzun reçete ettiği ilaçları kullanmalı ve vücudunuzu aşırı yormaktan kaçınarak tam istirahat etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte tehlikeli kanama belirtileri nelerdir?
Gebelikte tehlikeli kanama belirtileri; devamlı gelen kan, şiddetli kasık ağrısı, su gelmesi veya bebeğin hareketlerinde azalma olarak sıralanabilir. Özellikle erken haftalarda görülen her türlü kanama, erken doğum riski veya plasenta sorunlarını işaret edebileceği için ciddiye alınmalıdır. Kanamanın miktarı az olsa bile, durumun altında yatan nedeni belirlemek adına ultrason ve fiziksel muayene ile bebeğin kalp atışları mutlaka kontrol edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...