18 haftalık hamileyim, ceviz suyu içmem bebeğe zarar verir mi?

0 oy
586 göst.
3 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (151 puan) sordu
18 hafta olduk bugün ceviz suyu içiyorum sabahları aç karnına bi zararı olur mu acaba 
Gebelik haftası 18

5 Cevap

0 oy
3 Mayıs 2021 (877 puan) cevapladı
Ne icin iciyorsun Bi ara bende bu soruyu meral ediyordum Bi bayan ictiğini söylemişti 
3 Mayıs 2021 (151 puan) yorumladı
kabızlık için içiyorum canım
-Reklam-
0 oy
3 Mayıs 2021 (1,230 puan) cevapladı
Bir zararı olmaz açta içebilirsin tokta. Metabolizmayı hızlandırdığı için gebelikte fazla kilo almak istemiyorsan aç içmelisin . Vitamin olsun diye içeceksende tok içmelisin. Doğumdan sonrada içebilirsin sütünden bebeğe doğal yolla vitamin vermiş olacaksın çok faydalı. 
3 Mayıs 2021 (151 puan) yorumladı
teşekkür ederim canım
0 oy
3 Mayıs 2021 (213 puan) cevapladı
Ben kabızlık için içiyorum 
3 Mayıs 2021 (151 puan) yorumladı
bende kabızlım için içiyorum normalde kabızlık ilacım vardı o bitince ceviz suyu içmeye başladım
0 oy
3 Mayıs 2021 (994 puan) cevapladı
Kabizlik icin iciliyo diye biliyorum ama sen de kabizlik icin mi iciyosun canim.
3 Mayıs 2021 (151 puan) yorumladı
evet canım kabızlık için normalde kabızlık ilacım vardı o bitince ceviz suyu içmeye başladım
3 Mayıs 2021 (994 puan) yorumladı
Bende de var siddetli kabizlik işe yaradi mi peki ceviz suyu yaradiysa bende yapayim.
4 Mayıs 2021 (151 puan) yorumladı
yap valla iyi geliyor gece yatmadan cevizi suyun içine koy sabah o suyu aç karnına iç cevizide ye ben öylr yapıyorum çok iyi geliyor bana
4 Mayıs 2021 (994 puan) yorumladı
Tamam canim deniycem teşekkür ederim :)
0 oy
3 Mayıs 2021 (473 puan) cevapladı
Ceviz suyu tirode  de çok iyi geliyor komşumuz a dokdor ameliyat demiş  ceviz suyu içmiş  ve de ceviz in taze yapraklarından içmiş dokdor a gitmiş dokdor bile şaşır miş. Ceviz suyu çok faydalı. 
3 Mayıs 2021 (151 puan) yorumladı
evet ama günlük içiyorum ya bebişe zararı olur diye korktum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

18 haftalık hamileyim, sabah aç karnına ceviz suyu içmem bebeğe zarar verir mi?
Hamilelikte ceviz suyu tüketimi genellikle güvenli kabul edilse de, 18. haftada herhangi bir besin takviyesine başlamadan önce mutlaka doktorunuza danışmalısınız. Ceviz suyu, içerdiği omega-3 ve minerallerle faydalı olabilir ancak günde 1 bardaktan fazla tüketilmesi veya vücudun verdiği tepkiler kişiden kişiye değişebilir. Eğer mide yanması, hazımsızlık veya alerjik bir reaksiyon gözlemlerseniz tüketimi hemen durdurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte ceviz suyu içmenin anne ve bebek sağlığına faydaları nelerdir?
Ceviz suyu, anne adayının kolesterol dengesini korumaya yardımcı olan sağlıklı yağ asitleri ve bebeğin beyin gelişimini destekleyen omega-3 yağları açısından zengindir. Düzenli ve ölçülü tüketildiğinde sindirim sistemini destekleyebilir ve kan şekerini dengelemeye yardımcı olabilir. Ancak gebelikte her şeyin fazlasının riskli olabileceği unutulmamalı, tüketim miktarı hekim kontrolünde belirlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte ceviz suyu ne kadar tüketilmeli ve nasıl hazırlanmalı?
Gebelik sürecinde ceviz suyu genellikle bir gece önceden bir bardak suya bir adet tam cevizin içini ekleyerek hazırlanır ve sabah aç karnına tüketilir. Uzmanlar hamilelikte aşırıya kaçılmaması gerektiğini vurguladığından, günlük olarak bir bardak ceviz suyu tüketimi yeterli görülmektedir. Cevizin temiz olduğundan emin olmalı ve bekletilen suyun taze olmasına dikkat etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte ceviz suyu içmenin yan etkileri veya riskleri nelerdir?
Hamilelikte ceviz suyu içmenin en yaygın yan etkileri arasında mide bulantısı, gaz şikayeti veya mide asidini tetikleme durumu yer alabilir. Özellikle hassas bir mide yapınız varsa, aç karnına içilen ceviz suyu mide yanmasını artırabilir. Ayrıca cevize karşı bilinen bir alerjiniz varsa, bu tür sular ciddi alerjik reaksiyonları tetikleyebileceği için kesinlikle tüketilmemelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin ikinci trimesterinde ceviz suyu içmek güvenli midir?
Hamileliğin 18. haftası olan ikinci trimester döneminde beslenme düzeni oldukça kritiktir ve bu dönemde ceviz suyu içmek genellikle güvenli kabul edilse de tıbbi bir zorunluluk değildir. Vücudunuzun bu suya nasıl tepki verdiğini gözlemlemek çok önemlidir; eğer ishal veya karın ağrısı gibi belirtiler yaşarsanız tüketimi bırakmalısınız. Herhangi bir bitkisel veya doğal kür uygulamadan önce mutlaka kendi doktorunuzun onayını almanız en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 438 göst.
0 oy
6 cevap 598 göst.
16 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zy (307 puan) sordu
0 oy
1 cevap 333 göst.
15 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Zy (307 puan) sordu
0 oy
11 cevap 1,981 göst.

1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,099 kullanıcı

...