Çatı muayenesinden sonra kanamam oldu, normal mi?

0 oy
411 göst.
4 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (10 puan) sordu
Kizlar sancim vardi gittim acilma yok dedi bebegonde sancisi cikmadi cati muanesi yapildi AZ bi kan gelebilir dedi geldi eve geldim dusa girdim kanamam oldu baya normalmi
Gebelik haftası 36+3

3 Cevap

0 oy
4 Mayıs 2021 (1,676 puan) cevapladı
Az bı kanama normal bı pedi doldurcak kadar kanaman olduysa doktora git tekrar 
4 Mayıs 2021 (10 puan) yorumladı
Pedide De var peceteyede baya geldi pihti seklinde felan
4 Mayıs 2021 (1,676 puan) yorumladı
Bı doktora tekrar görün canım kanamanin her türlüsü iyi değildir çünkü yuzmus yuzmus kuyruğuna gelmişsin rabbim sağ saglim kucagina da almayı nasip etsin inşallah
4 Mayıs 2021 (10 puan) yorumladı
Sancilarin cogalsin gel dedi bakayim
4 Mayıs 2021 (1,676 puan) yorumladı
Hakkında hayırlısı olsun inşallah canım
4 Mayıs 2021 (10 puan) yorumladı
Saol canim
-Reklam-
0 oy
4 Mayıs 2021 (285 puan) cevapladı
Bana olabilir demisti ama 40 haftadaydim cuma oldum c.tesi gece doguma gittim pazar sabah dogum yaptim dogum baslasin diye yapiliyor ama senin cok erken daha
5 Mayıs 2021 (10 puan) yorumladı
Seninde mi kanamam du canim sancin nasil di cokmu oldu
5 Mayıs 2021 (285 puan) yorumladı
Sancim olmadı suyun geldiği icin gittim doguma aldilar sanci cikmadi hic suni sanci verdiler
0 oy
9 Mart 2023 (43 puan) cevapladı
Tekrar gorunmende fayda var canım . Bi görün bence biraz kanamadan fazlasiysa yinede görun derim 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Çatı muayenesinden sonra kanama olması normal mi?
Çatı muayenesi sonrası görülen hafif lekelenme veya çok az miktarda pembe akıntı genellikle normal kabul edilir. Ancak muayene sonrasında ped dolacak kadar yoğun, parlak kırmızı veya kesintisiz devam eden kanamalar normal değildir ve mutlaka doktorunuza bildirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi çatı muayenesinden sonra ne kadar kanama olabilir?
Çatı muayenesi sırasında rahim ağzındaki hassas dokuların uyarılması sonucu genellikle birkaç saat süren hafif lekelenme görülebilir. Eğer kanamanız bir ped miktarından fazlaysa, pıhtılı geliyorsa veya durmuyorsa bu durum klinik bir takibi gerektirir ve acilen sağlık kuruluşuna başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte çatı muayenesi sonrası kanama ne zaman tehlikelidir?
Kanamanın parlak kırmızı renkte olması, yoğunluğunun artarak devam etmesi, şiddetli karın ağrısı veya bebek hareketlerinde azalma ile birlikte seyretmesi tehlike işaretidir. Bu belirtilerden herhangi birini yaşıyorsanız zaman kaybetmeden muayene olduğunuz doktorunuzla veya en yakın acil servisle iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatı muayenesinden sonra duş almak kanamayı artırır mı?
Duş almak tek başına kanamayı tetiklemez ancak muayene sonrası rahim ağzı hassaslaştığı için sıcak su kullanımı veya bölgenin tahriş olması kanamayı fark etmenizi kolaylaştırabilir. Muayene sonrası ilk 24 saat boyunca bölgeyi zorlamamak ve çok sıcak su ile duş almaktan kaçınmak daha sağlıklı bir tercih olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum hazırlığında çatı muayenesi neden kanama yapar?
Çatı muayenesi, rahim ağzının açıklığını ve bebeğin kanala yerleşip yerleşmediğini kontrol etmek için yapılan fiziksel bir işlemdir. Bu esnada rahim ağzındaki kılcal damarların hafifçe uyarılması veya 'nişan' denilen mukus tıkacının yerinden oynaması, az miktarda kanamaya veya pembe bir akıntıya neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 132 göst.
20 Aralık 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Zeynep0113 (309 puan) sordu
0 oy
7 cevap 583 göst.

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...