33 haftalık hamileyim, bebeğim karnımı delip çıkacak gibi, normal mi?

0 oy
888 göst.
8 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (134 puan) sordu
Kızlar bebeğim henüz 33 haftalık ama karnimda çok tuhaf hareketleri oluyor derimi delip çıkacak gibi ve sürekli sol karnımın alt kısmında sanciya neden oluyor tabi sancım ilerlemedigi ve kanamam olmadigi için hastaneye gitmiyorum sizce neden boyle oluyor 
Gebelik haftası 33

3 Cevap

0 oy
8 Mayıs 2021 (1,004 puan) cevapladı
Kuzum kolay mı yeri dar buyuyo genlesmek ıcın de biraz can yakıo yada karnımız egılıo buluşuyor suan 20 haftalıgım ama kızımda karnım hıc düz durmadı saolsun bol giyerim genede kasımdaki farkederdı yumurta gıbı olurdu karnım ayagını gorurdum resmen derımden sımdıde durmuo canı saolsun sımdı oglum olcak nasipse dun oynadı ilk bu uslu olsun :))) 
8 Mayıs 2021 (134 puan) yorumladı
Benimde bebeğim kız ama kim karnımı görse erkek mi diye soruyor :D
8 Mayıs 2021 (1,004 puan) yorumladı
Valla kızlar biraz fazla hareketli oluyor sanırım rahmetli ananem 15 haftalıktım oynadımı kızım dedi evet dedim kızdır o dedi :)) ya birde ıcersen dısarı adapte olma zamanları uzun suruo valla  ıcerde hangi saatlerde sessize sadece ozaman uyurdu tersi hep ayakta 9 aylık yurudu elhamdülillah :) bakalım bunda nasıl bir hayat bekliyor bızı:)
8 Mayıs 2021 (134 puan) yorumladı
Rabbim hayırlı evlatlar dan eylesin inşallah:))
8 Mayıs 2021 (1,004 puan) yorumladı
Amin amin hepimizin ınsallah :)
-Reklam-
0 oy
8 Mayıs 2021 (41 puan) cevapladı
Benimde öyle ya 28 haftalığız geceleri bile sürekli tekmelerinden kipirdamasindan uyanıyorum acaba birşey mi var diyorum kıpırdamasa daha çok korkarım diye birşey demiyorum eşime ama sürekli pit pit ses geliyor çıkcak yani icimden benim zamanımda çok daha senin zamanın yaklaşmış hiç degilse
8 Mayıs 2021 (134 puan) yorumladı
Aynen oda doğru :)
0 oy
8 Mayıs 2021 (3,529 puan) cevapladı
Canım seni hiç korkutmak istemem ama başıma gelenden dolayı söyleyim. Benimde bebeğim öyleydi. Biz evde eğleniyorduk haline bakıp. Aynı haftadayız 2 gün önce tesadüf perinatoloji ye çok farklı birşey için gittim. Sen 33 olmuşsun bir nst alalım dedi. Bebek nst de 1 saniye yerinde durmadı. Kalp atışlarını bir türlü yakalayamadilar. Sonra doktora gittim sancım var düzenli aralıklar ile. Hemen acile gönderdi. Orda da bakıldı bebek strese girmiş denildi. Sancılar dahada yükseldi. Hemen serum.. 3 adet hap 20. Dk. Ara ile birde fitil verdiler sancıları kesmek için. Neredeyse yatış verilecekdi. Doktorlar panik oldu. Çünkü sezeryanlıyım bu sancı ile biz normal doğuma alıyoruz sen sezeryanlısın rahimin parçalanma riski var dediler. Neyseki ilaçlar öle durdu. Pazartesi kontrole gidicem yine acile.

Ve inan hiç bir doğum sancım yok. Alete bakıyorum tepelere çıkıyor iniyor. 5 dk da bir. İlk. Çocukta da benim hiç sancım olmadı hissetmedim suyum geldi. Acı eşiği yok galiba bende. Bir git derim hamilelere yasak yokmuş. Sen sancım var de alsınlar nst ye. 1 hafta önce kadın doğum bana 36. Haftadan önce nst ye almıyoruz demişti ama 36 benim için çok geç olabilir miş. 
8 Mayıs 2021 (41 puan) yorumladı
Normalde seninde mi 28 haftalık 33 haftalık mi çıktı  ben bir aydır gitmedim hastaneye rahatsızlanmadıgin sürece gelme hastalık fazla dedi doktorum 1.5 ayda bi gidiyorum o yüzden
8 Mayıs 2021 (3,529 puan) yorumladı
Yok 33 haftalık benim. Ama tabi doğum için yinede çok erken. Zaten tamamen tesadüf eseri oldu. Ben bebeğin böbreğine baktırmak istedim detaylıda. Perinatoloji ye gittim. Onlarda bir nst ye gir bakalım dedi. O anda başladı herşey. Ve sancım varmış ben hiç hissetmedim. İlk. Çocukta da hissetmemistim
8 Mayıs 2021 (134 puan) yorumladı
Ana benim ilk çocukta sancım oldu düzenli aralıklarla ama kızımın kalp atışları azaldığı için sezeryana almışlardı bu bebek çok tuhaf davranıyor sürekli canımı yakacak derecede hareketler yapio olmadı dediğin gibi bende yarın gideyim sancım var diyeyim yalandan

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

33 haftalık hamilelikte bebek hareketleri neden çok sert hissedilir?
33 haftalık hamilelikte bebek hareketlerinin sert ve dışarıdan görünür şekilde hissedilmesi, bebeğin büyümesiyle birlikte rahim içindeki alanın daralmasından kaynaklanır. Bebek artık daha güçlüdür ve uzuvlarını daha belirgin hareket ettirdiği için karın derisinde dalgalanmalar veya delip çıkacakmış gibi sert tepkiler hissedebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte sol karın alt kısmında görülen sancı ne anlama gelir?
Gebelikte sol karın alt kısmında hissedilen sancı, genellikle bebeğin pozisyonu, rahim bağlarının gerilmesi veya bebeğin o bölgeye baskı yapması nedeniyle oluşur. Ancak bu sancı eğer düzenli aralıklarla geliyorsa, şiddeti artıyorsa veya vajinal kanama ile eşlik ediyorsa rahim kasılmaları açısından mutlaka bir uzmana danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
33 haftalık bebek hareketlerinde azalma veya aşırı artış ne zaman risklidir?
33 haftalık gebelikte bebek hareketlerinde ani ve uzun süreli azalma veya olağan dışı, durdurulamayan aşırı sert hareketler bir stres belirtisi olabilir. Bebeğin gün içindeki hareket rutininde ciddi bir sapma fark ettiğinizde, durumu değerlendirmek için vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte karın derisinde bebeğin hareketini hissetmek normal mi?
Evet, özellikle üçüncü trimester döneminde bebeğin uzuvlarının karın derisinde belirginleşmesi ve dalgalanmalar yaratması tamamen normal bir fiziksel süreçtir. Bebeğin pozisyon değiştirmesi, gerinmesi veya dirsek atması karın yüzeyinde dışarıdan izlenebilecek kadar net fiziksel değişimlere neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum sancısı nasıl anlaşılır ve ne zaman hastaneye gidilmeli?
Erken doğum sancısı genellikle karın bölgesinde sertleşme, bel ağrısı ve düzenli aralıklarla gelen, dinlenmekle geçmeyen ağrılar şeklinde kendini gösterir. Eğer sancılarınız 10 dakikada bir veya daha sık aralıklarla geliyorsa, kanama, su gelmesi veya yoğun bir baskı hissediyorsanız hiç vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 314 göst.
2 Aralık 2022 Doğum kategorisinde 160119_ (344 puan) sordu
0 oy
2 cevap 751 göst.

1,512,676 soru

24,672,187 cevap

367,322 kullanıcı

...