10 haftalık hamileyim çok iştahsızım, normal mi?

0 oy
391 göst.
12 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (981 puan) sordu
kızlar 10 haftalığım aşırı iştahsızım yemesem olur yani o derece normal mi bu ya korkuyorum sizde nasıl ? 
Gebelik haftası 10

4 Cevap

0 oy
12 Mayıs 2021 (244 puan) cevapladı
Bende 12 haftalık gebeyim iştahsız im yemek yesemde geri çıkartıyorum gün boyu tiksinme bebelerimiz gelişir insallah
12 Mayıs 2021 (981 puan) yorumladı
yok bende kusma vs arada çok nadir midem bulanıo o kdar iyimi acaba bebişlerimiz ya
12 Mayıs 2021 (244 puan) yorumladı
3 hafta olcak gidemiyorum randevular kapalı bende çok merak ediyorum inşallah iyidir sağlıklı bealenemiyorum
12 Mayıs 2021 (981 puan) yorumladı
ben en son 6 haftalık gördüm daha da bakmadılar sadece kan idrar aldılar 8 haftalıkken şimdi 12 haftalık olunca cağırdılar ama çok merak ediyorum
12 Mayıs 2021 (244 puan) yorumladı
2 li  teste çağıracaklar  çünkü bana yaptılar daha sonucunu bile gösteremedim  hadi hayırlısı hakkında dikat et dua et bisi olmaz inşallah  zaten 3 aydan sonra anneden beslemiyormuş folik asitini iç bisi olmaz ben senin haftalarında devamlı serumla besleniyordum kistugumdan hiv birşey yetmezdim ama gelişimi de ondeydi
12 Mayıs 2021 (981 puan) yorumladı
Rabbim yardımcımız olsun canım nasib ettiyse olur ama insan korkuyo işte
-Reklam-
0 oy
12 Mayıs 2021 (317 puan) cevapladı
İlk aylar çok normal bı durum. Ama bebeğin gelişimi için yemeniz gerekir.
12 Mayıs 2021 (981 puan) yorumladı
muz vs öyle şeyler yiyorum yemek istemiyo canım
0 oy
12 Mayıs 2021 (991 puan) cevapladı
Bende aynıyım canım bulantıdan ekşime yanmadan yiyemiorum fazla inan şimdi bile midem ağzımda :(
12 Mayıs 2021 (981 puan) yorumladı
bende kusma bulantı yok pek sabah oluyo sadece ya ama iştahım yok çok acaip bilmiyorum
12 Mayıs 2021 (991 puan) yorumladı
Bendede aynı canm korkma normal şeyler
12 Mayıs 2021 (981 puan) yorumladı
değişik şeyler okuduum burda kalb durması falan tedirgin oluyorum o yüzden
12 Mayıs 2021 (991 puan) yorumladı
Yok canım rabbim koruyor onu rabbine güven
0 oy
12 Mayıs 2021 (477 puan) cevapladı
Kusma mide bulantısı bende yok ama iştahsızlık baya var 4 buçuk aylık Gine aynı herşey tiksiniyom insan o yüzden iştahsızlık oluyo herhalde 
12 Mayıs 2021 (981 puan) yorumladı
millet nası yiyo ya hiçbişey yemek istemiyorum o yüzden halsizlik oluyo
12 Mayıs 2021 (477 puan) yorumladı
Bende anlamadım millet sen nasıl dört buçuk aylık hamilesin diyo siniri bozuyorlar valla nörek yani yiyemiyok anlamıyorlar ki bide benim kocam çok cimri doğru düzgün eve bir şey almaz o yüzden de olabilir diyom hayırlı insanlarla karşılaştırsın rabbim
12 Mayıs 2021 (981 puan) yorumladı
amin canım bende midem bulanıyo yemek kokusuna annemlerde yok burda uğraşıyom öyle kendim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

10 haftalık gebelikte iştahsızlık normal mi?
Evet, hamileliğin ilk trimesterinde yaşanan iştahsızlık oldukça yaygın ve normal bir durumdur. Özellikle 6. ile 12. haftalar arasında artan hormon seviyeleri ve mide bulantıları, iştah kaybına neden olabilir. Genellikle ikinci trimesterle birlikte hormonların dengelenmesiyle iştahınız normale dönmeye başlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte iştahsızlık bebeğe zarar verir mi?
Gebelikte kısa süreli iştahsızlık genellikle bebeğin gelişimine zarar vermez çünkü vücudunuz, bebeğin ihtiyaç duyduğu temel besinleri sizin depolarınızdan karşılar. Ancak iştahsızlığınız çok uzun sürerse, hiç sıvı tüketemiyorsanız veya hızlı kilo kaybı yaşıyorsanız, besin eksikliği riskine karşı mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte iştahsızlık nasıl geçer?
İştahsızlığı aşmak için büyük öğünler yerine gün içine yayılmış az ve sık porsiyonlar tüketmeyi deneyin. Midenizi yormayacak kuru gıdalar, kraker veya soğuk besinler iştahınızı açmanıza yardımcı olabilir. Ayrıca öğünlerden hemen önce sıvı tüketimini azaltmak mide hacminizi korumanıza destek sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte yemek yiyemediğimde ne yapmalıyım?
Yemek yiyemediğiniz günlerde zorla büyük porsiyonlar tüketmek yerine, protein ve karbonhidrat değeri yüksek küçük atıştırmalıklarla vücudunuzu destekleyin. Eğer hiçbir şey tüketemiyorsanız, mide bulantısını tetiklemeyen zencefilli çaylar veya vitamin takviyeleri konusunda doktorunuzdan profesyonel destek alarak beslenme düzeninizi planlayabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte iştahsızlık ne zaman biter?
Gebeliğin ilk dönemlerinde görülen iştahsızlık ve mide bulantıları genellikle 12. haftadan itibaren azalmaya başlar. Birçok anne adayı 14. haftaya ulaştığında hormon seviyelerinin stabilize olmasıyla birlikte iştahının geri geldiğini ve daha rahat beslenebildiğini belirtmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...