ben varım. her ay regl görmeme rağmen hormon dengemde sıkıntı vardı. doktor ilaç yazdı hormonları düzenlemek için 2 ay boyu kullandım. kullanmaya devam ederken boyum 174 kilom 64 olmasına rağmen (yani kilolu olmadığım halde) spor ve diyetle 5 kilo verdim o ay hamile kaldığımı öğrendim. şimdi 32+1deyim çok şükür 3 ayda çözüldü sorunum yani.
arkadaşınıza tavsiyem mutlaka doktorun önerdiği ilaç veya ilaçları düzenli kullansın. spor ve diyete başlasın 3 kilo bile vermek önemli polikistikte çünkü insülin direncinin kırılmasına yardımcı oluyor. (karbonhidrat nişasta ve şekeri 1 ay boyu hiç tüketmedim). spor salonuna vakti durumu olmayabilir tabi o durumda da günlük 45dk 1 saat tempolu yürüyüş yapabilir eğer ortamı müsaitse bisiklet kullanabilir hiçbirini yapamazsa eve pilates bandı ve minder alıp evde 45 dk egzersiz yapabilir ya da internette Leslie diye bi kadın var eskiden beri videoları var onları yapabilir ama mutlaka spor hayatının parçası olmalı.