Gebelikte 3. ayda ağda yaptırsam bir sorun olur mu?

0 oy
1,035 göst.
14 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (450 puan) sordu
Su an 3 ay i doldurduk vajinaya ağdaya baslayacagim ama.tereddutreyim acır da kendimi kasarım bisey olursa diye yaptıran varmı agda yaptırmadım hic
Gebelik haftası 13+5

7 Cevap

0 oy
14 Mayıs 2021 (2 puan) cevapladı
38 haftalık hamileyim devamlı yaptırıyorum bir anlık acı yaşıyorsun ama o anda geçip bitiyo baslamani tavsiye ederim
-Reklam-
0 oy
14 Mayıs 2021 (1,138 puan) cevapladı
Ben yaptırıyorum canım ama maalesef ağda da kendimi çok fazla sıkıyorum sonrasında 2 gün ağrı oluyor ama başından beri yaptıran çok fazla kadın var şuana kadar bir sıkıntı olmamış kimsede doktor yasaklamadıysa kendini doğuma kadar ağda ya alıştırsan senin için çok iyi olur 
0 oy
14 Mayıs 2021 (709 puan) cevapladı
Kendini kasmazsan hic acımıyor kuzum rahat bırak 5 10 dk bile sürmüyor fakat büyük rahatlık gercekten haftan erken alıştr kendini ne kadar erken o kadar iyi ama göbeğe falan atma sadece doğum için olurda alışır gidersen atarlar 
0 oy
14 Mayıs 2021 (530 puan) cevapladı
Ben başından beri yaptiriyoorum 37 haftaligim benim canım acimiyor ama alıştım ben kasmıyor umda
0 oy
14 Mayıs 2021 (117 puan) cevapladı
Ben hep agdaya gidiyorum kendini kasma rahat birak doğumuna kadar kökleri de zayıflar  senin için rahat olur gerçekten ben arkadaş gibi oldum normal konuşuyoruz napion nasılsın diye bi bakıyor bitti  diyor 
0 oy
14 Mayıs 2021 (223 puan) cevapladı
Ağda sonrası kahve telvesi ve karbonatı karıştırıp ağda yaptığınız yere sürün 1 2 dk bekleyip yıkayın bunu haftada iki defa yapın ama düzenli yapın ihmal etmeyin nasıl azalacak nasıl kökler incelecek sonra bana çok dua edeceksiniz :) bu arada yaptığınız karışımı dolapta saklayabilirsiniz 
14 Mayıs 2021 (450 puan) yorumladı
Teşekkürler
0 oy
14 Mayıs 2021 (194 puan) cevapladı
Kendini kassam bile bişey olmaz İlk alıştı biraz kasabilirsin sonra alışıyorsun Haftan daha küçük şimdiden yaptir sonraları karnın büyüyünce zor olur
14 Mayıs 2021 (450 puan) yorumladı
Anladım eve kuaför geliyor ona başladım ama sadece ora hariç dedim biraz daha zaman geçsin öyle başlayalım kadın da bisey olmaz dedi ama şüphede kaldım iste

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte 3. aydan sonra ağda yaptırmak bebeğe zarar verir mi?
Gebelikte ağda yaptırmanın bebeğe fiziksel bir zarar verdiği bilimsel olarak kanıtlanmamıştır ancak ağdanın yarattığı stres ve acı hissi anne adayını etkileyebilir. İlk trimesterden sonra ağda yaptırmak genellikle güvenli kabul edilir; fakat cildiniz hamilelik hormonları nedeniyle daha hassas hale geldiği için morarma veya tahriş riski normalden yüksektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte ağda yaparken nelere dikkat edilmeli?
Hamilelikte ağda yaparken en önemli konu hijyen ve cilt hassasiyetidir. Mümkünse steril ve tek kullanımlık ürünler tercih edilmeli, cilt üzerinde çok sıcak uygulamalardan kaçınılmalıdır. Ayrıca kasılmaları önlemek için ağda sırasında derin nefes alıp vermek ve vücudu mümkün olduğunca gevşek tutmak acı hissini azaltarak kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeyken ağda yerine hangi temizlik yöntemleri tercih edilebilir?
Gebelik döneminde ağdanın yarattığı acı ve kasılma korkusu yaşıyorsanız, jilet veya tüy dökücü kremler yerine tüy kısaltma makineleri en güvenli ve pratik alternatiftir. Eğer mutlaka ağda tercih edilecekse, bölgenin daha az hassas olduğu saatlerde işlem yapmak ve işlem sonrası cildi doğal içerikli yağlarla yatıştırmak tahrişi minimize edecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte ağda sonrası cilt tahrişi nasıl geçer?
Ağda sonrası oluşan kızarıklık ve tahrişi gidermek için bölgeyi temiz tutmak ve alkol içermeyen, doğal aloe vera veya kantaron yağı gibi yatıştırıcı ürünler kullanmak oldukça etkilidir. Gebelik döneminde cilt hassaslaştığı için ağda yapılan bölgeye ilk 24 saat boyunca parfüm veya kimyasal içerikli losyon sürmekten kaçınmanız enfeksiyon riskini azaltır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin hangi dönemlerinde ağda yaptırılmamalıdır?
Doktorunuz tarafından aksi belirtilmedikçe hamileliğin her döneminde ağda yapılabilir ancak özellikle erken gebelik haftalarında kanama riski veya düşük tehdidi gibi durumlar varsa ağdadan kaçınılmalıdır. Gebeliğin son aylarında ise hareket kısıtlılığı ve bölgedeki damar genişlemesi nedeniyle ağda yapmak zorlaşabilir; bu nedenle her zaman doktorunuza danışarak hareket etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 595 göst.
17 Haziran 2021 Doğum kategorisinde Aysbtl (69 puan) sordu
0 oy
7 cevap 980 göst.
21 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yasemin58 (177 puan) sordu
0 oy
4 cevap 508 göst.
31 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeho (8 puan) sordu
0 oy
1 cevap 262 göst.
12 Ocak 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Oyku buglem (178 puan) sordu

1,512,423 soru

24,668,891 cevap

367,152 kullanıcı

...