10 haftalık hamileyim karnımda sancı oluyor, normal mi?

0 oy
283 göst.
14 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
10 haftalık hamileyim karnım bazen sancı yapıyor normal mi
Gebelik haftası 10

3 Cevap

0 oy
14 Mayıs 2021 (745 puan) cevapladı
Bende 10 haftalığım benimde oluyor sancım arada cok az. Ve sağ kasığımda sertlik oluyor bebek orada sanki hissediyorum 
-Reklam-
0 oy
14 Mayıs 2021 (182 puan) cevapladı
Normal canim neredeyse tüm hamileler yaşiyordur rahim genişliyor
0 oy
14 Mayıs 2021 (745 puan) cevapladı
Sizde beyaz akıntı da oluyor mu peki 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

10 haftalık hamileyim karnımda sancı olması normal mi?
10 haftalık hamilelikte hissedilen hafif sancılar genellikle rahmin büyümesine ve bağların gerilmesine bağlı olarak gelişen normal bir durumdur. Ancak sancı şiddetliyse, düzenli aralıklarla geliyorsa veya beraberinde vajinal kanama gibi belirtiler eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden bir uzmana danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte 10. haftada karın ağrısı neden olur?
10. haftada karın ağrısının en yaygın sebebi rahmin büyümesiyle birlikte çevre dokuların ve bağların gerilmesidir. Ayrıca gebelik döneminde değişen sindirim sistemi, gaz sancıları ve kabızlık da bu haftalarda karın bölgesinde rahatsızlık hissi yaratarak ağrıya neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 10. haftasında sancı ne zaman tehlikelidir?
Sancının şiddeti dayanılmaz düzeydeyse, dinlenmekle geçmiyorsa ve ağrıya eşlik eden vajinal kanama, su gelmesi veya yüksek ateş varsa bu durum ciddiye alınmalıdır. Bu tür belirtiler düşük riski veya enfeksiyon gibi tıbbi müdahale gerektiren durumların habercisi olabilir, bu yüzden hemen doktora başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
10 haftalık hamilelikte karın sancısı nasıl hafifletilir?
Hafif sancıları hafifletmek için en etkili yöntem dinlenmektir; kısa süreli uzanmak ve pozisyon değiştirmek rahmi rahatlatabilir. Ayrıca bol su tüketmek, lifli gıdalarla beslenerek kabızlığı önlemek ve ani hareketlerden kaçınmak karın bölgesindeki gerginliği azaltmaya yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 10. haftada kasık ağrısı normal midir?
10. haftada hissedilen kasık ağrıları, gebeliğin doğal sürecinde rahmi tutan bağların esnemesi nedeniyle sıklıkla yaşanır. Genellikle kısa süreli ve hafif olan bu batma hissi, vücudun bebeğin büyümesine uyum sağladığının bir göstergesi olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...