Balkondan popo üzeri düştüm, belim ağrıyor ne yapmalıyım?

0 oy
1,705 göst.
16 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (26 puan) sordu

Arkadaşlar merhaba bu gun balkonda ayağım kaydı :(düşdüm popo üzeri sabah ama kanama vs yok sadece belim de ağrı var okadar sizce birşey olurmu 

Gebelik haftası 7+2

14 Cevap

0 oy
16 Mayıs 2021 (1,978 puan) cevapladı
İçin rahat olması için bir git istersen canım doktora kanaman falan yoksa sorun olmayabilir ama kalp atışını falan duyarsın rahatlarsın
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Yarında randevu aldim henüz kalp atımını duymadım gecen hafta haftaya geldiğinde duyarız dedi dokdorum ama çok korkdum ve çok suçladım kendimi :(
16 Mayıs 2021 (1,978 puan) yorumladı
Kendini üzme kim isterdi düşmek inşallah birşey yoktur merak etme bende 2 gün önce çocuklarla dışarda voleybol oynadım çok zararli olduğu eve gelince öğrendim o kadar korktum ki bugün içim rahatlasın diye gittim Allah'a şükür birşey çıkmadı gayet iyi inşallah seninde öyle olur. Hem inşallah kap atisinida dinler mutluluğa mutluluk katarsin
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Insallah cnm işte insan sucluyo kendi keşke balkona çıkmasaydım dedim dedim durdum ama rabbimin bir bildiği var insallah yarın güzel haber alırım allah razı olsun güzel dileklerin icin cok saol seninde mutluluğuna mutluluk katılsın insallah :)
-Reklam-
0 oy
16 Mayıs 2021 (501 puan) cevapladı
Ihmal etme bi an önce doktora git 
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Devletteki dokdoru aradim kanaman yoksa gelme dedi yarın için randevu al dedi bu doktorlar çok tuhaf arkadaşım illa kanama görüp gitmemiz gerek sanki:(
16 Mayıs 2021 (501 puan) yorumladı
Çok saçma bi yaklaşım bence . Ben bebek konusunda aşırı hassasım ufak ihmale dayanamıyorum
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Bende öyleyim ama gidipde bakmıyorlar işte hep devlet hastanesi bu tür sorunları karşımıza çikariyo ne yazıkki ama yarin kendi dokdoruma randevu aldim inşallah ygorunucem
16 Mayıs 2021 (501 puan) yorumladı
Çok geçmiş olsun bisey olmaz inşallah
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Saol cnm inşallah
0 oy
16 Mayıs 2021 (44 puan) cevapladı
İlk gebeliğimde sert bi şekilde popo üstü düşmüştüm birsey olmamıştı. Ağrın ya da kanaman olursa doktora git derim.
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Yok ağrım çok şükür rabbime sadece bel agrim var ama yarin gidicem sabahı iple cekiyorum yaa kardeşim
0 oy
16 Mayıs 2021 (2,349 puan) cevapladı
Geçmiş olsun sen yine bi dr.a gidip bebeginin iyi olduğunu öğren için rahat eder
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Yarın için randevu aldim hemen progestan aldim ve uzandım dua edin olurmu
16 Mayıs 2021 (44 puan) yorumladı
Allah'ın izniyle kötü bişey olmamıştır. Ben öyle düşünüyorum. Yarın inşaallah hayırlı haberle dönersiniz evinize
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Insallah cnm benim allah razı olsun amin amin güzel haberlerle gelirim inşallah cnm saolasin :)
0 oy
16 Mayıs 2021 (30 puan) cevapladı
Ben dolap silerken tezgandan dusdum bisey olmamıştı. Stres yapma allahın izniyle bisey olmaz
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Insallah cnm sanada çok geçmiş olsun saolasin
0 oy
16 Mayıs 2021 (629 puan) cevapladı
Popo üstü düşmüşsun birşey olcagaini sanmam şiddetli karın ağrım ve kanaman yoksa endişe etme ama çok telaş yaptıysan acile git geçmiş olsun
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Yok kanama sancim yok bel agrim hafif var yarın için randevu aldim teşekkürler cvp icin :)
0 oy
16 Mayıs 2021 (736 puan) cevapladı
Ben de kar yagdiginda kayip dusmustum ayni senin gibi ilk haftalarimdi, bi sikinti hissetmediysen eger yakindaki kontrolunu bekleyebilirsin istersen 
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Anladım cnm tm çok teşekkürler yarın gidicem kontrole
0 oy
16 Mayıs 2021 (213 puan) cevapladı
Merhaba ilk hamileligimde bende banyoda ayagim kayip dusmustum doktoruma yazdim bebegin hareketlerini hissediyorsan sorun yok demisti biraz daha ondeydim sizden

Ama bence korkma allah koruyor onlari
16 Mayıs 2021 (26 puan) yorumladı
Çok geçmiş olsun cnm amin amin inşallah yüreğime du serptiniz inşallah yarin güzel haberler alırım
0 oy
16 Mayıs 2021 (515 puan) cevapladı
Canım kanaman yoksa bişey yoktur yarında randevun olduğunu söylemişsin ağrın olursa veya kanaman acile git gözlemle kendini ve yat dinlen fazla ayağa kalkma ayaklarını yukarda tut hiç bişey olmaz Allah'ın izniyle 
0 oy
16 Mayıs 2021 (277 puan) cevapladı
Canm bende senin haftalarında banyoda popo üstü düşmüştm ertesi gün doktora gttim herhangi bi sıkıntı olmadı çok şükür kanaman falan yoksa endişe edip streslenme ama yinede mutlaka doktora git 
0 oy
16 Mayıs 2021 (386 puan) cevapladı
bence bisiy olmaz cnm daha cok erken 
0 oy
16 Mayıs 2021 (2,489 puan) cevapladı
Popo üstüne düşünce genelde bir şey olmuyor canım kaşık ağrın ve kanaman olursa doktora git ama 
0 oy
16 Mayıs 2021 (562 puan) cevapladı
Canim.merak etme bende popo üstü sandaleyedn dustum cok sukur bisey olmamis Allaha dua et 
0 oy
16 Mayıs 2021 (731 puan) cevapladı
Korkma bisi olmaz canım yaaa eğer kanaman  falan olursa acile gidersin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Balkondan popo üzeri düştükten sonra bel ağrısı neden olur?
Balkondan popo üzeri düşmek omurgaya ani bir darbe iletir ve bu durum bel bölgesindeki yumuşak dokularda ödem, kas spazmı veya zedelenmeye yol açabilir. Düşme sonrası oluşan ağrı, vücudun kendini koruma refleksiyle gelişen kas kasılmalarından kaynaklanabileceği gibi, daha derin doku hasarlarının da bir habercisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşme sonrası kanama olmasa bile doktora gitmeli miyim?
Dışarıdan görünen bir kanama veya yara olmaması, iç dokularda veya omurgada bir hasar olmadığı anlamına gelmez. Eğer bel ağrınız şiddetliyse, hareket kabiliyetiniz kısıtlandıysa, bacaklarınızda uyuşma, karıncalanma veya idrar kaçırma gibi nörolojik belirtiler hissediyorsanız vakit kaybetmeden bir sağlık kuruluşuna başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Popo üzeri düştükten sonra bel ağrısı için evde ne yapılabilir?
Düşme sonrası ilk 24-48 saat içerisinde bölgeye havluya sarılı buz paketi ile 15-20 dakikalık aralıklarla soğuk kompres uygulamak ödemi ve ağrıyı azaltmaya yardımcı olur. Bu süreçte ağır kaldırmaktan kaçınmalı, sert bir zeminde istirahat etmeli ve ani hareketlerden uzak durarak belinizi destekleyen pozisyonlarda dinlenmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşme sonrası bel ağrısı ne kadar süre devam eder?
Basit yumuşak doku zedelenmelerine bağlı bel ağrıları genellikle 3 ila 7 gün içerisinde hafifleyerek iyileşme gösterir. Ancak ağrınız bir haftadan uzun süredir azalmıyor, aksine şiddetlenerek devam ediyorsa veya istirahat etmenize rağmen geçmiyorsa, bu durum daha ciddi bir yaralanmaya işaret edebilir ve mutlaka uzman kontrolü gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşme sonrası bel ağrısında hangi belirtiler tehlikelidir?
Bel ağrısına eşlik eden bacaklarda güç kaybı, idrar veya dışkı tutamama, şiddetli ve dinmeyen ağrı, yüksek ateş veya düşme anında yaşanan bilinç kaybı durumu acil tıbbi müdahale gerektiren tehlikeli belirtilerdir. Bu tür semptomlar omurga yaralanması veya sinir basısı riski taşıyabileceği için doğrudan acil servise gidilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,562 soru

24,670,838 cevap

367,250 kullanıcı

...