37+4 haftalık hamileyim, NST sonucum ve ağrılarım normal mi?

0 oy
449 göst.
17 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (52 puan) sordu
kizlar simdi doktordan geldim .37 4 haftaligim  hafif agrilarim.oluyo . doktor yat dinlen bol.su ic dedi . sezeryan olucam zaten .39 kadae bekliyelim dedi .ben hic 10 gun bekliyeceyimi dusunwmiyoum

3 Cevap

0 oy
17 Mayıs 2021 (52 puan) cevapladı
bu 3 cu dogumum.bu arada
-Reklam-
0 oy
17 Mayıs 2021 (163 puan) cevapladı
38+4 te ameliyat olacağım nasipse.

Zaten 39. Hafta olarak geçiyor. 

Siz neden 40. Hafta doğum yapacaksınız ki(39+ da) bence gerek yok 
17 Mayıs 2021 (52 puan) yorumladı
valla bilmiyorumki .doktor oyle.dedi ama .zaten o zmana kadar bekliyceymi zannetmiyorum . agrilarim.fena
17 Mayıs 2021 (163 puan) yorumladı
Hakkında hayırlısı olsun. Bebek içeride ne kadar kalırsa o kadar iyi gelişiyor bu bi gerçek. Ama sizi çok iyi anlıyorum.
17 Mayıs 2021 (52 puan) yorumladı
hepimizin hakkinda hayirlisi olsun . ama.cok.zor bi surwcdi benim.icin agrilarim.cok.oldu . bi an onc3 olsada bitse
0 oy
17 Mayıs 2021 (77 puan) cevapladı

Hamileligin son gunleri askerlikte tezkere almaya benziyor gecmiyor bir turlu Rabbim biran once kucagina almayi nasip etsin:angel:

17 Mayıs 2021 (52 puan) yorumladı
aynen oyle valla  cok tesekkur edwrim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37+4 haftalık hamilelikte NST sonucu nasıl değerlendirilir?
37+4 haftalık hamilelikte NST sonucu, bebeğin kalp atış hızının hareketlerle uyumlu olup olmadığını ve rahim kasılmalarının şiddetini gösterir. NST sonucunda hafif sancıların çıkması, vücudun doğuma hazırlandığının bir işareti olabilir ancak bu durum her zaman hemen doğumun başlayacağı anlamına gelmez. Doktorunuzun önerdiği dinlenme ve sıvı alımı, kasılmaların yatışmasına ve bebeğin anne karnında daha uzun süre kalmasına yardımcı olmak için uygulanan standart bir prosedürdür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftadan sonra sezaryen doğumu neden bekletirler?
37 haftadan sonra sezaryen doğumun 39. haftaya kadar bekletilmesinin temel nedeni, bebeğin akciğer gelişimini tamamlaması ve anne karnındaki son gelişim sürecini sağlıklı bir şekilde bitirmesidir. 39. haftadan önce yapılan planlı sezaryenlerde, bebekte solunum sıkıntısı yaşanma riski bir miktar daha yüksektir. Bu nedenle doktorlar, tıbbi bir zorunluluk yoksa bebeğin en olgun dönemine ulaşması için 39. haftayı tercih ederler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamileyken hafif ağrılar olması normal mi?
37 haftalık hamilelikte hissedilen hafif ağrılar, genellikle Braxton Hicks denilen yalancı doğum kasılmaları veya bebeğin kanala yerleşmeye başlamasıyla oluşan baskı ağrılarıdır. Düzenli aralıklarla gelmeyen, şiddeti artmayan ve istirahatle geçen bu ağrılar normal kabul edilir. Ancak ağrılarınız sıklaşıyorsa, suyunuz gelmişse veya bebeğin hareketlerinde belirgin bir azalma hissediyorsanız vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık gebelikte sezaryen kararı nasıl verilir?
37 haftalık gebelikte sezaryen kararı, bebeğin pozisyonu, plasentanın durumu, annenin genel sağlık durumu ve önceki doğum öyküsü gibi faktörler göz önüne alınarak verilir. Doktorunuz 39. haftaya kadar beklemenizi öneriyorsa, bu süreçte bebeğin ve sizin durumunuzun riskli olmadığını öngörüyor demektir. Sezaryen planı yapılırken esas amaç, hem annenin hem de bebeğin doğum sürecini en az riskle atlatmasını sağlamaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37+4 haftalık hamileyim, doğumun yaklaştığını nasıl anlarım?
Doğumun yaklaştığını gösteren en önemli belirtiler arasında düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti giderek artan kasılmalar, nişan gelmesi, suyun gelmesi ve bebeğin hareketlerinde değişimler yer alır. 37+4 haftalık bir gebelikte, hafif ağrılarınız olsa bile doktorunuz beklemeyi öneriyorsa bu, doğumun henüz aktif aşamada olmadığını gösterir. Vücudunuzun gönderdiği sinyalleri yakından takip etmeli ve belirtilerinizde ani bir değişiklik olduğunda hemen hastane ile iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,633 soru

24,671,512 cevap

367,283 kullanıcı

...