39 haftalık hamileyim sancım yok, ne yapmalıyım?

0 oy
1,486 göst.
18 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (65 puan) sordu
Kizlar 39 haftalık hamileyim sancım gelmiyo sizce ne yapmaliyim
Gebelik haftası 39

16 Cevap

0 oy
18 Mayıs 2021 (6,096 puan) cevapladı
Senin yapacak bir şeyin yok bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek canım 
18 Mayıs 2021 (1 puan) yorumladı
Hahaha aynen öyle bende 39 haftalikim hala birsey yok
-Reklam-
0 oy
18 Mayıs 2021 (72 puan) cevapladı
Senin yapacagın bi sey yok ki cnm.zamani gelince sancin gelecek.o istediyin zaman yapa bilecegin bisey degil
0 oy
18 Mayıs 2021 (1,160 puan) cevapladı
39 +6 haftalık olduk hiç bişey yok perşembe günü gel dedi doktorum bakalım ne diyicek
0 oy
18 Mayıs 2021 (381 puan) cevapladı
Canim hurma yiyebilirsin.  1,3 yada 5tane. Abartmadan.  Bi de egzersiz yaparsan istemesen de acilma olur. 
0 oy
18 Mayıs 2021 (3 puan) cevapladı
Sonuçta bebişlerimiz karnımızda kalmicak bir 40 haftanızı doldurun bakalım vaktini saatini bekliyordur stres yapmanıza gerek yok yani  
0 oy
18 Mayıs 2021 (247 puan) cevapladı
Gün-de yedi tane hurma ye doğumu kolaylaştırıyor bol bol yuru  bol haret et ĺ
0 oy
18 Mayıs 2021 (196 puan) cevapladı
Aynı haftadayız bende aynıyım
0 oy
18 Mayıs 2021 misafir cevapladı
Benim 40+2de suyum geldi. Tamamen bebege baglı canım.
0 oy
18 Mayıs 2021 (75 puan) cevapladı
Bende senle aynı durumdayım n'olacak böle insan sabirsizlaniyor bide son günlerde 
0 oy
18 Mayıs 2021 (2,489 puan) cevapladı
Yapacak bir şey yok canım ne zaman isterse gelmek sancın başlar açılman olursa ancak senin yapacağın bir şey olur yürüyüş falan yaparsın ılık duş alırsın squat yaparsın o zaman 
0 oy
18 Mayıs 2021 (87 puan) cevapladı

40+2 deyim günde 30-35 kere squart yapıyorum. Hepsini bir anda yapmıyorum ara ara.. Hurma yiyorum ama tık yok :) en son 2 gün önce kontrolde Biraz açılma var kasılmayı bekleyeceğiz dedi doktor. Oğlan içimde tepiniyor ama hiç gelesi yok :D bekleyeceğiz işte keyfini

18 Mayıs 2021 (90 puan) yorumladı
Erkekler gelmek bilmedikleri  için sağolsunlar yaniii bende 39+3 beklemedeyim hurma suyu iciyorum
0 oy
18 Mayıs 2021 (180 puan) cevapladı
Canım çogunlukta yazmış zaten üç dört tane hurmayı suya Isla biraz beklesin sonra hem hurmalari ye hemde suyunu iç teyzemin bu şekilde açılması olmuştu 
0 oy
18 Mayıs 2021 (231 puan) cevapladı
40 kadar yolu var acele etme annesi vakti zmani yazmış rabbim
0 oy
18 Mayıs 2021 (125 puan) cevapladı
Valla canım bende 39+4 teyim nstde sancılar gözükğyor ama açılma yok 41 e kadar gelmezse yatış yapıcam drdi doktorum hiç oturmadım hamileliğimin başından beri her işi yaptım çömelme hareketlerini yapıyorum hurma yiyorum ama tık yok açılmıyor :D 
0 oy
18 Mayıs 2021 (110 puan) cevapladı
42 haftaya kadar vakti var aceleci olmayın bebek doğana kadar gelişimi devam ediyor. Hayır anlamıyorum ne var bunları soracak hiç mi doktor dinlemiyorsunuz yahu
0 oy
18 Mayıs 2021 (994 puan) cevapladı
Son haftalarda hurma yemek iyiymis sancinda işe yarar mi bilmem ama açılmada işe yariyomus.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyim sancım yok, doğumu başlatmak için evde ne yapabilirim?
39 haftalıkken sancıların başlamaması oldukça normaldir ve bebek hazır olana kadar beklemek en sağlıklı yoldur. Doğumu doğal yollarla tetiklemek için doktorunuza danışarak hafif tempolu yürüyüşler yapabilir, doğru nefes egzersizlerine odaklanabilir ve pelvik tabanınızı rahatlatacak pozisyonlarda dinlenebilirsiniz. Ancak tıbbi bir müdahale gerektiren bir durum olup olmadığını anlamak için mutlaka doktorunuzun önerdiği düzenli kontrolleri takip etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık gebelikte sancı gelmemesi normal mi, ne zaman doktora gitmeliyim?
39 haftalık gebelikte sancıların henüz başlamamış olması tıbbi açıdan normal bir durumdur; gebelik 41. haftaya kadar devam edebilir. Ancak bebeğin hareketlerinde azalma hissederseniz, suyunuz gelirse, nişan gelmesi denilen kanlı akıntı yaşarsanız veya düzenli kasılmalar başlarsa vakit kaybetmeden hastaneye başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamileyim, doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığının en temel belirtileri düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan kasılmalar, suyun gelmesi, nişan gelmesi ve bebek hareketlerinde değişikliklerdir. Ayrıca bazı anneler doğum öncesinde bel ağrısı, sık tuvalete çıkma ihtiyacı veya rahim ağzında baskı hissi gibi belirtiler yaşayabilir. Bu belirtilerden herhangi birini fark ettiğinizde doktorunuzla iletişime geçmeniz en doğru adım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık gebelikte suni sancı ne zaman düşünülür?
Suni sancı genellikle gebelik 41. veya 42. haftayı doldurduğunda ancak doğum kendiliğinden başlamadığında doktorlar tarafından değerlendirilen bir yöntemdir. Bebeğin sağlığı, suyun durumu veya plasentanın işlevi gibi faktörler, 39. haftadan sonraki süreçte doktorunuzun izleyeceği yolu belirleyen en önemli kriterlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık gebelikte sancı beklerken nelere dikkat etmeliyim?
Sancı beklediğiniz bu dönemde en önemli şey dinlenmek, beslenmenize dikkat etmek ve bebek hareketlerini günde en az 10 kez hissettiğinizden emin olmaktır. Stres yapmaktan kaçınarak vücudunuzun doğum sinyallerine odaklanın ve hastane çantanızın hazır olduğundan emin olun. Herhangi bir endişenizde veya olağandışı durumda mutlaka sağlık uzmanınızla görüşmeyi ihmal etmeyin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...