Nişanım geldi ama ebeler geri gönderdi, ne yapmalıyım?

0 oy
1,002 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (308 puan) sordu
Kizlar, yaklasik 2 saat once belim agriyor diye post atmistim. Buraya sorumu attiktan sonra nisanim ve suyum geldi. Hemen hastaneye gittik. Ebeler kontrol etti ve nst ye bagladi. Dogum degil bu, su sandigin seyde akintin dediler bana. Sancilarin siklasinca gel deyip gonderdiler. Doktor hic bakmadi. Napacagimi bilmiyorum hala belimde bi agri var. Yardimci olursaniz cok sevinirim
Gebelik haftası 40+3

7 Cevap

0 oy
21 Mayıs 2021 (304 puan) cevapladı
Su gelip gelmediğini anlamak için test yapıldımı  mi
21 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Hayir, doguma yakin akintin gelebilir. Sen su sanmissin dedi. Ama ben idrarimi tutamiyorum sandim. Resmen akti gitti bir sivi
21 Mayıs 2021 (304 puan) yorumladı
Test yapmadan nasıl anlarlar bunu ya bebeğe ultrasonda bakılmadı tabiki orda da suyu görülmedi kendimde Saglikciyim büyük ilgisizlik yapmışlar suyun gelip gelmediğini anlamak için test yapılır canm yada doktor ultrasonda bakar bebeğin suyu iyidir duruyordur ikiside yoksa boş yapmışlar yani
22 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Malesef ultrason, test falan yapilmadi. Akinti bu diyip gonderdiler :(
-Reklam-
0 oy
21 Mayıs 2021 (714 puan) cevapladı
Canım ihmal etme tekrar git salakmı bunlar ya
22 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Gercekten bizde sok olduk, gozetim altinda tutarlar falan sandik ama annemlere bile aciklama yapmadi ebe. 10 kisiye laf anlatamam ben, sadece hastaya anlatirim. Sizde anlayabildiginize gore evinize gidin sanci artinca gelin dedi. Allah herkesi iyi insanlarla karsilastirsin
22 Mayıs 2021 (714 puan) yorumladı
Naptın suan nasılsın
22 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Dusundugun icin Allah bin kere razi olsun senden kardesim. Sabah sancilarim gelmeye basladi ve hastaneye geldik. Ebeler muayene ederken suyum geldi ve yatisim yapildi. Acilmam hala 3 cm. Cok yavas ilerliyor, suni sanci takmadilar
23 Mayıs 2021 (714 puan) yorumladı
Ay canım benim Allah yardımcın olsun insallah şuan dogurmuşsundur
0 oy
21 Mayıs 2021 (29 puan) cevapladı
Canım haftan bile kaç olmuş, resmen tamamen ilgisiz davranışlar başka hastaneye git tekrar istersen ihmal etme 
22 Mayıs 2021 (1 puan) yorumladı
Kese  bikere yirtildiysa suyun devamli gelir ve sancilarin artar zaten evde olman piskolojin icin cok iyi sak in ol evde cek sancilarini Artinca git bidaha
22 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Tamam canim, Allah razi olsun. Camasirima ped taktim, hep bi islaklik var. Artik dedigi gibi akinti mi yoksa su mu bilmiyorum. Sancilarim olusmaya basladi, evde bekliyoruk
0 oy
22 Mayıs 2021 (261 puan) cevapladı
Çok saçma valahhi ya öncelikle zaten Altan muayane etmesi gerek ve sonra nts bakması gerek neden oyke hade git demişler haftanda güzel onların sana seni alalım doğuma diye hayret keşke başka hastaneye de gitseydiniz 
22 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Allah herkesi dogumda iyi insanlarla karsilastirsin gercekten. Pazarteside sancidan gitmistim, o kadar guzel ilgilenmislerdi ki anlatamam yani. Bu sefer nobetci ebe aksinin teki cikti
0 oy
22 Mayıs 2021 (813 puan) cevapladı
Vajina na parmakla baktılar mı ablacım. Ne olursa olsun korkma doğumun basladıysa sancın sıklaşır.. Kendini ve bebeğin hareketlerini takip et. Sıcak Bi duş al. Rahatla nefesini düzenle. Kendini doğuma hazırla yavas yavas. 
22 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Evet alttan muayene ettiler, cok fazla akintin var dediler ve rahim cok gerideymis. Sanirim aciklik yoktu. Doguma daha var dediler ama suan sanci belimden kasiklarima dogru siddetli bir sekilde yayiliyor sonra geciyor. Kendimi sakin tutmaya calisiyorum
0 oy
22 Mayıs 2021 (1,118 puan) cevapladı
Benim.dr oyke oldu sancim. Vardinnastye gereknkalmadi ama açılma yoktu eve gittim 4 saat sonra falan artık sancinsiklasinca gittim hem. Nst ye bagli hemdi saat başı muayene ettiler tedirgin olma artık doğum çok yakın çişini tutmama normal suyun gelmemiş olabilir.sana tavsiyem evde yürü uykun varsa uyu comelme hareketi yap dus al Rabbim yardımcın olsun
22 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Amin canim, Allah razi olsun. Agrinin siddeti artti, uyumami engelliyor. Acaba bir seyler yesem mi? Aç gidersem enerjim olmaz diyorum. Uykumu da yarim yamalak aldim
22 Mayıs 2021 (1,118 puan) yorumladı
Ye canım aç kalma enerjinlazim sana
15 Haziran 2021 (446 puan) yorumladı
Ye ye orda ne yemek verirler ne su dogumhanede bence cok yanlıs ama kımı yerler yapıo bunu
0 oy
22 Mayıs 2021 (1,895 puan) cevapladı
Suyunuz ne kadar gelmisti?Normalde boşalırcasına gelir yani tutulması imkansız,acaba sızıntımı var?Açılma var mı yok mu bakamadilar mi ayrica ya açılma varsa...sancı çıkmadığı için göndermişlerdir.Ben ilk kızımda suyum geldi sahur vaktiydi,sancimi evde beklemiştim sancilar ağrılar artınca gittik hastaneye sabah 7 gibi 3 cm.açılma vardı, suni sancı verdiler 6 cm.ile doğuma almışlardı.09:15 te de kızım doğmuştu.3-4 dikişlik kesi atılmıştı.Sancilarinizi takip edin,adet ağrısı gibi kasiklarda ağrılar başlar sonra sonra ağrı artar.
22 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Agrilarim girip cikmaya basladi ve siddeti fazla. Agri kesildiginde yuruyerek hafifletmeye calisiyorum. Suyum pacalarimdan biraz akti, idrarimi tutamiyorum sandim. Acikcasi biraz da panik yaptim cok anlayamadim. Ic camasirima ped koydum, islakti. Surekli bir seylerin aktigini hissetim
22 Mayıs 2021 (1,895 puan) yorumladı
Ne yaptınız,durumunuz nasıl?Merak ettim gece falan sancilar artıp gittiniz mi hastaneye doğum oldu mu?
22 Mayıs 2021 (308 puan) yorumladı
Allah bin kere razi olsun. Hastaneye geldik, yatisim yapildi. Muayene esnasinda suyum geldi. Ama acilmam dunden beri 3 cm ve cok yavas ilerliyor
22 Mayıs 2021 (1,895 puan) yorumladı
Şükür ki hastanedesiniz emin ellerdesiniz...bebiş artık gelebilir.Sağlıkla sihhatle hayırla dogumunuz olsun inş.ve açılmaniz da hemen kolayca olsun inş.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Nişan gelmesi ile doğum arasındaki süre ne kadardır?
Nişan gelmesi, rahim ağzındaki mukus tıkacının atılmasıdır ve doğumun başladığının kesin bir işareti değildir. Nişan geldikten sonra doğum sancıları saatler veya günler içinde başlayabileceği gibi, bazen bir hafta kadar da sürebilir. Eğer düzenli sancılarınız yoksa, suyunuz gelmediyse veya bebek hareketlerinde azalma hissetmiyorsanız evde dinlenerek sancıların sıklaşmasını beklemeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren gerçek belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığının en net göstergesi, düzenli aralıklarla gelen ve giderek şiddetlenen rahim kasılmalarıdır. Gerçek doğum sancıları genellikle 5-10 dakikada bir düzenli olarak gelir ve pozisyon değiştirmekle geçmez. Ayrıca su kesesinin açılması (suyun gelmesi) veya nişanla birlikte yoğun kanama görülmesi durumunda vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan ile akıntı nasıl ayırt edilir?
Nişan, genellikle jölemsi yapıda, sümüksü, şeffaf, pembe veya kahverengi tonlarında yoğun bir akıntıdır. Normal vajinal akıntı ise daha sıvı, renksiz veya beyazımsı olabilir ve kokusuzdur. Eğer gelen sıvının su gibi berrak olduğunu ve durdurulamadığını fark ederseniz, bu durum su kesesinin açılmış olabileceğine işaret eder ve mutlaka uzman bir doktor tarafından değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bel ağrısı doğum sancısı belirtisi olabilir mi?
Bel ağrısı, özellikle gebeliğin son dönemlerinde sıkça rastlanan bir durumdur ve bazen gerçek doğum sancılarının başlangıcı da olabilir. Eğer bel ağrınız ritmik bir şekilde gelip gidiyor ve karın bölgesine doğru yayılıyorsa bu durum gerçek sancıların habercisi olabilir. Ağrının sıklığını ve süresini takip ederek, 10 dakikada bir düzenli hale gelip gelmediğini kontrol etmeniz en doğru yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastaneden geri gönderildikten sonra ne zaman tekrar gidilmelidir?
Hastaneden geri gönderildiyseniz, sancılarınızın şiddeti artıp 5-10 dakikada bir düzenli hale geldiğinde tekrar gitmelisiniz. Ayrıca suyunuzun boşaldığından emin olduğunuzda, bebek hareketlerinde belirgin bir azalma hissettiğinizde veya vajinal kanamanızın miktarında artış gözlemlediğinizde vakit kaybetmeden hastaneye başvurun. Kendinizi endişeli hissettiğiniz her durumda doktorunuzla iletişime geçmekten çekinmeyin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 237 göst.
0 oy
14 cevap 1,016 göst.
0 oy
2 cevap 729 göst.
0 oy
7 cevap 501 göst.
25 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Burcumiray33 (28 puan) sordu

1,512,250 soru

24,666,793 cevap

367,042 kullanıcı

...