34 haftalık hamileyim, doğum için hastaneye ne giymeliyim?

0 oy
1,811 göst.
27 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (309 puan) sordu
Kizlar hastaneye ilk gittigimde normal veya sezaryan fark etmez ne giyiyoruz pijama takimi aldm karnim biraz dar geldi degismek istemiyormda dogumdan sonra olur diye  ama dogum yapmadan giymem gerekirse olmaz diyw dusunuyorm 34 haftaligim

14 Cevap

+1 oy
27 Mayıs 2021 (3,593 puan) cevapladı
Beni normal diye yatırdılar sezeryan oldum direk önlük giydirmişlerdi
-Reklam-
0 oy
27 Mayıs 2021 (680 puan) cevapladı
Önlük verdiler sezeryan benim kendi ustumle gittim dışarda giydigim orda önlük verdiler doğumdan sonra yürümek için kalkacagimda pijama takımımı giydim 
27 Mayıs 2021 (362 puan) yorumladı
Ben bi pijama takımı aldım lohusayken giymek için .çok rahat ve bel kısmı hamilelik pantolonu gibi ayarlana
27 Mayıs 2021 (287 puan) yorumladı
Resmen beni anlatmışsınız bugün geceliklerim geldi her şey çok güzel beli tam oturdu daha 32 haftadayız ama iade etmek istemedim doğumdan sonra olur diye düşündüm zaten pijama takımı haricinde 2 gecelik daha götürücem yeterli olur sanırım
27 Mayıs 2021 (680 puan) yorumladı
Aksoycnn sıkıntı olmaz bence ya sonuçta karın biraz kalsa da sonuçta bebiş çıkıyor bende sıkıntı olmamıştı ben bi gece kaldım iki tane yetti terden dolayı degistirdim ben sıkıntı basıyor değiştirmek iyi oluyor
27 Mayıs 2021 (287 puan) yorumladı
Bence de haklısınız benim doğum da temmuzda hiçte sevmem sıcakları bakalım neler olcak :)
27 Mayıs 2021 (680 puan) yorumladı
Kız benimki 1 ocakti ama hastane sıcaktı zaten lohusaligin ateşide var dusun
0 oy
27 Mayıs 2021 (576 puan) cevapladı
Hastanede ameliyat elbiseleri oluyor ya ondan veriyorlar onu giyiyorsun her iki doğumda da 
0 oy
27 Mayıs 2021 (7,370 puan) cevapladı
Normal kıyafetinle gittikten sonra bebek doğana kadar önlük giyiyorsun canım sonra pijama
27 Mayıs 2021 (309 puan) yorumladı
Anladim canim cok saol
0 oy
27 Mayıs 2021 (2,070 puan) cevapladı
CNM önlük bildiriyorlar  iç çamaşırı bile bırakmıyorlar 
0 oy
27 Mayıs 2021 (103 puan) cevapladı
Bence imkanın varsa değiştir çünkü son haftalara doğru karnın daha da büyüyebilir
0 oy
27 Mayıs 2021 (600 puan) cevapladı
Doğumdan sonra giyiyorsun ama doğumdan sonra karnın öyle hemen inmiyor doğum yapmamışsın gibi kalıyor ve normaldekinden daha rahat olmak isyorsun hele sezeryan yaparsan dikisin falan olcak sıkmasını istemezsn ve karnında hastanede inmemiş oluyor henüz. Değiştirmeni tabsiye ederim
0 oy
27 Mayıs 2021 (570 puan) cevapladı
Canım ilk evden giderken disarda ne giyiyorsan öyle giyin git onalr sana önlük verirler pijaman dogumdan sonra olur sana merak etme dogumdan sonra ayaklarını düm düz uzat ben ilk dogumumda önüme çekmiştim karnım cok sisti ikincide aklım başıma geldi yapmadım ayın hatayı 
0 oy
27 Mayıs 2021 (637 puan) cevapladı
Oğlumda gecelik giymiştim elbise dizimin biraz altında. Penye kumaş. Rahat etmiştim tuvalete gidip gelme konusunda ilk kanama oluyor ya. Normaldi bnm. Altıma da crocks terlik vardı
0 oy
27 Mayıs 2021 (5,749 puan) cevapladı
Normal günlük kıyafetim vardı erken doğum oldu anlık gelişti herşey :). Önlük giyiyorsun Snra pijama.. he gobus hemen gitmiyor :)
0 oy
27 Mayıs 2021 (115 puan) cevapladı
Som haftalarda belli olmazki canim doguma gireceksen önlüm giyersin ama ben gün aşımından bi hafta hastanede yatmıştım o zamam gecelik giymistim sen herşeye hazırlıklı ol bence 
0 oy
27 Mayıs 2021 (1,110 puan) cevapladı
Önlük veriyorlar onu giyiyosun doğumdan sonra toparlayınca çıkarıp aldıpım lohusa takımını gitmiştim 
0 oy
27 Mayıs 2021 (1,110 puan) cevapladı
Önlük veriyorlar onu giyiyosun doğumdan sonra toparlayınca çıkarıp aldıpım lohusa takımını giymiştm
0 oy
27 Mayıs 2021 (50 puan) cevapladı
Valla rezil bi önlük veriyorlar her yerin ortada doktor her yerini görüyo eskiden normal geceliği  giydirip sancıyı çaktırıyorlardı şimdi değil ya sancıyı çektiğine yanayım yoksa erkek doktorun beni o önlemle gördüğüne mi

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum için hastaneye giderken pijama takımı seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Doğum sonrası hastanede giyeceğiniz pijama takımı, karın bölgesini sıkmayan, esnek ve pamuklu kumaşlardan seçilmelidir. Sezaryen doğum ihtimalini göz önünde bulundurarak, dikiş bölgesine baskı yapmayacak yüksek belli veya lastiksiz, alt kısmı bol modelleri tercih etmeniz konforunuz için kritiktir. İlk birkaç gün vücudunuzun ödemli olabileceğini unutmadan, kendi bedeninizden bir beden büyük veya ayarlanabilir bel lastiği olan ürünleri seçmek en doğru karar olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası hastanede hangi kıyafetler giyilmelidir?
Sezaryen doğumdan sonra hastanede, dikiş yerlerinizi tahriş etmeyecek yumuşak dokulu ve dikişsiz kıyafetler giyilmelidir. Özellikle dikiş bölgesine sürtünmeyen, göğüs kısmından kolayca açılabilen emzirme uyumlu gecelikler veya önden düğmeli pijama takımları en pratik seçeneklerdir. Pantolonlu takımlar yerine, dikişlere baskı yapmayacak bol kesim gecelikler iyileşme sürecinizi hızlandırır ve hareket kabiliyetinizi artırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
34 haftalık hamileyim, hastane çantasına pijama takımı alırken hangi bedeni seçmeliyim?
34 haftalık hamilelikte hastane çantası hazırlarken, doğum sonrasındaki ödem durumunu ve karın bölgesindeki hassasiyeti dikkate alarak bir beden büyük veya beli ayarlanabilir kıyafetleri tercih etmelisiniz. Şu an dar gelen bir pijama takımı, doğumdan sonra dikiş yerlerinize baskı yaparak ciddi rahatsızlık verebilir. Bu nedenle, dikişlere baskı yapmayacak, pamuklu ve geniş kesimli pijama takımları hastane sürecinde daha rahat etmenizi sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane çantasında bulunması gereken kıyafetler nelerdir?
Hastane çantasında doğum sonrası için en az iki adet önden düğmeli pijama takımı veya gecelik, emzirme sütyeni, sabahlık ve kaymaz tabanlı terlik bulunmalıdır. Doğumdan hemen sonra dikişlerinize temas etmeyecek bol kıyafetler seçmeye özen gösterin. Ayrıca, sezaryen olma ihtimaline karşı dikiş bölgesini kapatmayacak kadar yüksek belli veya tamamen lastiksiz alt giyim ürünlerini yanınıza almanız, hastanedeki konforunuzu belirleyen en önemli unsurdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan sonra hastanede pijama mı yoksa gecelik mi daha rahat olur?
Doğumdan sonra hastanede özellikle sezaryen doğum yaptıysanız gecelikler, dikiş bölgesine baskı yapmadığı ve muayene kolaylığı sağladığı için pijama takımlarından daha rahattır. Pijama giymek isterseniz, pantolon kısmının dikiş yerlerinin üzerine çıkmayan veya çok gevşek lastikli modelleri seçtiğinizden emin olun. İlk 24 saat vücut ödemli olduğu için, bedeninizi sıkmayan ve cildinizin nefes almasını sağlayan pamuklu kumaşlar hem sizin hem de bebeğinizin sağlığı için en ideal seçimdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,675 soru

24,672,188 cevap

367,322 kullanıcı

...