Klomen ve letrol sonrası aşılama denemeli miyim?

0 oy
949 göst.
30 Mayıs 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (265 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba  evleneli 3sene  olacak temmuzda..6ay klomen letrol kullandım yumurta büyüyor çatlıyor fakat gebelik hiç olmadı tıbbi sıkıntıniz yok dedi doktor 3 4 ay akışına bırakalim kendiliğinden olur ins dedi ama olmadi..adet olunca aşılama deneyelim diyorum fikir vercek olan iyi edersiniz dicek olan tavsiye de bulunacak olan varmı şimdiden teşekkürler adetime 20gun var 

11 Cevap

0 oy
30 Mayıs 2021 (170 puan) cevapladı
Ben 2 aşılama 4 tüp bebek yaptım vakit kaybetmek istemiyorsanız aşılama yapın tabiki 
30 Mayıs 2021 (265 puan) yorumladı
Herhangi bir sıkıntı varmiydi canım ona baglimi 2asilama tutmadı aceba birde devletemi ozelemi
30 Mayıs 2021 (170 puan) yorumladı
Devlette yaptırdım hiç bir sorun yok demişlerdi ama tutmadı
-Reklam-
0 oy
30 Mayıs 2021 (95 puan) cevapladı
Asılama deneyin ama haplarla fazla kalıtelı yumurta olacagını zannetmiyorum iğnetle yumurta buyutma daha iyi ..ben o şwkilde aşilamayla hamıle kaldım maşaAllah diyelim .doktor onemli ben arastrma hastanesınde profösöre yaptrmıstım
30 Mayıs 2021 (265 puan) yorumladı
Maşallah canım rabbim sana bağışlasın ins . Bende çok iyi bı doktora gidiyorum aslında çok memnunum ama özelde çok maliyetli olur devlete başla diyorlar bende değiştirme taraftari değilim aslında
31 Mayıs 2021 (95 puan) yorumladı
Bencede devlet daha iyi ıiaçlar doktor paraı aşilama derken hepsi 1.500 tuttu
0 oy
30 Mayıs 2021 (443 puan) cevapladı
Hic ilac tedavisi kullanmadim. Bir kez asilama yaptik tutmadi suan da tup bebek ile hamileyim. Bi sıkıntı yoktu kadinsal anlamda kanama sorunum vardi yumurtam catlaynca ic kanama geciriyodum. Asilama da kontrlllu catlatma yapildi ama oyle hamile kalamadim
31 Mayıs 2021 (265 puan) yorumladı
Hayırlı olsun inşallah canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim  bizde bu ay aşılama denicez insallah olur tek seferde dua et banada
31 Mayıs 2021 (443 puan) yorumladı
Insallah canim rabbim gonlundekini nasip etsin insallah
0 oy
30 Mayıs 2021 (1,227 puan) cevapladı
Canim bende üç yıllık evliyim aşılamayla hamile kaldım devlette yaptılar
30 Mayıs 2021 (265 puan) yorumladı
Zor bir süreçmiydi canım bu arada hayırlı olsun inşallah devlete gitsem nolur nasıl ilerlicek biraz anlatırsan canım maddiyat ne kadar tutar
30 Mayıs 2021 (1,227 puan) yorumladı
Yok canım aşılama tüp bebek gibi değil daha kolay benim ilaçla buyudu yumurtm femerayla bir yumurtam oluştu çatlatma iğnesi sonrada aşılama oldu devlette zaten muayene aşılama falan onlara ücret vermiyorsun sadece ilaçlara gidiyor onunda bir kısmını devlet karşılıyor benim ilaç 120 falandı sanırım çatlatma iğnesi de o fiyat aralığındaydi başkada ücret vermedim tabi yumurtan iğneyle büyürse iğne biraz daha maliyetli oluyr
0 oy
30 Mayıs 2021 (1,118 puan) cevapladı
Canım eğer esinde bi problem yoksa bir ay Bi inofolic combi kullan derim.2 defa asolama oldum.tabi bi de öncesinde klomen kullandım ve inofolic combi ile hamile kaldım tavsiye ederim. Yumurta kalitesini arttiriyor
0 oy
30 Mayıs 2021 (355 puan) cevapladı
Kuzenimin ilk aşılama deneyiminde ikiz bebekleri oldu, ben iki kere aşılama denedim olmadı.  Kısmet bu işler. Denemekte fayda var. 2 aşılama yaptıktan sonra tüp bebek tedavisine başlanıyor tabii ciddi bi problem yoksa. Eğer ciddi bi sıkıntı varsa hemen tüp bebek tedavisine de baslanabiliyor.  Aşılama, tüp bebeğe göre biraz daha hafif bi tedavi ama yine de vücudu etkileyen yoran bi süreç.  Bebek için mecbur katlanmak gerekiyor. Allah gönlüne göre versin inşallah.
0 oy
30 Mayıs 2021 (105 puan) cevapladı
Bence hiç bekleme yaptır o klomen çatlatma iğnesi falan kaç ay kaybettim ben sonra aşılama yaptırdım ilk seferinde hamile kaldım haftaya doğum var allah izin verirse şimdiki aklim olsa ilaçlarla ugraşmzdım direk aşılama yaptırırdım 
31 Mayıs 2021 (265 puan) yorumladı
Maşallah canım hayırlı evlat olsun inşallah bende bugün doktoruma gittim çok güzel konuştu adet olunca gel aşılamaya başlayalım dedi
0 oy
30 Mayıs 2021 (902 puan) cevapladı
Ben aşılama yaptirdin tutmadi. 3. Senemde simdi kendiliginden hamileyim cok şükür. Rabbim herkese tattirsin
31 Mayıs 2021 (265 puan) yorumladı
Amin canım bak ne güzel inşallah sağlıklı hayırlı evladınız olur
0 oy
30 Mayıs 2021 (473 puan) cevapladı
Bizde 1 yıl uğraştık olmadı dokdora gittik aşılama yapıldı birinci denemede oldu .
31 Mayıs 2021 (265 puan) yorumladı
Maşallah rabbim bizede nasip etsin devlet yada özel farkedermi aceba özele gidiyordum ama devlete gecsemmi çok kararsizim
31 Mayıs 2021 (473 puan) yorumladı
Nerede oturduğuna bağlı benim oturduğum ilçede devlet aşılamayı yapmıyor o yüzden başka ilçeye gittik özel hastaneye orda yaptırdık.dokdor benim sonuçlar geldiğinde tüp bebeklik hasta dedi yaşım 22 olduğu halde yaşıma güvendi aşılamayla hamile kalırsın dedi su an 18 haftalik hamileyim.
31 Mayıs 2021 (265 puan) yorumladı
Maşallah canım benim bende bugun doktoruma gittim fikir almak için çok güzel konuştu 15gune adet olucam ikinci günü başlayalım dedi
0 oy
1 Haziran 2021 (424 puan) cevapladı

Canım ben aralik ayında kimyasal gebelik geçirdim ondan sonra bende ve eşimde sorun olmamasına rağmen hamile kalmadım zaman kaybetmek istemedim ondan sonra doktora gittik doktor aşılama yapmamızı önerdi  17 Mayıs'ta aşılama yaptırdım bugün test yaptım pozitif çıktı 3 haftalık hamileyim sana da öneriyorum rabbim sana ve senin gibi isteyen herkese nasip etsin inşallah

2 Haziran 2021 (265 puan) yorumladı
Aceba ne gibi tahlillerdiki ben 2gun önce Dr gittim adet olunca gel herşey hazır dedi aceba daha önce yaptırdım Miki o dedikleriniz Horman testim felan  var acunku
2 Haziran 2021 (424 puan) yorumladı
Genetik testler hormon testleri gibi gibi bir sürü test yaptım aşılama gününe kadar da test yaptim
2 Haziran 2021 (424 puan) yorumladı
Aynı zaman da rahim filmi de çektim
2 Haziran 2021 (265 puan) yorumladı
Rahim filmimdede sıkıntı çıkmadı canım yarın hacamat yaptircam bakalım onunda faydası çok olur diyorlar
2 Haziran 2021 (424 puan) yorumladı
Hadi hayırlısı olsun canım rabbim emeklerini boşa çıkarma sin inşallah
0 oy
1 Haziran 2021 (822 puan) cevapladı
Eğer rahim filmi çektirmediyseniz aşılama yaptırmadan önce rahim filmi çektirmenizi tavsiye ederim,rahim içinde bir sıkıntı varsa bu sefer aşılama işlemi boşa gidebilir,inş aşılamaya gerek kalmadan gebe kalırsınız bu ay :))
2 Haziran 2021 (265 puan) yorumladı
Allah razı olsun inşallah canım Eylül'de çektirdim hiç bı sıkıntı yok dedi Dr ♥️

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Aşılama tedavisine ne zaman karar verilmelidir?
Aşılama tedavisine karar vermek için genellikle açıklanamayan infertilite durumunda 6 ile 12 ay arasında düzenli korunmasız ilişkiye rağmen gebelik elde edilememesi beklenir. Sizin durumunuzda olduğu gibi yumurtlama tedavileri (klomen, letrol) uygulanmasına rağmen 6 ay içinde sonuç alınamadıysa, doktorunuzla görüşerek bir sonraki aşama olarak aşılama yöntemine geçilmesi değerlendirilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşılama tedavisi öncesi hangi hazırlıklar yapılır?
Aşılama öncesi hazırlık süreci, adet döneminin 2. veya 3. günü yapılan hormon testleri ve ultrason muayenesi ile başlar. Yumurtalıkların ilaçla uyarılması süreci takip edilir ve yumurtalar istenilen boyuta geldiğinde çatlatma iğnesi yapılır. İşlem günü eşten alınan sperm örneği laboratuvar ortamında özel işlemlerden geçirilerek en kaliteli spermler seçilir ve rahim içine yerleştirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşılama tedavisinin başarı şansı yüzde kaçtır?
Aşılama tedavisinin başarı şansı, çiftin yaşına, yumurta rezervine ve sperm kalitesine bağlı olarak değişmekle birlikte genellikle her bir deneme için %10 ile %20 civarındadır. Başarı oranları ilk üç denemede en yüksek seviyededir; bu nedenle doktorlar genellikle 3 veya 4 denemeden sonra sonuç alınamazsa tüp bebek gibi ileri tedavi yöntemlerine yönelmeyi önermektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşılama işlemi acı verir mi ve süreç nasıldır?
Aşılama işlemi oldukça basit ve hızlı bir prosedürdür, genellikle anestezi gerektirmez ve ağrısızdır. Jinekolojik muayene pozisyonunda rahim ağzından ince bir kanül yardımıyla spermlerin rahme bırakılması yaklaşık 5-10 dakika sürer. İşlem sonrasında 15-20 dakika dinlenerek günlük hayatınıza hemen devam edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşılama sonrası gebelik belirtileri ne zaman başlar?
Aşılama sonrası gebelik belirtilerini anlamak için en doğru zaman işlemden yaklaşık 12-14 gün sonra yapılan kanda gebelik (Beta-HCG) testidir. Bu süre zarfında kullanılan hormon ilaçları, erken dönemde gebelik belirtileriyle benzer yan etkilere neden olabileceği için vücudunuzu dinleyerek erken belirti aramak yanıltıcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,441 soru

24,669,200 cevap

367,164 kullanıcı

...