Meryem ana otunu doğumda nasıl kullanmalıyım?

0 oy
1,244 göst.
1 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (661 puan) sordu
Kızlar meryem ana otu nasıl kullanılıyor adını yanlış yazmış olabilirim k.bakmayın.. hazırlarken içine Kur'andan mı yoksa içimizden özel bir dua mı okuyoruz nasıl bir dua okuyoruz.. doktor doğum şu zaman dediğinde o gün hazırlayıp kullanıyosunuz heralde dimi konu hakkında bilgisi olanlar kullananlar yazabilirmi 

4 Cevap

0 oy
1 Haziran 2021 (332 puan) cevapladı
Bnde aldim .. şurda bekliim :)
-Reklam-
0 oy
1 Haziran 2021 (198 puan) cevapladı
Bende bulabilirsem alacam ve bnde kullanmasını bilmiyorum bekliyelim inşallah biri açıklar
1 Haziran 2021 (313 puan) yorumladı
Trendyolda var canım bakabilirsin orda nette de yazıyor nasıl kullanman gerektiği sureler var okunması gereken sansın başladığında suyun içine koyup okuyorsun suyundan da bir yudum içiyorsun o açıldıkça rahimde açılıyormuş dediklerine göre bende deniycem inşallah doğum bittiğinde de sudan çıkarıyorsun
1 Haziran 2021 (198 puan) yorumladı
İnşallah gördüm orda bende görerek aktardan alım dedim dün 3 taneye sordum yoktu bugün tekrar cikacam bulamazsam mecburen isticem
31 Ekim 2021 (115 puan) yorumladı
Suyunu icmesek olurmu acaba
0 oy
1 Haziran 2021 (103 puan) cevapladı
Ben de merak ediyorum gerçekten faydası var mı ve nasıl hazirlaniyor
0 oy
1 Haziran 2021 (1,141 puan) cevapladı
Doktorun tarih söylemesi ancak sezeryanda mümkün olur ama bu ot normal doğum için kullanılıyor. Yani doğum sancılarınız başladı artık eminseniz açılma daha rahat ve hızlı olsun diye bu otu da suya bırakıp isterseniz dua okuyor ve suyundan da isterseniz bir yudum içiyormuşsunuz. Duası internette vardır ben bilmiyorum. Doğum tamamlandıktan sonra da otu sudan çıkartıp tekrar kapanmasını bekliyormuşsunuz, bu da rahmin tekrar toparlanıp eski haline gelmesini temsil ediyormuş. 
1 Haziran 2021 (1,141 puan) yorumladı
Ah ah ben de aldım duruyor ama benim bebek gelmiyor hala, kilosu zaten fazlaydı, bu gidişle sezeryan olacak gibi..
1 Haziran 2021 (404 puan) yorumladı
Kilosu ne kadar ki kaçıncı haftadasınız
1 Haziran 2021 (1,141 puan) yorumladı
39+4, doktor 40+4e kadar bekleriz gelmezse sezeryanla alırız dedi :) Hayırlısı böyledir belki bilemem nasip kabullendim ben artık :)
1 Haziran 2021 (404 puan) yorumladı
Sağlıcakla doğsun inşallah canım
1 Haziran 2021 (1,141 puan) yorumladı
Amin hepimizinki inşallah :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Meryem ana otu doğumu kolaylaştırmak için nasıl kullanılır?
Meryem ana otu, doğum sancıları başladığında veya doktorunuzun belirttiği doğum vaktine yakın bir zamanda geniş bir kap içerisindeki suyun içine bırakılarak kullanılır. Ot suyun içinde tamamen açıldığında, bu suyun doğum sürecini rahatlatacağına inanılır ve doğumdan hemen sonra ot sudan çıkarılarak tekrar kapatılması önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Meryem ana otu hazırlarken hangi dualar okunmalıdır?
Meryem ana otu hazırlarken okunması gereken belirli, zorunlu bir dua metni yoktur. Geleneksel uygulamalarda anne adayları genellikle içlerinden geldiği gibi sağlıklı ve kolay bir doğum için dua ederler veya Kur'an-ı Kerim'den bildikleri aşırları okumayı tercih ederler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Meryem ana otu tam olarak ne zaman suya konulmalıdır?
Meryem ana otu, genellikle doğumun başladığı veya doktorunuzun doğum için tarih verdiği gün suya bırakılır. Otun suyun içinde açılma süresi değişkenlik gösterebilir, bu nedenle sancıların başladığı andan itibaren hazırlık aşamasına geçilmesi yaygın bir uygulamadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Meryem ana otu nedir ve ne işe yarar?
Meryem ana otu, halk arasında doğumun kolaylaşmasına yardımcı olduğuna inanılan, kurutulmuş bir bitkidir. Suya konulduğunda dalları açılan bu bitkinin, anne adayının doğum sürecini fiziksel ve psikolojik olarak daha rahat geçirmesine destek olduğu düşünülmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan sonra Meryem ana otuna ne yapılmalıdır?
Doğum gerçekleştikten sonra suyun içinde açılmış olan Meryem ana otunun sudan çıkarılması ve kurumaya bırakılması gerekir. Kurudukça ot tekrar kapanacaktır; geleneksel inanışa göre bu otun tekrar kapatılması, doğum sürecinin sağlıklı bir şekilde tamamlandığını simgeler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,220 soru

24,666,364 cevap

367,002 kullanıcı

...