30. haftadan sonra doktora ne sıklıkla gitmeliyim?

0 oy
1,600 göst.
3 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (194 puan) sordu
Sorum yukarıda bayanlar 
Gebelik haftası 29

9 Cevap

0 oy
3 Haziran 2021 (61 puan) cevapladı
Ben 28+5 im geçen hafta randevum vardı bir sonraki randevuyu 4 hafta sonraya verdi doktorum 32 den sonra sanırım her hafta çağıracak ama bazı doktorlar 36 dan sonra her hafta çağırıyor :) 
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Anladım cnm Sağol ben tam 30 haftalık ken gidecem haftaya da merak ettim
3 Haziran 2021 (61 puan) yorumladı
Anladım canım hayırlısı olsun inşallah
-Reklam-
0 oy
3 Haziran 2021 misafir cevapladı
Üç haftada bir olur. Sonra iki haftada bire düşer. 
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Anladım canım sağolasın
3 Haziran 2021 misafir yorumladı
Rica ederim
0 oy
3 Haziran 2021 (309 puan) cevapladı
Ayda 1 gidiyrm bn 
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Hm anladım cnm
0 oy
3 Haziran 2021 (32 puan) cevapladı
3hafta da 1 gidiyorsunuz bizde 33+2deyiz 2 seferdir 3 haftadır gidiyoruz 
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Anladım cnm
0 oy
3 Haziran 2021 (47 puan) cevapladı
30.haftadan sonra doktorum 2 haftada 1 gelmemi istedi 36 dan sonrada haftada 1 e düşecek ve her kontrolde nst ye bakacak 32.haftamda direk nst ye bağladı 
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
32 de .net ye girdin yani anladım canım sagol
3 Haziran 2021 (47 puan) yorumladı
Aynen canım 32 de nst ye girdim sancim çıkmadı
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Anladım canım
0 oy
3 Haziran 2021 misafir cevapladı
32. Haftadan sonra nst başlıyor kontrol süresi 15 güne düşüyor iki hamileliğimde de aynı oldu
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Anladım canım peki 30 da gidince 32 de geri mi çağırıyor
3 Haziran 2021 misafir yorumladı
28de gittim 1 ay sonra gel dedi cnm 30da gidersen ne der bilmiyorm belki nst için 15 günde gel diyebilir
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Anladım canım sağol
0 oy
3 Haziran 2021 (307 puan) cevapladı
Canım 32 ye kadar ayda bir çağıriyordu doktorum. 32 den sonra 2 haftada bir 36 ya kadar. 36. Haftadan sonra her hafta gidiyorum. 
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Anladım cnm yani doktor 32 de geri çağırabilir
3 Haziran 2021 (307 puan) yorumladı
Aynen canım son  kontrolunde demedi mi ne zaman geleceksin diye ? Aksi bir durum olmadığı sürece hep böyle gittim
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Ben en son 24 haftalık ken gittim cnm bir ay sonra gel dedi ama biir türlü gidemedim haftaya randevu buldum 30 haftalık oluyorum o zaman o yüzden merak ettim nasıl gidiliyor diye
3 Haziran 2021 (307 puan) yorumladı
Anladım kuzum bir sorun görmezse 34 te gel diyebilir ya da 32 de gel der durumun iyiyse bir ay sonra gel diyebilir değişiyor o.
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Aynn cnm hayırlısı artik
0 oy
3 Haziran 2021 (13 puan) cevapladı
Bizde 33+5 haftalıgiz iki haftada bir cagariyo doktorum
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Anladım canım
0 oy
3 Haziran 2021 (260 puan) cevapladı
Ben 33 haftaligim dun gittim canim, gelirsen her hafta bakarım, hastaneye sık gelmek istemezsen 2 haftada bir görüşelim dedi doktorum 
3 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
He anladım cnm

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

30. haftadan sonra doktor kontrolü ne sıklıkla yapılır?
Gebeliğin 30. haftasından 36. haftasına kadar doktor kontrolleri genellikle 2 haftada bir olacak şekilde planlanır. 36. haftadan doğum gerçekleşene kadar ise süreç genellikle haftalık kontrollere döner, ancak riskli gebelik durumlarında doktorunuz bu sıklığı daha kısa aralıklarla belirleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
32. haftadan sonraki hamilelik kontrollerinde neler yapılır?
32. haftadan sonraki kontrollerde bebeğin gelişimi, su miktarı, plasenta durumu ve kalp atışları yakından takip edilir. Ayrıca anne adayının kan basıncı, kilo artışı ve olası ödem durumu değerlendirilerek doğum öncesi hazırlık süreci başlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin son aylarında doktor randevusu neden artar?
Gebeliğin son aylarında randevu sıklığının artmasının temel nedeni bebeğin büyüme hızını, rahim ağzındaki değişimleri ve doğumun habercisi olabilecek belirtileri anlık olarak takip etmektir. Bu takipler, olası komplikasyonları önlemek ve doğum sürecini sağlıklı bir şekilde yönetmek için büyük önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
36. haftadan sonra doktor muayenesi ne kadar sürede bir olur?
36. haftadan itibaren gebeliğin son dönemine girildiği için doktor muayeneleri rutin olarak haftada bir kez yapılır. Bu dönemde bebeğin pozisyonu, rahim ağzı açıklığı ve genel sağlık durumu haftalık kontrollerle izlenerek doğumun güvenli bir şekilde gerçekleşmesi hedeflenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Riskli gebeliklerde 30. haftadan sonra kontrol sıklığı değişir mi?
Evet, riskli veya yüksek tansiyon, şeker gibi ek sağlık sorunları içeren gebeliklerde 30. haftadan sonra kontrol sıklığı doktorun kararıyla haftalık veya daha kısa aralıklarla belirlenebilir. Sağlık durumunuzun gerektirdiği durumlarda doktorunuz sizi daha sık görmek isteyebilir, bu nedenle randevu planlaması tamamen kişisel tıbbi ihtiyaçlara göre şekillenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 759 göst.
0 oy
16 cevap 1,922 göst.
0 oy
2 cevap 682 göst.
0 oy
14 cevap 2,135 göst.

1,512,225 soru

24,666,514 cevap

367,013 kullanıcı

...