Kızlar benm bebeğim şimdiye kadar hep aşağıda hareket ediyordu ama bu aralar sol tarafta onu hissediyorum ve hareketlerinde de azalma oldu sizce cinsiyeti nedir veya hareketleri niye azaldı lütfen tecrübeli anneler ilk gebeliğim
1,512,202 soru
24,666,218 cevap
366,988 kullanıcı