8 haftalık gebeyim, lekelenmem var, başına gelen oldu mu?

0 oy
438 göst.
8 Haziran 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (748 puan) sordu
Hanımlar 8+0 bugün itibaren. Sabah post açmıştım ama başlık nedeniyle kapatıldı. Kanamam oldu leke şeklinde ve doktoruma gittim hemen. Progestan yazdı. Baktığı zaman sorun yok ağır işten kaynaklı dedi. Gece kullan uyumadan önce dedi. Yalnız şuan halen çok az az devam ediyor başına gelen oldu mu tecrübeli anneler sizden neyden kaynaklı oldu bu durum. Lütfen bilginize ihtiyaçim var.
Gebelik haftası 8+0

7 Cevap

0 oy
8 Haziran 2021 (1,168 puan) cevapladı
Gecmis olsun canim sana igne yapmalıydı. Kanama hic bi sekilde normal değil ve oylrce de gönderemez. Başka bi doktora git derim
8 Haziran 2021 (2,559 puan) yorumladı
Çok sevindım stres yapma aman sakın kalkma hep yat ben öyle yaptım daha yeni yer edinmeye çalışıyor annesi ben 2 kez düşük yaptım birinde hiç hastaneye bile gidemeden birkaç dakika içinde hersey oldu ikincisinde yalnızdım arabayı bile kendim kullandım yetiştim hastaneye fakat iğne vurdukları halde düştü rabbim evladını sana bağışlasın sen tedbirini al gerisi Allah tan
8 Haziran 2021 (748 puan) yorumladı
Rabbim bu bebeğini bağışlasın sağlıkla Kucağına almayı nasip etsin inşallah. Stres yapıyorum yapmıyor değilim çünkü benim de ilki kürdaj oldu bu ikinci gebelik.  Aklıma geliyor yine aynı şeyler olur mi diye ya
 Allah'ım elini katsın hamile annelere inşallah ya. Çok farklı duygu ister istemez stres bugünleri geçiririz inşallah. Allah razı olsun. Allah bebeğini sana bağışlasın canım benim
8 Haziran 2021 (2,559 puan) yorumladı
Canım benim ya inşallah hayırlı haberlerinide duyarım bol bol su tüket senin için hep dua edicem çok kötü zamanlar geçirdim bende 4 başarısız tüp bebek 2si düştü 1 kimyasal 1i gelişmedi 1 kere kendılıgınden hamile kaldım oda gelişmedi artık tükenmiştik ve umudumuzu yitirmiştik sonra yine kendılıgınden hamile kaldım şimdi 19.haftayı bitirmek üzereyım bu yüzden seni ve korkularını çok iyi anlıyorum ve kalpten dua edıyorum sana rabbim evladını sana bağışlasın
8 Haziran 2021 (748 puan) yorumladı
Ayyy canım elif. Allah büyük işte. Allah'tan ümit kesilir mi. Bak en sonunda da nasip etmiş. Neler geçirmişsin ve bana ettiğin dualar duygulandırdı. En önemli olan sensin. Allah'ım kucağını boş bırakmasın aklıma geldikçe sana da dua edecegim ben. İnşallah doğum yaptığın postları da Allah göstermeyi nasip etsin. Ayyy Allah razı olsun inşallah rabbim seninle olsun ve sizi hep güldürsün
8 Haziran 2021 (2,559 puan) yorumladı
Ay çok saol ya kendinide geçtin bana dua edıyorsun Allah razı olsun senden rabbim hepimize yardımcı olsun ama lütfen dikkat et iyileşincede hiçbirsey yapma bırak pis olsun bebeğinden kıymetlimi bak ben sabah akşam progestan hapa devam edıyorum doktor iş yapmayı ve daha birçok seyı yasakladı olsun bunlar da geçicek o yüzden çok dikkat et iyileşsen bile hafif sandıgın şeyleri bile kaldırma yardım etcek kimsen yoksada bırak kalsın iyi haberlerini beklıyorum :))
-Reklam-
0 oy
8 Haziran 2021 (18 puan) cevapladı
Bende ilk hamileligimde ağır kaldrdm ve kanama oldu yandım affedersin çığlıklarla hastaneye gittim serum yazdılar israhat yap dedi bir hafta sonra çok şükür düşük riskim geçti oğlumu sağ salim kucagima aldım bende şimdi 11haftalik gebeyim ve vitamin ilaçları almiurm hangisini kullanıyorsunuz acaba
8 Haziran 2021 (748 puan) yorumladı
Folidays ve Coraspin kullanıyorum canım. Kesin dünden kaynaklı bu risk diye düşündüm ama doğru tahmin. İnşallah darısı bana olur
0 oy
8 Haziran 2021 (322 puan) cevapladı
Gecmis oldun canım. Ağır birsey mi kaldirdin ? Ya da çok pardon ama iliski ilk 3 ay önerilmiyor kanama düşük riskine karşı. Çok dikkatli ol canım 
8 Haziran 2021 (748 puan) yorumladı
İlk gebelik de kürdaj olduğu için bu defa ilişki felan olmuyor dikkat ediyorum. Bebek önemli şuan ama evet canım dün evi hep temizledim bu yüzden düşünüyorum inşallah riski atlatırim
8 Haziran 2021 (322 puan) yorumladı
Allah korusun, bebisi size bağışlasın insallah
Özellikle evi süpürmek cok sıkıntı boşverin 3 ay temizlik falan yapmayın hic birsey kendi sagligimiz ve bebişlerimizden değerli degil bu 9 ay boyunca
8 Haziran 2021 (748 puan) yorumladı
Amin Allah razı olsun canım. Allah sizin bebişinizi de sizlere bağışlasın inşallah. Sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin. Off evet benim hatam bı temizlik hastası olmuş çıkmışiz. Sanki bir gün sonrası yine aynı artık dikkat edecem. İş işten geçtikten sonra böyle diyoruz ama Allah korusun hepimizinkini
0 oy
8 Haziran 2021 misafir cevapladı
Yerleşme kanı olabilir canım benim de oldu doktor öyle demişti 
8 Haziran 2021 (748 puan) yorumladı
İnşallah canım ya benim de yerleşme kanamasıdir ya.
0 oy
8 Haziran 2021 (1,098 puan) cevapladı

Canım geçmiş olsun ama kanaman varsa tekrar gitsen iyi olur belki takviye serum veya iğne iyi olabilir. İnşallah tez zamanda durur kanaman. Yerleşme kanaması biraz daha kahvemsi ve kısa süreli oluyor benim 1 damla fln olmuştu. Birde postun yine kapanabilir her an başlık sebebiyle. Çünkü başlıkta konunun içeriğinden bahsetmen gerekiyor :) kanamam var ne yapmalıyım vs. gibi :)

8 Haziran 2021 (748 puan) yorumladı
Çok teşekkür ediyorum canım benim. Yani yoğun değil kanamam. Ama eve geldikten sonra da olduğu için sizlere sormak istedim. Şuan çok şükür bişey yok ama olursa tekrar giderim. Yaa evet ama soru başlıklarından fazla seçenek yok ki. Acil bakar mısınız veya bir kaç başlık var acil bakar mısınız yazdığımız zaman linç yiyoruz :) bu yüzden farklı başlık atınca da yeterli olmuyor kapanıyor valla :)))
0 oy
8 Haziran 2021 (89 puan) cevapladı
hiç bişey olmaz çok normal herkesde olur neredeyse benimde oldu progestan I iç yat biraz yerleşme kanaması o kendiliğinden geçicek
8 Haziran 2021 (748 puan) yorumladı
Ayyyy canımm ya çok içimi rahatlattın cidden böyle. İnşallah dediğin gibi yerleşme kanamasıdir.
0 oy
8 Haziran 2021 (2,260 puan) cevapladı
Neden iğne yazmadı cnm böyle geçiştirmesi iyi deyl sadece progestan la kanama önlenemez 
8 Haziran 2021 (748 puan) yorumladı
Bilmiyorum ki neden yazmadı bı tek onu yazdı inşallah korktuğumuz kadar tehlikeli bişey yokturdur.
8 Haziran 2021 (2,260 puan) yorumladı
Benm damla şeklinde lekelenmem olmştr doktor 3 tane iğnr yazdı geöti çok şükür

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

8 haftalık gebelikte lekelenme neden olur?
8 haftalık gebelikte görülen lekelenmeler genellikle rahim ağzındaki hassasiyet, yerleşme kanamaları, ağır kaldırma gibi fiziksel zorlanmalar veya hormonal değişimlerden kaynaklanabilir. Gebeliğin bu döneminde görülen her türlü kanama veya lekelenme durumu, mutlaka doktor tarafından değerlendirilmelidir; doktorunuzun önerdiği progestan gibi destek ilaçlarını düzenli kullanmak bu sürecin sağlıklı yönetilmesinde kritik rol oynar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
8 haftalık gebelikte progestan kullanımı nasıl olmalıdır?
Progestan, doktorunuzun önerdiği doz ve saatlerde, genellikle gece yatmadan önce vajinal veya ağız yoluyla kullanılmalıdır. İlacın amacı düşük riskini azaltmak ve gebeliği desteklemektir; bu nedenle doktorunuzun belirttiği kullanım talimatlarına harfiyen uymak ve ilacı kendi başınıza bırakmamak gebeliğin devamlılığı açısından büyük önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte lekelenme devam ederse ne yapılmalı?
Lekelenme devam ediyorsa öncelikle ağır iş yapmaktan kaçınmalı, bol bol dinlenmeli ve doktorunuzun verdiği ilaçları aksatmadan kullanmalısınız. Eğer lekelenme miktarı artar, kırmızıya döner, şiddetli kasık ağrısı veya kramp eşlik ederse vakit kaybetmeden tekrar doktorunuza başvurmanız veya en yakın acil servise gitmeniz hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde lekelenme varken nelere dikkat edilmeli?
Erken gebelik döneminde lekelenme yaşandığında en önemli kural fiziksel aktiviteleri minimuma indirerek istirahat etmektir. Ağır yük kaldırmaktan, ani hareketlerden ve cinsel ilişkiden kaçınmak, doktor kontrolünde verilen destekleyici tedaviyi eksiksiz uygulamak ve kanama miktarındaki değişimi günlük olarak takip ederek doktorunuza raporlamak süreci güvenli geçirmenizi sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 8. haftasında hafif kanama olması normal mi?
Gebeliğin 8. haftasında görülen hafif lekelenmeler birçok anne adayında karşılaşılan bir durumdur ve çoğunlukla ciddi bir sorun teşkil etmez. Ancak her gebelik kendine özeldir; doktor muayenesi sonucunda bebeğin kalp atışları sağlıklıysa ve rahimde bir sorun görülmediyse endişelenmemek gerekir, fakat yine de her türlü kanama takibi gerektiren bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,607 soru

24,671,252 cevap

367,275 kullanıcı

...