Kürtajdan 3 ay sonra neden kahverengi leke geliyor?

0 oy
350 göst.
9 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (194 puan) sordu

Kizlar hamile değilim sorum da şu ben 3 ay önce kürtaj oldum ve düzenli bir şekilde adet oluyordum bu ay da 1 2 gün gecikti göğüslerim şişti karnım şişti fakat 2 3 gündür kahverengi leke leke geliyo ne oluyo bu bilen varmı minik minik pıhtı pıhtı oluyo 

Gebelik haftası 0

1 cevap

0 oy
9 Haziran 2021 (1,327 puan) cevapladı
bende pihti olmuyor ama kahve akintimdan anlamistim hamile oldugumu belki sendede oyledir test yap canim lekelenme devam ederse de doktora git vsrsa dusuk olabilir
9 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
Yani canim 2 kere test yaptım çıkmadı
9 Haziran 2021 (1,327 puan) yorumladı
belki gec dollenme olabilir canim hayirlisi olsun insallah
9 Haziran 2021 (194 puan) yorumladı
İlk gebeliğim boş gebelikti kürtaj oldum düzenliydi adetim doktorum 3 ay korunun dedi şuanda korunuyoruz yani niye böyle oldu anlamadim
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kürtajdan 3 ay sonra kahverengi lekelenme neden olur?
Kürtaj sonrası adet düzensizlikleri ve kahverengi lekelenmeler, vücudun hormonal dengesinin yeniden kurulma sürecinde yaşanabilecek normal durumlardır. Ancak 3 ay geçmesine rağmen devam eden pıhtılı lekelenmeler, rahim içindeki doku kalıntıları, hormonal dengesizlikler veya enfeksiyon gibi durumların habercisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi ve kahverengi lekelenme ne anlama gelir?
Adet gecikmesiyle birlikte görülen kahverengi akıntı, eski kanın rahimden atılmaya çalışıldığını gösterir. Eğer bu duruma göğüs ve karın şişliği gibi belirtiler eşlik ediyorsa, bu durum adet öncesi sendromu olabileceği gibi, bazen gebelik veya kist gibi hormonal değişikliklere bağlı bir süreç de olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kürtaj sonrası pıhtılı kahverengi akıntı tehlikeli mi?
Kürtaj sonrası pıhtılı akıntı gelmesi, özellikle şiddetli karın ağrısı, kötü kokulu akıntı veya yüksek ateşle birlikte görülüyorsa tıbbi bir değerlendirme gerektirir. Pıhtılaşma olması rahim duvarının kalınlaşması veya enfeksiyon riski açısından doktor kontrolünde vajinal ultrason ile incelenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet döneminde gelen kahverengi leke nasıl geçer?
Kahverengi lekelenmeler genellikle adet döngüsünün başında veya sonunda görülen normal bir durumdur; bu süreçte vücudun kendi kendine temizlenmesi beklenir. Ancak lekelenme süresi 3-4 günü aşıyorsa veya pıhtı miktarı artıyorsa, uzman bir kadın hastalıkları doktoruna giderek hormon seviyelerinizi ölçtürmeniz en sağlıklı yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kürtaj sonrası göğüs şişmesi ve karın şişliği normal mi?
Kürtaj sonrası yaşanan göğüs ve karın şişliği, vücuttaki östrojen ve progesteron dengesinin dalgalanması sonucu oluşan yaygın belirtilerdir. Eğer bu şikayetler adetin gelmesiyle birlikte azalmıyorsa, hormonal bir dengesizlik veya yumurtalık kisti gibi durumların elenmesi için bir muayene olmanız önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 938 göst.
1 Ekim 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Hanifesezgin (92 puan) sordu
0 oy
10 cevap 1,013 göst.
24 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Aysen95953 (442 puan) sordu
0 oy
1 cevap 634 göst.
16 Ocak 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Hanifesezgin (92 puan) sordu
0 oy
3 cevap 681 göst.

1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...