Devlet hastanesinde doğum yaptım, süreç nasıl işliyor?

0 oy
301 göst.
11 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (23 puan) sordu
Merhaba arkadaslar son bir ay icinde malatya devlet hastanesinde doğum yapan varmi acaba.dogumdan sonra kalsiginiz odalar teknkisilikmi Refekatcinolarak eşiniz yaninizda kalabiliyormu yoksa bi bayanmi kalmak zorunda.ebeler nasil davranıyor bilgi verebilirmisiniz
Gebelik haftası 35

2 Cevap

0 oy
11 Haziran 2021 (160 puan) cevapladı
Daha 9 gün önce doğum yaptım özelden bir farkı yok gerçekten o kadar güzel ki odaları tek kişilik refakatçi olarak da sıkıntı olmuyor benim eşim vardı kız kardeşim annem vardı akrabalarım da geldi gayet güzeldi ebelerde çok iyi gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz
11 Haziran 2021 (736 puan) yorumladı
Aa hangi hastne kadn dogum mu yeni devletmi
11 Haziran 2021 (160 puan) yorumladı
Yeni kadın doğum gerckten çok güzel tavsiye ediyorum ki ben devletten korkuyordum doğumu orda yapmicam diye ve odalarda iki yatak var
11 Haziran 2021 (23 puan) yorumladı
Öylemi cok sevindim.ben birkac kere acile gittim orda ebeler cok kaba ve kirici davrandilar bana surekli azarlayarak tersleyerek konustular oyuzden devlete gitmekden korkuyordum sizin soyledikleriniz icimi rahatlatti çok tesekkur ederim
11 Haziran 2021 (160 puan) yorumladı
Acilde ki bütün ebeler aynı doğumhanede ki ebeler farklı yani içiniz rahat olsun inanki ben suni sancı ile doğum yaptım o kadar bağırıyordum ki biri bana demedi ki niye bağırıyorsun hiç azarlamadilar ben normalde Sakarya da oturuyorum Malatya ya doğuma geldim
-Reklam-
0 oy
11 Haziran 2021 (736 puan) cevapladı
Ebeler iyi davranmıyor dediler diye ben vazgeçtim oraya gitmekten. Ve yanina kimseyi almiyolarmis :(
11 Haziran 2021 (160 puan) yorumladı
Sadece doğum esnasında almıyorlar ben çok beğendim
11 Haziran 2021 (23 puan) yorumladı
Bende ayni seyi yasadim ve duydum ebelerde. Yana tedirginim
11 Haziran 2021 (160 puan) yorumladı
İnanin ki kimseyi dinlemeyin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanelerinde doğum sonrası odalar tek kişilik mi oluyor?
Devlet hastanelerindeki doğum sonrası odalar, hastanenin fiziksel imkanlarına ve o anki doluluk oranına göre değişiklik göstermektedir. Birçok yeni devlet hastanesi artık tek kişilik veya iki kişilik özel banyolu odalar sunsa da, yoğunluk durumunda çok kişilik odalara geçiş yapılabilmektedir. Hastanenin hasta kabul kapasitesine bağlı olarak doğum sonrası servisindeki oda tipi yatış işlemleri sırasında belirlenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası refakatçi olarak eşim yanımda kalabilir mi?
Doğum sonrası refakatçi kabul kuralları hastanelerin iç yönetmeliklerine ve servis politikalarına göre belirlenmektedir. Bazı devlet hastaneleri yalnızca kadın refakatçi kabul ederken, bazıları eşin refakatçi kalmasına belirli saatlerde veya özel oda durumunda izin verebilmektedir. Bu nedenle doğum yapacağınız hastanenin hasta hizmetleri birimi ile önceden görüşerek refakatçi prosedürleri hakkında güncel bilgi almanız en sağlıklı yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sürecinde ebelerin ve sağlık personelinin yaklaşımı nasıldır?
Doğum sürecinde ebelerin ve sağlık personelinin tutumu, hastanenin yoğunluğuna ve kurumun hizmet kalitesi standartlarına göre farklılık gösterebilir. Genel olarak ebeler, doğumun tüm evrelerinde anne adayının yanında bulunarak süreci takip eder ve gerekli yönlendirmeleri yaparlar. Doğumun sağlıklı ve güvenli geçmesi için tıbbi protokollere uygun şekilde destek sağlayan sağlık personeli ile iletişim kurarken beklentilerinizi net bir şekilde ifade edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum yaparken yanımızda neler bulundurmalıyız?
Devlet hastanesinde doğum yaparken yanınızda hem kendiniz hem de bebeğiniz için temel ihtiyaçları içeren bir doğum çantası bulundurmanız önemlidir. Çantanızda kendiniz için gecelik, sabahlık, kişisel bakım ürünleri, ped ve hastane evraklarını; bebeğiniz için ise zıbın takımları, battaniye, bez ve temizlik ürünlerini hazır tutmalısınız. Hastanelerin web sitelerinde veya danışma birimlerinde genellikle doğum öncesi hazırlık listeleri paylaşılmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum sonrası süreç nasıl işlemektedir?
Devlet hastanesinde doğum sonrası süreç, bebeğin ve annenin sağlık durumunun stabil hale gelmesiyle başlar ve rutin kontrollerle devam eder. Normal doğum yaptıysanız genellikle 24 saat, sezaryen doğum yaptıysanız 48 saatlik bir gözlem süreci uygulanmaktadır. Bu süre zarfında emzirme danışmanlığı, bebek bakımı eğitimi ve anne sağlığı kontrolleri yapılarak taburcu işlemleri gerçekleştirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 199 göst.
29 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Hyry123 (49 puan) sordu
0 oy
6 cevap 413 göst.
25 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sume_yye1 (66 puan) sordu

1,512,636 soru

24,671,599 cevap

367,284 kullanıcı

...