Yumurtlamanın 11. gününde test yaptım, sonuç negatif mi?

0 oy
1,307 göst.
12 Haziran 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (72 puan) sordu
Mrb kizlar dunde yazmistim yumurtlamanin bugun 11 gunundeyim test yaptim birsey cikmadi acaba yokmudur erkenmi davraniyorum sizinki nasildi kacinci gunde yaptiniz ve belirtileriniz nelerdi?

11 Cevap

0 oy
12 Haziran 2021 (1,223 puan) cevapladı
Bence erken iki uc gun sonra tekrar dene cok zor beklemesi ama bekle.insallah vardir
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Insallah dayanamayip yptim .
-Reklam-
0 oy
12 Haziran 2021 (230 puan) cevapladı
Bende yumurtlama testleriyle hamile kaldım adete 3 gün kala gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı adet günümü 1 gün geçti yaştım çıktı bekle canım 
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Belirtin hic varmiydi?
12 Haziran 2021 (230 puan) yorumladı
Daha iyi adeti beklemek zorunda değilsin çıkar inşallah  ben 3 sene aşılama tedavisi gördüm tek tüpüm kapalıydı bu testlerden aldım 2. Denememde hamile kaldım şok oldum onca tedaviden sonra bi testle kalmama
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Rabbim kucagina almayi nasip etsin hayirlu evlatlar belrtin hic varmiydi
12 Haziran 2021 (230 puan) yorumladı
Kasıklarım ağrıyodu ben adet olcam sanıyodum hatta adet söktürücü çay içcektim içmeden yaptım çok silik çizgi çıktı o kasık ağrısı da yerleşme ağrısıymış Allah razı olsun isteyen herkese nasip etsin
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Amin amin insallah benim belirtilerim yok sadece belim agriyor birde gecen gun birden kalktigimda kasigimda sikisma oldu okdr
0 oy
12 Haziran 2021 (1,139 puan) cevapladı
Kuzum ben 10.gunde yaptım  cıkmadı 12.gunde yaptım cıktı 
12 Haziran 2021 (1,139 puan) yorumladı
vardır ınsallah canım benım. bazen gec dollenme oluyor cıkmıyor bellı olmuyor adetın 25.gununde erken gebelık testı yaparsan cıkar bu aada sen normal test mı yaptın
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Evet ovulasyon testlerini aldigim sqyfa bna 4 tanede gebelik testi gonderdi
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Belirtilerin varmiydi
12 Haziran 2021 (1,139 puan) yorumladı
yok kuzum ama beklıyordum . dogum kontrol hapını bırakmıstım 2 ay sonra oldu ıkı tane hap degstrdım tum hormonlarım alt ust oldu. eczanede calıstıgım ıcın test elımın altındaydı sureklı yapıyodum. hatta erken gebelık testı yaptıgımda sılık cıktı o sırada hasta geldı tam bakamadım cızgı yok sandım eczacım arkamdan lavaboya gırmıstı al ıste sılık cıkmı dıye sonra hemen karsıda hastane var acılıne gıdıp kan vermıstım sabırsız bır ınsanım o da cıkmıstı 28lerde :) darısı sana ınsallah:)
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Insallah insallah yaa benimde belirtim yok aslinda sadece belim agriyor birde gecen gun birden kalktim kasigimda sikisma oldu okdr
0 oy
12 Haziran 2021 (3,554 puan) cevapladı
Bence erken yapmışsın canım. 3-5 gün sonra bi daha yap
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Testleri ladigim sayfa 14 gun yapamami istemisti bugun 11 gun hic silik cizgi dahi yoktu
12 Haziran 2021 (3,554 puan) yorumladı
Silik de olsa çıkmaması normal canım. Sabret bir kaç gün daha☺️bugün çıkmayıp 2 gün sonra 2ci çizgi çıka biliyor
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Ne bilim insan hayal kirikligi yasiyor bir yandan kndine engel olamiyorsun ypyrsun icin icini yiyor bir yandan cizgiyi gormeyincede hayattan soguyorsun
12 Haziran 2021 (3,554 puan) yorumladı
Aynen öyle. Ben 5 aydır her belirti yaşadığımda test yaptım hayal kırıklığına uğradım. Bu ay ovulasyonla takip ediyorum, bakalım ne olucak :) sabırlı olalım. İnsallah kısmetimizde varsa olur bebeğimiz :)
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Ayn oyle inslalah rabbim isteyen herkese nasip etsin o duyguyu
0 oy
12 Haziran 2021 (1,311 puan) cevapladı
Ben tek yumurtalama günü ilişki oldu belirtilerim baya vardı  koku hassasiyeti felan test yaptim çıktı yumurtlama gününden hesapladim tam 11nci günü test yapmışım 
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Benimde bugun 11 gunum belirtilerim yok aslinda sadece belim kac gundur agriyor normal de agrimaz baska bir belirtim yok
12 Haziran 2021 (736 puan) yorumladı
Benim bel bacak ağrısı vardı gunlerce
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Benimde yorgun hisedyrum kndimi ama bir gebelik ztn gecirdim ondada adetime 10 kal sik sik lavaboya gdyrdum ordan tahmin etmistim ve icime dogmustu ilk evledigim ay gebe kalmsitim malesef kalp atsisi durdugu icin kurtaj oldum 2 aylikken.
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Ondada inanin ztn tatile gdyrdum yolculukta yptim tam adet olacagim gun gittim tatile orda test yptim cikti ustunde 3 hafta gecti ve daha yeni belirtilerim basladi
0 oy
12 Haziran 2021 (971 puan) cevapladı
Canim yumurtlamanin 11. Gunu cok erken normal asilamada bile 2 hafta bekleniyor 

Sabretmek zor diyorsan git kan ver
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Gidip kan verip kndimi dahada heveslenrmek istemiyorum acikcasi sonuc negatif cikarsa diye
0 oy
12 Haziran 2021 (736 puan) cevapladı
Yumurtlamanın 11. Günün kan 1.9 çıktı 12. Günü erken gebelik pozitif çıktı yani yarın pozitif çıkabilirsin 
12 Haziran 2021 (3,554 puan) yorumladı
Hangi marka erken gebelik testi kullandın canım?
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Cok tsk ederim
12 Haziran 2021 (736 puan) yorumladı
Predictor kullandım bir sürü almıştım intten son testim kalmıştı onda pozitif çıktı ama inanamadim bir gunde nasıl böyle çıktı diye Bide önceki aylarda silik pozitiflerim olmuştu ya kimyasaldi ya da test bozuktu o yuzden yine bozuk diye şüpheye düşmüştüm ama koyu renk pozitifti
12 Haziran 2021 (3,554 puan) yorumladı
Tesekkur ederim canim. Rabbim evladini korusun
12 Haziran 2021 (736 puan) yorumladı
Resim paylastm burda bakin
0 oy
12 Haziran 2021 (232 puan) cevapladı
Ben kazaya kalmistim 20. Gününde çok koyu değildi ama kaset testte net iki çizgi çıkmıştı beş altı gün bekleyin siz yine de 
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Beklicem insallah vardir
0 oy
12 Haziran 2021 (736 puan) cevapladı

Üstteki yumurtlamanin 12. Günü alttaki normal test 13. Günü yapmıştım kanda 30 iken görünmüyor bile kaset testte

image


12 Haziran 2021 (3,554 puan) yorumladı
Cok tesekkur ederim canim
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Aa cok tsk ederim bir umut oldun
12 Haziran 2021 (72 puan) yorumladı
Benim yaptigim cubuk testlerdi
0 oy
14 Temmuz 2021 (384 puan) cevapladı
İns vardir ama bnde 11. Gun yaptim yumurtlamanin silik cizgi cikti ogrendigim gunun aksami da kan verdim 41.3 cikti 3 gun sonra bida verdim yani pazartesi günü 428.45 cikti suan 4+2 yiz 
0 oy
15 Temmuz 2021 (240 puan) cevapladı
Birkaç gün daha bekle istersen kimilerinde erken çıkıyor ama geç döllenmeden olabilir en az çatlamanın 13. günü yap yumurtlamadan sayma ve erken gebelik testi dene kasetler adet gecikince net sonuç veriyor

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Yumurtlamanın 11. gününde yapılan gebelik testi kesin sonuç verir mi?
Yumurtlamanın 11. gününde yapılan ev tipi idrar testleri kesin sonuç vermeyebilir çünkü gebelik hormonu olan beta-hCG seviyesi henüz idrarda tespit edilebilir eşiğe ulaşmamış olabilir. İdrar testlerinde en güvenilir sonuç için genellikle beklenen adet tarihinin geçmesi beklenmelidir; 11. günde çıkan negatif sonuç gebeliğin olmadığı anlamına gelmez, sadece hormon seviyesinin henüz yeterli olmadığını gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik testi en erken kaçıncı günde yapılmalıdır?
Erken gebelik testleri, yumurtlamadan sonraki 10. veya 12. günden itibaren idrarda düşük miktardaki beta-hCG hormonunu tespit edebilecek hassasiyete sahiptir. Ancak en doğru ve yanıltıcı olmayan sonuç için yumurtlamadan sonraki 14. günü beklemek veya adet gecikmesini takip etmek önerilir. Çok erken yapılan testler, döllenme gerçekleşmiş olsa bile hormon seviyesi düşük olduğu için negatif sonuç verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin ilk belirtileri yumurtlamadan kaç gün sonra başlar?
Gebelik belirtileri genellikle döllenmeden 7-10 gün sonra, yani yumurtlamadan sonraki 2. haftaya girerken görülmeye başlar. En yaygın belirtiler arasında hafif kasık ağrısı, yerleşme kanaması, göğüs hassasiyeti, yorgunluk ve koku hassasiyeti yer alır. Bu belirtiler vücuttaki progesteron artışıyla ilişkilidir ve kişiden kişiye farklılık gösterdiği için sadece belirtilere dayanarak gebelik teşhisi koymak mümkün değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yumurtlamadan sonra test yaptım negatif çıktı, ne zaman tekrarlamalıyım?
Yumurtlamadan sonra yapılan negatif sonuçlu bir testten sonra, testi tekrarlamak için en az 2-3 gün beklemek en doğru yaklaşımdır. Eğer adetiniz gecikirse veya gebelik şüpheniz devam ederse, yumurtlamanın 14. gününde veya adet gününüz geçtikten sonra testi yenilemeniz önerilir. İkinci testi yaparken sabahın ilk idrarını kullanmak, hormon konsantrasyonu daha yoğun olduğu için daha net sonuç alma ihtimalinizi artıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İdrar testinde gebelik hormonu neden geç yükselir?
İdrar testinde gebelik hormonunun geç yükselmesinin temel nedeni, döllenmenin gerçekleştiği zamanın tahmin edilenden daha geç olması veya embriyonun rahme yerleşme (implantasyon) sürecinin tamamlanması için gereken süredir. Her kadında yumurtlama günü ve implantasyon süreci farklılık gösterir; döllenme yumurtlamadan birkaç gün sonra gerçekleştiyse beta-hCG hormonu idrara geç yansıyacaktır. Bu nedenle erken testlerde negatif sonuç almak oldukça sık karşılaşılan bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 284 göst.
14 Haziran 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Diillann (72 puan) sordu
0 oy
1 cevap 238 göst.
11 Haziran 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Diillann (72 puan) sordu
0 oy
2 cevap 327 göst.
0 oy
4 cevap 376 göst.
20 Ocak 2022 Hamile Kalamama kategorisinde -Seda-- (3,240 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,535 cevap

366,953 kullanıcı

...