Doğum yapalı 10 gün oldu, gebelik tiksintilerim neden geçmedi?

0 oy
786 göst.
17 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (485 puan) sordu
Gebelikte tiksindiğim herşeyden halen tiksiniyorum doğum yapalı 10 gün oldu ne zmn geçer,  yemek yiyebilecek miyim yaa
Gebelik haftası Bitti

7 Cevap

+1 oy
17 Haziran 2021 (485 puan) cevapladı
Hepinize teşekkür ettim zaman ayırıp cevapladığınız icin rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah,  benim de kısa sürede sıkıntım son bulur insallah allah razı olsun
-Reklam-
0 oy
17 Haziran 2021 (147 puan) cevapladı
Bende kızımda ciğerden tiksinmiştim doğum dan 5ay kadar sonra yiyebilmistim. Geçer zamanla merak etmeyin.
17 Haziran 2021 (103 puan) yorumladı
ben 4 senedir badem yemiyorm hamilelikten kalma
0 oy
17 Haziran 2021 (1,535 puan) cevapladı
hala lohusalisin canim bunuda atlattin mi allahin izniyle kendine gelirsin kimi daha uzun suruyor kimi daha kısa takma kafana sorunda yapma sürekli ben iyiyim diyip kendini motive etmeye calis darisi bizim basimiza insallah bizde bebisimizi kucagimiza aliriz :)
0 oy
17 Haziran 2021 (843 puan) cevapladı
Bende ilk hamileliğimde biseyden tiksindim uzun zaman yiyemedim oğlum 6 yaşında hala yedikten sonra midem bulanır önceden çok severek yerdim şimdi bırtane bile yesem midemi bulandırır uzun zaman kalıyor sanıyorum bu böyle 
0 oy
17 Haziran 2021 (1,114 puan) cevapladı
Bende hazir corbadan tiksindim 2hamileligimde 9yil gecti hala hazir corba kokusundan midem bulaniyor goremiyorum bile benimde kaldi malesef
0 oy
17 Haziran 2021 (135 puan) cevapladı
Yeşil mercimekten tiksinmistim ama bir süre sonra yemeye başladım tabi eski iştahla değil. Zamanla düzelecektir.
17 Haziran 2021 (485 puan) yorumladı
Teşekkürler inşallah ya , sadece peynir ve pirinç pilavı yemekten yoruldm
17 Haziran 2021 (135 puan) yorumladı
Başka hiçbir şey yiyemiyor musunuz
19 Haziran 2021 (485 puan) yorumladı
Gerçekten tuhaf gelecek belki ama yiyemiyorum hamileligimde hic kilo almadım dogum yaptim kilo verdim,  su an hamile kaldığım kilonun çok altındayım,  87 ile kalmıştım su an 76 kiloyum
19 Haziran 2021 (135 puan) yorumladı
Bence doktorunuzla görüşün vitamin ilaci ise yarar belki bu gibi durumlarda cunku diğer besinlerin de vitaminini almak gerek.
20 Haziran 2021 (485 puan) yorumladı
Kadın doğum doktoruna göründüm,  hormonların eski haline dönünce geçer dedi , umarim bi an önce eskiye dönerim
0 oy
17 Haziran 2021 (1,934 puan) cevapladı
Ay hiç sorma ben sezeryan olmuştum narkoz etkisi miydi bilmiyorum ama 3 ay yemek zorla yiyordum tiksinerek 
17 Haziran 2021 (485 puan) yorumladı
Genel anestezi olduysaniz onunda etkisi war tabiki
17 Haziran 2021 (1,934 puan) yorumladı
Evet acil sezeryan

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğumdan sonra gebelikte başlayan yemek tiksintisi ne zaman geçer?
Doğumdan sonra gebelik kaynaklı yemek tiksintileri genellikle hormon seviyelerinin normale dönmesiyle birlikte ilk 2 ila 6 hafta içinde kendiliğinden azalır. Gebelik hormonlarının vücuttan tamamen atılması ve metabolizmanın toparlanması kişiden kişiye değişmekle birlikte, doğum sonrası 10. gün henüz erken bir dönem olduğu için bu sürecin devam etmesi oldukça normaldir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Lohusalıkta iştahsızlık ve yemeklerden tiksinme durumu normal midir?
Lohusalık döneminde iştahsızlık ve gebelikten kalan koku veya tat hassasiyeti oldukça yaygın görülen fizyolojik bir durumdur. Doğumun yarattığı fiziksel stres, uykusuzluk ve hormon dalgalanmaları iştah merkezini doğrudan etkileyebilir; ancak bu durum genellikle vücudun kendini iyileştirme süreciyle birlikte kendiliğinden düzelir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası yemek yiyememe sorunu nasıl aşılır?
Yemek yiyememe sorununu aşmak için öğünleri büyük porsiyonlar yerine küçük ve sık aralıklarla tüketmeye odaklanın. Mideyi yormayan, kokusu baskın olmayan oda sıcaklığındaki gıdaları tercih etmek tiksinti hissini azaltabilir. Ayrıca sıvı alımını artırmak ve vücudu susuz bırakmamak, metabolizmanın toparlanma hızını olumlu yönde destekleyecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan sonra koku hassasiyeti ne kadar sürer?
Doğumdan sonra koku hassasiyeti genellikle ilk 1 ay içerisinde belirgin şekilde azalır. Gebelik sürecinde hassaslaşan koku alma duyusu, östrojen ve progesteron seviyelerinin düşmesiyle eski haline döner. Eğer 6 hafta geçmesine rağmen koku duyarlılığı aşırı düzeyde devam ediyorsa, destekleyici bir beslenme planı için uzman görüşü almak faydalı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirme döneminde iştahsızlık bebek için riskli midir?
Emzirme döneminde iştahsızlık yaşanması anne için enerji kaybına yol açsa da, kısa süreli iştahsızlık durumları süt kalitesini doğrudan hemen bozmaz. Ancak vücudun süt üretimi için ihtiyaç duyduğu mikro besinleri alabilmesi adına, iştahınız kapalı olsa bile yüksek kalorili ve besleyici smoothie, çorba veya kolay tüketilebilir atıştırmalıklarla beslenmeyi sürdürmeniz önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 564 göst.
0 oy
3 cevap 598 göst.
4 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Meral.deyin (675 puan) sordu
0 oy
2 cevap 256 göst.
17 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Lale34 (54 puan) sordu
0 oy
0 cevap 97 göst.
1 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Deysi (152 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...