4+5 haftalık gebelikte kahverengi lekelenme normal mi?

0 oy
781 göst.
17 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,327 puan) sordu
dun aksam iki damla kahve lekelenme oldu bugun doktorum yokmus yarin gidicem bisey olmaz degilmi henuz kesemi gormedim 4+5 de 5+5de gorebilirim demi sol kasik agrim var bayagi kayinvalideme desim lekelenmem oldu kasigim agridi diye korkuttu oda dusuk olabilir diye cok uzuldum bisey olmaz insallah zaten asiri duygusallastim psikolojim bozuldu resmen ister istemez hep kotuyu dusunuyorum
Gebelik haftası 5+4

7 Cevap

+1 oy
17 Haziran 2021 (1,233 puan) cevapladı
Bence acile olsun gidin ilac baslamislardi bana bir gun daha vakit kaybetmeyin.
-Reklam-
0 oy
17 Haziran 2021 (1,978 puan) cevapladı
Başka doktora görünseydin ceske canım. Yerleşme kanaması da olabilir. Başka bir durumda olabilir en iyi doktor anlar ilaç yazardı eğer düşük tehliken varsa. Kese genelde 5.haftalarda görünüyor canım. Dua et bol bol kanaması olup bebek doğuranlar da var hemen korkutma kendini. Umarım bir sıkıntı yoktur Rabbim sağlıklı haberler almayı nasip etsin. Acilden başka doktordan yardım iste bugünlük yarın kendi doktoruna yinede gidersin.
0 oy
17 Haziran 2021 (15 puan) cevapladı
Lekelenme varsa genelde ilaç verirler bekleme istersen
0 oy
17 Haziran 2021 misafir cevapladı
Canim acile gitsen bekleme bence  kese bebek yok ama ne duşuk olucak olmaz oyle sey ama yerleşme kanamasida olabilir Canim streslenme sakın 
0 oy
17 Haziran 2021 (494 puan) cevapladı
kuzum kalkma bol su iç ve soluna yat benimde öyle oldu progestan kullanman gerekir doktora gorunmelisin
17 Haziran 2021 (1,327 puan) yorumladı
3. haftada da leklenmem oldu gecti doktoruma dedim hani gectigini oda ilac yazmamisti gectigi icin simdi ister istemez korkuyorum ilkide kimyasaldi
17 Haziran 2021 (494 puan) yorumladı
anladım sen yine de iyi şeyler düşün ve dediğim gibi kendini yorma tedbirli ol bişey olmaz Allah'ın izniyle
0 oy
17 Haziran 2021 (230 puan) cevapladı
Kasık ağrın normal canım ama dr lar kanama olunca mutlaka gelin diyo acile gitmen gerekiyo bekleme yarın tekrar gidersen git tabi 
0 oy
17 Haziran 2021 (341 puan) cevapladı
Bence acile gidin benim de aynı şekilde olmuştu düşük ihtimalim vardı ilaçlar kullandım.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Erken gebelikte 4+5 haftalıkken kahverengi lekelenme normal mi?
Erken gebelik döneminde görülen az miktardaki kahverengi lekelenme, yerleşme kanaması (implantasyon) kaynaklı olabilir ve genellikle sık rastlanan bir durumdur. Ancak her türlü kanama veya lekelenme durumu, gebeliğin sağlıklı takibi açısından mutlaka doktorunuza bildirilmesi gereken önemli bir bulgudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin kaçıncı haftasında ultrasonla kese görülür?
Gebelik kesesi genellikle son adet tarihinden itibaren 5. ve 6. haftalar arasında transvajinal ultrason ile görülebilir. 4+5 haftalık bir gebelikte kesenin henüz görülmemesi oldukça normaldir, bu nedenle endişelenmek yerine doktorunuzun belirlediği kontrol zamanını beklemelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte sol kasık ağrısı neden olur ve tehlikeli midir?
Gebelikte hissedilen kasık ağrıları, rahimin büyümesi ve bağların gerilmesi gibi doğal fizyolojik süreçlerden kaynaklanabileceği gibi enfeksiyon veya dış gebelik gibi farklı durumların da habercisi olabilir. Tek taraflı ve şiddetli ağrılarda, özellikle lekelenme eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden uzman bir hekime başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik sürecinde lekelenme yaşandığında ne yapılmalı?
Lekelenme fark ettiğinizde yapmanız gereken ilk şey fiziksel aktivitelerinizi kısıtlayarak dinlenmeye geçmek ve durumu en kısa sürede takip eden doktorunuza bildirmektir. Panik yapmak yerine sakin kalmalı, lekelenmenin miktarını ve rengini takip ederek doktorunuzun size vereceği yönlendirmelere göre hareket etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük riski belirtileri nelerdir ve nasıl ayırt edilir?
Düşük riskinin en temel belirtileri şiddetli karın veya bel ağrısı ile birlikte gelen parlak kırmızı renkli kanamalardır. Kahverengi lekelenmeler genellikle eski kanın atılması olarak değerlendirilse de, düşük riskini dışlamak veya gebeliğin sağlıklı ilerlediğini teyit etmek için mutlaka ultrason ve kan değerleri (beta-hCG) kontrolü yapılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 500 göst.
0 oy
6 cevap 889 göst.
17 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ece111 (1,287 puan) sordu

1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...