Daha önce covid geçirip hamilelikte aşı olan var mı?

0 oy
1,109 göst.
19 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (304 puan) sordu
Kızlar daha önce covid atlatıp gebelikte covid aşısı olanlar varmı? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız 
Gebelik haftası 15+3

5 Cevap

0 oy
19 Haziran 2021 (60 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ben 5 haftalıkken oldum covid şimdi 37 haftadayim hem sağlık çalışaniyim doktorum olma doğumdan sonra olursun dedi
-Reklam-
+1 oy
19 Haziran 2021 (5 puan) cevapladı
Bebeğini düşünen yan etkisi bilinmeyen aşı olmaz her şey parayken aşı bedava neden acaba araştırmak lazım 
19 Haziran 2021 (5 puan) yorumladı
Asıl sizin gibilere anlatmak zor cahillerle laf dalaşına girilmezmiş hadi selametle
19 Haziran 2021 (5 puan) yorumladı
Araştır boş boş konusma yazmayada devam etme yazmıcam diyorsun sürekli yazıyorsun biz mahkemeyi bile kazandık aşı için burda gelmiş boş boş konuşuyorsun bilgisiz git araştır biraz
19 Haziran 2021 (280 puan) yorumladı
Sen anlatmıyosunkı sen karalıyosun arastırmak lazım karaladıgın devletın hangı ımkanlarından faydalanmak ıcın basvuruda bulundun acaba. Nankorsunuz siz size laf anlatılmaz doyurulmazsınız. Elini versrler kolunu vermedı haketmıyo dersınız haydı yolunaaaaa
19 Haziran 2021 (934 puan) yorumladı
Acba cahil bu durumda kim ????? Siz o zaman hiç bir şeye inanmadiginiza göre herhangi bir sağlık hizmeti almıyorsunuz anladığım kadarıyla. Sonuçta bütün ilaçların içeriklerinde yan etkiler vardır. Marketlerde de bişe almiyorsunuzdur muhtemelen.
19 Haziran 2021 (934 puan) yorumladı
Tahmin etmiştim bol şans size
0 oy
19 Haziran 2021 (5 puan) cevapladı
Bebeğini düşünen yan etkisi bilinmeyen aşı olmaz her şey parayken aşı bedava neden acaba araştırmak lazım ...
19 Haziran 2021 (300 puan) yorumladı
Devletin vurduğu hangi aşı paralı çocuklarına Bir sürü aşı vuruyorlar kaç tanesine para ödedin b
19 Haziran 2021 (304 puan) yorumladı
Bebeği düşündüğümüz için aşı olmayı düşünüyoruz zaten... İlk covit olduğumda çok ağır geçirdim şimdi tekrar olursam ve bebeğe zarari olursa diye düşünüyorum. Aşımı daha zararlı yoksa ağır geçirilen bi covit mi öncelikli olarak bu soruyu kafamda çözmek istiyorum
0 oy
19 Haziran 2021 (74 puan) cevapladı
3 haftamda covit oldum şuan 15+3 haftalığım hemşiremle konuştum doğumdan sonra yapılır dedi bilemedim dr sormam gerek bende
19 Haziran 2021 (304 puan) yorumladı
Çok fazla kafa karışıklığı var bu konuda gerçekten
19 Haziran 2021 (74 puan) yorumladı
Kesinlikle öyle dr abime sorucam bakalım
0 oy
19 Haziran 2021 (934 puan) cevapladı
Cnm merhaba ben covid olmadan bugün 14.+4 olrak aşımı yaptırdım. 12 saat geçti hlaa bir yan etkiyle karsilasmadim. Bı kaç doktora sorup onay alarak yaptırdım.
19 Haziran 2021 (304 puan) yorumladı
Çok teşekkür ediyorum canım
19 Haziran 2021 (934 puan) yorumladı
Rica ederim cnm Rabbim bebislerimizi sağlıcakla kucagimiza almayı nasip eder ins.
19 Haziran 2021 (304 puan) yorumladı
Amin inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Covid geçirdikten sonra gebelikte aşı yaptırmak güvenli mi?
Gebelik döneminde Covid-19 aşısı yaptırmak, hem anne adayının hem de bebeğin ciddi enfeksiyon risklerine karşı korunması açısından güvenli kabul edilmektedir. Daha önce hastalığı geçirmiş olsanız bile, bağışıklık düzeyinizi desteklemek ve olası varyantlara karşı koruma sağlamak için doktorunuzun belirlediği takvimde aşı olmanız önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte hangi dönemde Covid aşısı yaptırılmalı?
Uzmanlar, Covid-19 aşılarının gebeliğin herhangi bir döneminde, yani ilk, ikinci veya üçüncü trimesterde güvenle uygulanabileceğini belirtmektedir. İlk trimesterde aşı yaptırmak, erken dönemden itibaren antikor koruması sağlamak adına tercih edilebilir; ancak genel sağlık durumunuza göre en uygun zamanlamayı kadın doğum uzmanınızla planlamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Covid geçirmiş gebeler için aşı doz aralığı nedir?
Covid-19 geçiren gebeler için aşı doz aralığı, hastalığın üzerinden geçen süreye göre değişiklik gösterebilir. Genellikle enfeksiyon sonrası antikor seviyelerinin bir miktar koruma sağladığı düşünülse de, tam bağışıklık için hastalığı atlattıktan birkaç hafta sonra veya doktorunuzun önerdiği süre zarfında aşı takvimine kaldığınız yerden devam etmeniz tavsiye edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte yapılan Covid aşısının bebeğe yan etkisi olur mu?
Yapılan klinik çalışmalar, gebelikte uygulanan Covid-19 aşılarının bebek üzerinde doğrudan bir yan etkiye yol açmadığını göstermektedir. Aksine, aşılanma sayesinde anneden bebeğe geçen antikorlar, bebeğin doğum sonrası ilk aylarda enfeksiyonlara karşı pasif bir koruma geliştirmesine yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Covid aşısı sonrası gebelikte hangi belirtiler normaldir?
Aşı sonrası gebelerde en sık görülen yan etkiler aşı yapılan kolda ağrı, hafif halsizlik, yorgunluk ve bazen düşük dereceli ateştir. Bu belirtiler genellikle 24-48 saat içerisinde kendiliğinden geçer; ateşin yükselmesi durumunda ise sadece doktorunuzun onayladığı parasetamol içerikli ağrı kesicileri kullanmanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 581 göst.
0 oy
2 cevap 344 göst.
5 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yozgatlim66 (923 puan) sordu
0 oy
7 cevap 471 göst.

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...