7 haftalık gebeyim, belirtilerim önceki hamileliğimden farklı mı?

0 oy
800 göst.
22 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (78 puan) sordu
Ben 7+3 günlük gebeyim ama hiç belirtim yok sadece göğüs hassaiyetim var diğer 2 hamileliğimde bulantidan kilo bile vermiştim ama bunda aksine kendimi fazla enerjik hissediyorum sadece bel ağrım oluyor ayakta kalırsam sizce cinsiyet farklı olabilirmi
Gebelik haftası 7+3

7 Cevap

0 oy
22 Haziran 2021 (437 puan) cevapladı
Bebektn bebege degisiyor cnm ya pek cinsiyetle alakasi yok benm her gebelikte degiskenlik gostrdi ama hep erkekti
-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2021 misafir cevapladı
Haftan henüz daha çok küçük canım belirtiler sonradanda başlayabilir. Cinsiyetle alakası olduğunu sanmıyorum.
0 oy
22 Haziran 2021 (2,046 puan) cevapladı
Belirtilere göre cinayet belirlenmiyor halk arasinda kizimda böyleydi oglumda böyleydi diyenlerle dolu oysaki ne kiz doguran cevremde gördüm rahat gebelik geçirdi erkekde zorlalan anneler gördüm hepsi kisinin vucudu salgıladığı hormon farklı oglum olcak inşallah cok zorlanmadım ilk 3 ay gunde 1 2 kusmam oldu  iştahdan kesildim su ve meyve yedim eski herkes kiz dedi ama oglum olcak 
22 Haziran 2021 (130 puan) yorumladı
Aynı ben :D ben de çok kusuyordum, kız bebek saçlı olur ondan falan dedi herkes ama doktor erkek dedi. Şimdi de yanlış bakmıştır diyorlar
22 Haziran 2021 (2,046 puan) yorumladı
Bizim insanlarımız dr dan iyi biliyorlar ya:)) benimde mide yanmlarim var kesin sacli diyolar oysaki annem diyo abime hamileyken mide yanmasi öldüm resmen ama abim sacsiz kel doğmuş :) ben saçlı dogmussum annem diyo sende hiç yanmam olmadı:)
0 oy
22 Haziran 2021 (3,543 puan) cevapladı
Canim bebeklerin cinsiyetle alakasi yok  ultrasonda  belli oluyor :) oda gosterirsee
0 oy
22 Haziran 2021 (348 puan) cevapladı
Hayır, alakası yok her bebeğin cinsiyet farketmez sizin belirtileri farklı olabilir... Zaten belirti için çok çok erken bir zaman haftanız bir 12 haftalık olun bakalım :) 
0 oy
22 Haziran 2021 (402 puan) cevapladı
6. Haftadan beri ayakta fazla durunca bel ağrısı çekiyorum. Annem direkt erkek dedi abimde bel ağrısı çekip bende kasık ağrısı çekmiş ona dayanarak galiba. Erkek bebek bekliyorum. 
0 oy
22 Haziran 2021 (256 puan) cevapladı
Cinsiyetle hiç alakası yok yengem bana erkek çocuğunda insan çalışkan oluyir kızda tembel dedi kızımda ari gibi vızır vızır ev işi yapardım evimiz iki katlı nerdeyse hergun merdiven siler 3 günde birde taa aşağı kadar yikardim duvarlarla dışarıda kapının onu beton oraları filan ama bunda çok tembelim erkek cinsiyeti yerimden kalkıp elbise katlmaya mecalim olmuyor :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

7 haftalık gebelikte belirti olmaması cinsiyetle ilgili midir?
Gebeliğin 7. haftasında mide bulantısı veya göğüs hassasiyeti gibi belirtilerin olmaması veya farklı seyretmesi, bebeğin cinsiyeti ile tıbbi olarak ilişkili değildir. Her gebelik süreci kendine özgüdür ve vücudun hormonlara verdiği tepkiler, önceki hamileliklerinizden farklılık gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik belirtilerinin önceki gebeliklerden farklı olması ne anlama gelir?
Hamilelik belirtilerinin önceki gebeliklere göre farklı olması, vücudun o anki hormonal dengesi, yaşınız, beslenme alışkanlıklarınız veya stres faktörleri gibi birçok değişkenle ilgilidir. Belirtilerin azlığı veya yoğunluğu bebeğin cinsiyetini belirleyen bir faktör değil, biyolojik bir değişkenliktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin ilk aylarında hissedilen bel ağrısı neden olur?
Erken dönem gebelikte bel ağrısı, vücutta salgılanan relaksin hormonunun eklem ve bağları gevşetmesi, rahim büyümesiyle değişen ağırlık merkezi ve duruş bozuklukları nedeniyle ortaya çıkar. Ayakta fazla kalmak bu ağrıları tetikleyebilir, bu durum gebeliğin genel bir sonucudur ve cinsiyet tahmini için bir veri sağlamaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik belirtileri cinsiyet hakkında bilgi verir mi?
Halk arasında yaygın olan mide bulantısının az olması veya enerjik hissetmenin belirli bir cinsiyete işaret ettiği düşüncesi bilimsel bir temele dayanmaz. Bebeğin cinsiyeti döllenme anında kromozomlar tarafından belirlenir ve annenin yaşadığı hiçbir fiziksel belirti bebeğin cinsiyetini önceden kanıtlamaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin cinsiyeti en erken ne zaman ve nasıl öğrenilir?
Bebeğin cinsiyeti, genetik testler (NIPT) ile 10. haftadan itibaren, detaylı ultrason muayenesi ile ise genellikle 16. hafta ve sonrasında güvenilir bir şekilde öğrenilebilir. 7-8 haftalık süreçte yapılan tahminler bilimsel geçerliliği olmayan sadece tahmine dayalı gözlemlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,099 kullanıcı

...