Embriyo transferinin 3. gününde test yaptım, sonuç çıkar mı?

0 oy
2,774 göst.
25 Haziran 2021 Tüp Bebek kategorisinde (132 puan) sordu
Bugun embriyo transferimin 3.günü bugun evde test yapımında negatif cıkacagını küçük cocuk bile bilir ama ben ne yaptım tabi ki dayanamadım yaptım çıkmadı. En az 6 7 gün gecmesi lazım diye bilmeme ragmen yinede yaptım ama benm yine de merak ettiğim bir sey var benm gibi erken den evde test yapıp çift çizgiyi gören oldu mu

10 Cevap

0 oy
25 Haziran 2021 (66 puan) cevapladı
Benim 4 gün geçti yaptım çıktı hamileyim cinsiyetini bile öğrendik ☺️
28 Haziran 2021 (51 puan) yorumladı
Ben adetin ilk günü öğrendim ne olmuş yani ne saldırıyorsun millete. Hangi doktor demiş 6. Günü rahme düşüyor rahme ne zaman düşeceğini Allah bilir
28 Haziran 2021 (536 puan) yorumladı
Canım ben adetime 1 hafta önce öğrendim gebe olduğumu annem sen Bi değişik oldun kızım gebemisin dedi evde test yaptım o kadar silikti ki varla yok arasında 1 hafta geçene kadar kararsız kaldık ki 1 hafta sonra kan verdim sonuç gebeyim 6+3 haftalıkkende keseyi ve bebeği gördük ve doktorum kalp atışını dinletti şuan 18 haftalık olduk
28 Haziran 2021 (66 puan) yorumladı
Korkar oldum yorum yapmaya
28 Haziran 2021 (66 puan) yorumladı
Benimde hemen belli oldu ikiside
22 Eylül 2021 (73 puan) yorumladı
Zaten transferde rahme konuluyor bebek bence bilmeden konuşan sizsiniz bende 5. Gün öğrendim insanlara ahkam kesip kalp kırmak niye bu kadar kolay sizin gibiler için..
-Reklam-
0 oy
25 Haziran 2021 (58 puan) cevapladı
Ben adetime 1 hafta kala yapmıştım negatif çıktı. Adetim 2 gün geçti bu sefer çift çizgi çıktı bence adet gününe bekle
0 oy
25 Haziran 2021 (280 puan) cevapladı
Transferden 9 gün sonra öğrendim
25 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Çok normal 9.gün sabırsızlık kötü tabi
25 Haziran 2021 (280 puan) yorumladı
Valla tüp bebek öyle bir süreç ki kimse bizi anlayamaz.... Rabbim tez vakitte evladına kavuşmayı nasip etsin. Senin için dua edicem
25 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Allah razı olsun cok tesekkür ederim hepimizi evlatlarımıza kavuştursun inşallah. Aynen öyle cok zor Bi süre hem beden hem ruhun bozuluyor
0 oy
25 Haziran 2021 (77 puan) cevapladı
Biliyorum beklemek zor ama 3.gün çok çok erken. Ben 5.gün erken gebelik testi yaptım çook silik belli belirsiz çıktı 
25 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Evet cok zor beklemek o kadar agrı acı psikolojik dertler derken insan Bi an önce pozitif sonuc görmek istiyor ben ben salı günü tekrar denesem mi yoksa 2 temmuz Cuma doktor cagırmıstı o zmanaa kadar bekleyim mi.
25 Haziran 2021 (77 puan) yorumladı
Bekle desem bile beklemeyeceksin biliyorum 7.gün felan yap istersen canım. Ben 5.gün başladım test günüme kadar hergün yaptım :) inşallah bebeğin tutunmuştur sanaa
25 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Evet sanırım beklemem :)) salı günü 7.gün oluyor o zaman denerim artık inşallah tutunmuştur. Kasık agrılarım gögüs agrılarım bel agrım var tutunma belirtisi olabilir diyolar sende de öyle olmuş muydu
25 Haziran 2021 (77 puan) yorumladı
Canım bende hiç belirti olmadı. Hatta 5.gün gidip işe başladım. Belirti mi bilmem ama 2.gün çok ateş basması olmuştu. Buraya yaz sonucu inşallah :)
25 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Yazarım inşallah sonucu güzel olurda :))
0 oy
25 Haziran 2021 (102 puan) cevapladı
Direk doktorun verdiği tarihte yaptırdım 12 gün sonra.. Beklemek gerçekten zor evet sonucu pozitif görmek için çok tuttum kendimi.negatif çıkıp üzülmek istemiyordum. Bekleyebildiğin kadar bekle ama sakın moralini bozma moral çok önemli çünkü. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 
28 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Daha yeni test yaptım tevafuk sen yazmışsın aşağıdaki yoruma ekledim sonucu.. Malesef yine erken yada bebiş yok
28 Haziran 2021 (102 puan) yorumladı
Çok erken yok demek için benim 12 gün sonra ilk değerim 38 ti hiç canını sıkma moralini yüksek tutki daha sıkı tutunsun sana bebişin inşallah
28 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Hadi ya hiç belli olmuyor yani bu işler bende sabahtan beri canımı sıkıyorum yok kesin diye. Agrılarım var hatta özellikle sağ kasık. Ama adet agrısından da değişik anlayamadım inşallah tutunsun
28 Haziran 2021 (102 puan) yorumladı
Tutunur inşallah ❤ haberdar et bizi de unutma
28 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Tamam çok teşekkür ederim :))
0 oy
28 Haziran 2021 (132 puan) cevapladı

6.gün erken gebelik test sonucum.. Sonuc negatif umarım kanda çıkar

image

6 Şubat 2023 (58 puan) yorumladı
Sonucunuz ne oldu?
0 oy
28 Haziran 2021 (1 puan) cevapladı
3 gunde imkansiz en erken 5-6 gun kanda gorulur tabi  embriyo ise bu arada kanda pozitiflik 3 un ustu kabul edilir  makale de okudum bunu. Benim ki 6. Gunde idrar testinde hayali bir cizgi cikti gidip lan testi yaptirdim 40 cikti
28 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Benm 6.gün idrar testinde çıkmadı işte sonuc illa negatif olacak değil dimi insan tedirgin oluyor
0 oy
28 Haziran 2021 (336 puan) cevapladı
Ben ilk denememde 5. Gün yapmıştım. Çok silik bir şekilde çıkmıştı. Ama 5. Gün embriyosuydu. 7. Gün kan vermiştim beye HCG yükselmişti.
28 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Benmde 5. Gün embriyosu bugun 6.gün erken gebelik testi yaptım işte ** maalesef cıkmadı. İlla olumsuz olacak değildir bu dimi
28 Haziran 2021 (336 puan) yorumladı
Tabii ki. Kişiden kişiye göre değişiyor beta HCG yükselişi zaten. Bir kaç gün bekleyip yine yaparsınız. İnşallah olumlu sonuç alırsınız
28 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
İnşallah gercekten cok istiyorum allahım hayırlısıyla nasip eder. Bazen cok şiddetli kasık ve bel ağrım oluyor ama biraz adet agrısından farklı gibi. Bacaklarıma vuruyor derman kalmıyor. Normal dimi bu arılar sizde oldu mu
28 Haziran 2021 (336 puan) yorumladı
Çok ciddi ağrılar yaşamadım, regl olacakmış gibi ağrılardi. Benim tüp bebek tutmuştu ama sonra kimyasal gebelik oldu zaten. 1,5 sene sonra yine tedaviye başladık, sonra transfer yapılacağı ay kendim hamile kaldım. Belirtiler yine adet olacakmış gibiydim kendinizi çok dinlediğiniz için öyle hissediyor olabilirsiniz. Bir de sürekli yatiyorsaniz ondan da olabilir. Kan akışını hızlandırmak için  hareket etmek gerekiyor
28 Haziran 2021 (132 puan) yorumladı
Yok sürekli yatmıyorum kalkıyorum evin içinde yürüyorum akşam yürüyüşü yapıyorum. İşte herkesin derdi sorunu ayrı Allah varol der olur Allah hayırlısını nasip etsin yapacak bişey yok
0 oy
22 Eylül 2021 (2 puan) cevapladı
Sadece 1 gun gunum.gecti iki test aldim ikiside cok belirgin cikti ve o gece acile gidip kan verdim kandada cikti 7 haftalik hamileyim
0 oy
22 Eylül 2021 (61 puan) cevapladı
Adetim iki gün geçmişti test de çıkmadı kan verdim 137 çıktı su an 5+3 testler yaniltabiliyor 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Tüp bebek transferinden kaç gün sonra idrar testi yapılmalı?
Tüp bebek tedavisinde en doğru sonuç için embriyo transferinden sonra en az 10-12 gün beklenmesi önerilir. Transferin 3. gününde yapılan idrar testleri, gebelik hormonu olan beta-hCG henüz yeterli seviyeye ulaşmadığı için hatalı negatif sonuç verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Embriyo transferinin 3. gününde yapılan evde test neden negatif çıkar?
Transferin 3. gününde yapılan testin negatif çıkması, hamile olmadığınız anlamına gelmez; embriyonun rahme tutunması ve beta-hCG hormonunun idrarda tespit edilebilir düzeye gelmesi için yeterli zaman geçmemiştir. İdrar testleri kana göre daha geç sonuç verir, bu nedenle erken test yapmak genellikle yanıltıcıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebek sürecinde evde erken gebelik testi yapmanın riskleri nelerdir?
Erken dönemde yapılan testler, henüz oluşmamış bir gebeliği tespit edemediği için gereksiz stres, kaygı ve moral bozukluğuna yol açar. Yanlış negatif sonuçlar, tedavinin başarısız olduğu düşüncesini yaratarak hastanın psikolojik durumunu olumsuz etkileyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Embriyo transferinden sonra kanda gebelik testi ne zaman yapılmalıdır?
Kanda gebelik testi, genellikle embriyo transferinden sonraki 12. günde yapılmalıdır. Bu süre, embriyonun gelişimi ve beta-hCG hormonunun kanda güvenilir bir şekilde ölçülebilmesi için gereken minimum süredir; erken yapılan testler kanda bile yanıltıcı sonuçlar verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebek transferi sonrası gebelik belirtileri ne zaman başlar?
Tüp bebek transferi sonrası gebelik belirtileri kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle transferden 10 gün sonra ortaya çıkmaya başlar. Kasık ağrısı, hafif lekelenme veya göğüs hassasiyeti gibi belirtiler, hormon ilaçlarının etkisiyle de oluşabileceği için kesin gebelik göstergesi olarak kabul edilmemelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,878 göst.
0 oy
3 cevap 780 göst.
29 Haziran 2021 Tüp Bebek kategorisinde Merve1122 (132 puan) sordu
0 oy
0 cevap 564 göst.
0 oy
2 cevap 789 göst.

1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...