7+2 haftalık gebelikte kalp atışı için beklemeli miyim?

0 oy
995 göst.
27 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (768 puan) sordu
Merhaba 7+2 deyim bir önceki kontrolüm de doktor bu pazartesi gidersem kalp atışını duyabileceğimi söyledi ama garanti olsun diye bir hafta daha beklesem mi acaba gidipte o sesi duymadan gelmek çok zor o bekleyiş çok kötü çok sancılı  bir önceki gebeliğimde kalp atışını duyamadık Malesef kürtaj olmak zorunda kalmıştım. 

9 Cevap

+1 oy
27 Haziran 2021 (3,785 puan) cevapladı
Canım sağlıkla kucağına al inşallah. Olumsuzu düşünmüyoruz her şey güzel olacak. Eğer bir hafta beklersen de belki stres yapacaksın. 
27 Haziran 2021 (768 puan) yorumladı
Amin canım Allah razı olsun. Şimdi bile o kadar stresliyim ki gece uykularımı kaybettim desem yeridir içimde hep o korku var
27 Haziran 2021 (3,785 puan) yorumladı
Korkma kuzum sen iyi ol ki o da sağlıklı olsun
-Reklam-
0 oy
27 Haziran 2021 (236 puan) cevapladı
Insallah duyarsınız birde duymadan geri dönmesine var bende senin gibi bekledim meğer 6 haftada gelişimi durmus
27 Haziran 2021 (768 puan) yorumladı
Amin inşallah. Bir önceki gebeliğimde yaşamıştım onu Rabbim sabır versin size
27 Haziran 2021 (236 puan) yorumladı
Amin geçiyor önümüze Bakıyoruz allah size hayırlı evlat versin
0 oy
27 Haziran 2021 (1,023 puan) cevapladı
Bende geç duymuştum oğlumda ilk gittigimde yoktu bekledim sanırım 8. Haftada duydum siz kendinizi nasıl rahat hissedeceksiniz öyle yapın ama duymazsanız sıkıntı etmeyin bir donraki hafta duyulur 9. Haftada duyulan bile varmış kalp atışı
0 oy
27 Haziran 2021 (2,349 puan) cevapladı
Ben 7+2de öğrendim ama 8/9haftalarda öğrenen de var istersen bi kac gun daha bekle daha önce olumsuz bi durum yaşadığın icin dediğin gbi garanti olsn inşallah duyarsın.
0 oy
27 Haziran 2021 (567 puan) cevapladı
7.haftada giderseniz rahatlıkla kalp atışını duyabilirsiniz biraz derinden gelebiliyor yalnız panik yapmayın hem de içiniz rahat eder Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
0 oy
27 Haziran 2021 (102 puan) cevapladı
Ben 7+5 te duymuştum kalp atışını. Gidin bence duyarsınız bu haftada. Kötü düşünmeyin sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah
0 oy
27 Haziran 2021 (615 puan) cevapladı
8i doldur derim canım en azından.  
0 oy
27 Haziran 2021 (1,458 puan) cevapladı
Canim bence gitt 1 hafta cok uzun ben dayanamazdim valla
0 oy
27 Haziran 2021 (11 puan) cevapladı

Canım bende seninle aynı şeyi yaşadım şimdi çok şükür bu gebeliğimde 27.haftadayım. 7+4de gittiğimde kalp atışını duymuştum. Kendini nasıl rahat hissedeceksen öyle yap bence. Eğer beklemek seni strese sokacaksa gitmelisin. Biz ne kadar mutluysak bebeğimiz de o kadar mutlu ve keyifli oluyor. Kötü düşünceleri geride bırak ve bu kez herşey yolunda gidecek diye düşün. Rabbim yardımcı oluyor inan ki.. :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

7 haftalık gebelikte kalp atışı duyulmazsa ne yapılmalı?
7 haftalık gebelikte kalp atışının duyulmaması durumunda doktorunuz genellikle bir hafta sonra tekrar kontrol önerecektir. Embriyonun gelişim hızı ve döllenme zamanındaki küçük sapmalar, kalp atışının duyulma süresini etkileyebilir. Bu süreçte doktorunuzun önerdiği takip planına uymak ve bir hafta beklemek, daha net bir sonuç almak için en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte bebek kalp atışı en erken ne zaman duyulur?
Bebek kalp atışları vajinal ultrason ile genellikle 6. haftanın sonu ile 7. haftanın başında duyulmaya başlar. Ancak karından yapılan ultrasonlarda bu süre 8. haftaya kadar uzayabilir. Gebelik haftasının tam olarak hesaplanması ve cihazın hassasiyeti, kalp atışını duyma zamanını doğrudan etkileyen faktörlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken dönemde kalp atışı duyamamak düşük belirtisi midir?
Erken gebelik döneminde kalp atışının duyulamaması her zaman düşük belirtisi değildir. Gebelik haftasının yanlış hesaplanması veya yumurtlamanın geç gerçekleşmesi, kalp atışının henüz başlamamış gibi görünmesine neden olabilir. Bu nedenle kalp atışı duyulmadığında genellikle bir hafta bekleyip tekrar değerlendirme yapmak standart tıbbi prosedürdür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik takibinde kalp atışı için ne zaman doktora gidilmeli?
Gebelik takibinde kalp atışını duymak için doktorunuzun belirttiği haftada muayeneye gitmek en doğru yaklaşımdır. Genellikle 7. haftadan sonra yapılan kontrollerde kalp atışını görme ihtimali oldukça yüksektir. Eğer doktorunuz özel bir tarih verdiyse, o gün muayeneye gitmek gelişimi takip etmek ve doğru teşhis koymak açısından kritik öneme sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kalp atışı duyulması için beklemek süreci nasıl etkiler?
Kalp atışı duyulması için beklemek, özellikle geçmişte olumsuz deneyim yaşayan anne adayları için stresli olsa da tıbbi açıdan daha kesin sonuçlar verir. Bekleme süreci, bebeğin gelişiminin ultrason cihazı tarafından daha net görülebilmesini sağlar ve gereksiz endişelerin önüne geçer. Doktorunuzun önerdiği bir haftalık bekleme süresi, teşhisin kesinleşmesi için gerekli bir adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 406 göst.
0 oy
0 cevap 129 göst.
17 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif728 (96 puan) sordu
0 oy
5 cevap 456 göst.

1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...