31 haftalık ikizlere hamileyim, bileklerim çok ağrıyor mu?

0 oy
659 göst.
27 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
31 haftalık ikizlere hamileyim bileklerim çok ağrıyor sızlıyor böyle ağrısı olan varmı 
Gebelik haftası 31 haftalık

4 Cevap

0 oy
27 Haziran 2021 (456 puan) cevapladı
Tam 31 haftalık ikiz hamileyim bende :) çok kilo almadım. Vücut denge merkezim karnıma kaydığı için eklem yerlerinin ağrısını sırt bel ağrısını bende çekiyorum. Ve ikiz olduğu için ekstra bir besleme söz konusu onun için farklı bölgelerin ağrıması normal. Mümkünse ayakta uzun süre kalmamaya dinlenmeye özen gösterin :) 
-Reklam-
0 oy
27 Haziran 2021 (3 puan) cevapladı
Teşekkür ederim ilk hamilelik bende bilmiyorum ama çok zor geçiyor benim uyuma yok kollarım çok ağrıyor sızlıyor resmen ellerim uyuşuyor Rabbim tez zamanda kurtarsın inşallah herkesi 
27 Haziran 2021 (141 puan) yorumladı
Canım bizim tek olmasına rağmen kopacak aynen uyuyamıyorum valla o derece berbat bı ağrısı var seninki de gayet normal yani ikiz getiriyorsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım cinsiyetleri ne bu arada
28 Haziran 2021 (3 puan) yorumladı
Teşekkür ederim Gerçekten zor geçiyor tekde olsa ikiz de olsa zor geçiyor yaaa Rabbim yardımcımız olsun inşallah ikiside erkek teşekkür ederim Çok sagolasın
29 Haziran 2021 (141 puan) yorumladı
Maşallah canım Darısı da başımıza inşallahh ailede genetik mi ikizlik benim de esimin amcaları ikiz acaba bize de değer mi bize de nasip olur mu bakımı zor ama Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım inşallahhhhhhhhhh bana da nasip olur dualarinda unutma canım belki güzel gönlünün duasi o miniklerin yüzü suyu hürmetine kabul olur
29 Haziran 2021 (3 puan) yorumladı
Ailede yok ama eşimin tarafinda yok benim babamın tarafında var ikiz ben çok istiyorum dum kendiliğinden oldu Rabbim herkese versin inşallah tabiki dua ederim Rabbim bütün kullarına versin kucaklarımızı doldursun Rabbim
30 Haziran 2021 (141 puan) yorumladı
Amin canım inşallahhhhhhhhhh ben de cokkk istiyorum tabi kabul olursa inşallahh sağlıkla kabul olur benim de esimin amcası ikiz bana değerse iyi olur
0 oy
28 Haziran 2021 (154 puan) cevapladı
Bende ikiz gebeyim,  ağrılar hep olacak, bunlar iyi gunler diyebilirim. 36 haftalık oldum ve zor geçiyor artık. Magnezyum ve kalsiyum takviyesi rahatlatır. Doktorundan taleb edebilirsin. 
28 Haziran 2021 (3 puan) yorumladı
İçiyom magnezyum ama geçmiyor gerçekten belim çok ağrıyor mecbur dayanıcaz artık Rabbim yardımcımız olsun inşallah yaaaa
0 oy
28 Haziran 2021 (988 puan) cevapladı
İkiz gebelik nasıl bir duygu :) ben tek bebekle hareketleri yoruyor bazen. İkiz olsa karnımda savaş çıkar herhalde :) Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı Nasib etsin bebişlerinizi inşallah. 
28 Haziran 2021 (3 puan) yorumladı
Teşekkür ederim Rabbim herkese yaşatsın inşallah ikiz duygusu çok güzel ama zor geçiyor işte Rabbim yardım etsin inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

31 haftalık ikiz gebelikte el bileği ağrısı neden olur?
31 haftalık ikiz gebelikte el bileği ağrısı, vücuttaki ödem artışı ve sıvı tutulumu nedeniyle sinirlerin sıkışması sonucu ortaya çıkan karpal tünel sendromundan kaynaklanır. Gebelik boyunca artan kan hacmi ve hormonal değişimler, el bileğindeki dokuların şişmesine ve sinirlere baskı yapmasına neden olarak ağrı, sızı ve uyuşma hissi yaratabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte 31 haftada ikiz annelerinde bilek ağrısı nasıl geçer?
Gebelikte 31 haftada bilek ağrısını hafifletmek için el bileklerini dinlendirmek, gün içinde el bileği ateli kullanmak ve ödemi artıracak tuzlu gıdalardan kaçınmak oldukça etkilidir. Ayrıca, bileklerinizi yüksekte tutmak, hafif esnetme hareketleri yapmak ve doktorunuza danışarak soğuk kompres uygulamak ağrının ve sızıların azalmasına yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkiz gebeliğin 31. haftasında bileklerdeki sızı ne zaman geçer?
İkiz gebeliğin 31. haftasında yaşanan bilek sızıları, genellikle doğumdan sonra vücuttaki ödemin atılmasıyla birlikte birkaç hafta içinde kendiliğinden geçer. Gebelik sürecinde yaşanan bu durum fizyolojik bir ödem birikimi olduğu için, doğum sonrası hormon seviyelerinin normale dönmesi ve sıvı dengesinin sağlanmasıyla birlikte şikayetler hızla azalır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bilek ağrısı için hangi doktora gidilmeli?
Hamilelikte bilek ağrısı şikayetiniz yoğunsa, öncelikle takibinizi yapan kadın hastalıkları ve doğum uzmanınıza danışmalısınız. Eğer ağrı günlük yaşamınızı kısıtlayacak kadar şiddetliyse veya ellerinizde sürekli uyuşma varsa, doktorunuz sizi el bileği sorunları konusunda uzmanlaşmış bir ortopedi uzmanına veya fizik tedavi bölümüne yönlendirebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
31 haftalık ikiz gebelikte bileklerdeki ödem nasıl azaltılır?
31 haftalık ikiz gebelikte bilek ödemini azaltmak için gün içerisinde bol su tüketerek böbreklerin çalışmasını desteklemek ve uzun süre aynı pozisyonda kalmamaya özen göstermek gerekir. Ayrıca, el ve parmaklarınızı düzenli olarak hareket ettirmek, kan dolaşımını hızlandırarak ödemin bilek bölgesinde birikmesini engellemeye yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 575 göst.
0 oy
2 cevap 435 göst.
0 oy
1 cevap 275 göst.
21 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nurzmc (201 puan) sordu

1,512,533 soru

24,670,488 cevap

367,227 kullanıcı

...