Tetanoz aşısı oldum kolum ve karnım ağrıyor, normal mi?

0 oy
530 göst.
7 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (60 puan) sordu
Bugün tetanoz aşısı oldum kolum ve karnım agriyo bide midem bulandı kustum birkaç defa normal mi?
Gebelik haftası 17

8 Cevap

0 oy
7 Temmuz 2021 (1,572 puan) cevapladı
Kol ağrısı bende de yaptı ama diğerleri hamilelikten sanırım senin 
-Reklam-
0 oy
7 Temmuz 2021 (691 puan) cevapladı
Kol ağrısı bende de oldu ama diğer söyledikleriniz aşıyla  bağlantısı var mı bilmiyorum.
0 oy
7 Temmuz 2021 (350 puan) cevapladı
Kol ağrısı ni hala cekiyorum malesef gece ağrıdan uyuyamadım bende Allah yardımcımız olsun
0 oy
7 Temmuz 2021 (84 puan) cevapladı
Bende kol ağrısı 1 hafta sürdü , gayet normal 3 gün duş alma bide aşı olduğun kolunla ağır işler yapma yorma yani kolunu , birde masaj falan yapma iğne yerine yani ovalama iğne yerini , geçmiş olsun :)
0 oy
7 Temmuz 2021 (64 puan) cevapladı
Canım ben mahf oldum bir hafta ateş kusma üşüme beni çok kötü etkiledi 
0 oy
7 Temmuz 2021 misafir cevapladı
Dünde ben oldum çok hafif ağrı oldu sabah kalkınca da hafif şişmiş gibi oldu ama öyle aman amanlık bir ağrısı olmadı diğer belirtilerin hiçbiri olmadı bende
0 oy
7 Temmuz 2021 (357 puan) cevapladı
Iki gün oldu benimde yaptıralı,ilk gün bende kustum ve kolum kalkmıyor resmen üstüne yatamıyorum kolum çürümüş gibi ağrıyor 
0 oy
7 Temmuz 2021 (3,544 puan) cevapladı
Kol agrisi 2 3 gun devam ediyor canim normal o kolunu kullanmamaya calis ama digerleri hKkinda fikrim yok

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte tetanoz aşısı sonrası kol ve karın ağrısı normal mi?
Gebelikte yapılan tetanoz aşısından sonra aşı bölgesinde ağrı, şişlik ve hassasiyet gelişmesi oldukça sık karşılaşılan yan etkilerdir ve genellikle 24-48 saat içinde kendiliğinden geçer. Karın ağrısı ise aşının doğrudan bir yan etkisi olmamakla birlikte, vücudun bağışıklık tepkisi veya o anki fiziksel durumunuzla ilişkili olabilir; ancak şiddetli ve geçmeyen ağrılarda mutlaka doktorunuza danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tetanoz aşısı sonrası mide bulantısı ve kusma neden olur?
Tetanoz aşısı sonrası mide bulantısı ve kusma nadir görülen yan etkiler arasındadır ve genellikle vücudun aşıya verdiği geçici bir tepkidir. Eğer kusma şiddetliyse, sıvı kaybını önlemek için bol su tüketmeye özen göstermeli ve belirtiler 24 saati aşıyorsa veya genel durumunuzu bozuyorsa mutlaka bir sağlık kuruluşuna başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tetanoz aşısı yan etkileri ne kadar sürer?
Tetanoz aşısının kol ağrısı, hafif ateş veya halsizlik gibi yaygın yan etkileri genellikle aşıdan sonraki ilk 24 ile 48 saat içerisinde kendiliğinden azalır ve kaybolur. Eğer belirtiler 3 günden uzun sürerse veya şiddeti giderek artarsa, bu durum farklı bir sağlık sorununa işaret edebileceği için doktorunuza bilgi vermeniz en doğrusu olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tetanoz aşısı sonrası kol ağrısı nasıl hafifletilir?
Aşı yapılan kolda oluşan ağrıyı hafifletmek için ilk 24 saat boyunca bölgeye temiz bir bezle hafif soğuk kompres uygulayabilir ve kolunuzu çok fazla zorlamaktan kaçınabilirsiniz. Ayrıca ağrı kesici kullanmanız gerekirse, hamilelik döneminde güvenli olduğu bilinen parasetamol içerikli ilaçlar için mutlaka doktorunuzun onayını almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tetanoz aşısından sonra hangi durumlarda doktora gidilmelidir?
Aşı sonrası şiddetli kusma, nefes darlığı, vücutta yaygın döküntü, yüksek ateş veya geçmeyen şiddetli karın ağrısı gibi ciddi belirtiler yaşıyorsanız vakit kaybetmeden bir uzmana başvurmalısınız. Özellikle gebelik sürecinde yaşanan beklenmedik fiziksel tepkiler, bebeğin sağlığını korumak adına mutlaka takip eden doktor tarafından değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...