Yumurtlama çatlamasından kaç gün sonra gebelik testi yapmalıyım?

0 oy
938 göst.
10 Temmuz 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (425 puan) sordu
Sorum yukarda hanimlar

7 Cevap

0 oy
10 Temmuz 2021 (3,593 puan) cevapladı
İğne ile oldu ise 14 normal ise 12 de çıkar canım iğnede de belki 12 de çıkr ama ilacın etkisi yanıltabilir
10 Temmuz 2021 (3,593 puan) yorumladı
12.gün yap canım kaç gün oldu
10 Temmuz 2021 (425 puan) yorumladı
04.05 yumurtlama 6nda çatlama canim
10 Temmuz 2021 (3,593 puan) yorumladı
Daha dört gün olmuş canım 18 inde yaparsn
10 Temmuz 2021 (425 puan) yorumladı
Normalde hep 17nde adet oluyorum gecikirse yaparım hayal kırıklığı olmasin
10 Temmuz 2021 (3,593 puan) yorumladı
Ama çatlaman belli canım çatlamadan 14 gün snra adet görülür çatlamaya göre adetin 20 sinde olacak
-Reklam-
0 oy
10 Temmuz 2021 (1,452 puan) cevapladı
ADET gunu yaparsanız net bılgı verır 
10 Temmuz 2021 (425 puan) yorumladı
Adetime 7 gün var bekleyim o zaman canm
10 Temmuz 2021 (1,452 puan) yorumladı
bekle canım hayal kırıklıgı yasama bekle adet gunu yap sılık olsa bıle cızgı cıkıyor :)
10 Temmuz 2021 (425 puan) yorumladı
Tamam canım teşekkür ederim Kimyasal gebelik geçirdim o yüzden bu kadar telasim
0 oy
10 Temmuz 2021 (294 puan) cevapladı
12 gün sonra yaptım negatif çıktı. 14 günden sonra doğru sonuç veriyor. Ama doktorlar da adet gününü bekleyin diyor. 
10 Temmuz 2021 (425 puan) yorumladı
Tamam bekleyim canim
0 oy
10 Temmuz 2021 (1,085 puan) cevapladı
Ben 16. Günde yaptım cikmisti
10 Temmuz 2021 (425 puan) yorumladı
Anladım canım teşekkür ederim
0 oy
10 Temmuz 2021 misafir cevapladı
Ovulasyon testinde yumurtlama gördükten sonra 15.gün yapabilirsin
10 Temmuz 2021 (425 puan) yorumladı
Anladım canım çok sağol
0 oy
10 Temmuz 2021 (197 puan) cevapladı
17 gün sonra canim 17 gunden once kesinlikle test yapma yaniltiyor
0 oy
10 Temmuz 2021 (3,554 puan) cevapladı
Çatlamayı 1 sayarsak 9cu gün yaptım, gözle bile çok zor görünen çizgi çikti, 11ci gün yaptım yine silik cikti ama gozle ve resimde bile rahatlikla gorunuyordu☺️
10 Temmuz 2021 (3,554 puan) yorumladı
16 temmuz yapa bilirsin sen♥️
10 Temmuz 2021 (425 puan) yorumladı
Tamam beklicem sabırsızlıkla ♥️

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Yumurtlama çatlamasından kaç gün sonra gebelik testi yapmalıyım?
Yumurtlama çatlamasından sonra en doğru ve güvenilir sonuç için en az 14 gün beklemeniz önerilir. Çatlama sonrasında döllenme gerçekleşse bile, hormon seviyelerinin idrarda tespit edilebilir düzeye ulaşması için vücudun yeterli miktarda Beta-hCG üretmesi yaklaşık iki hafta sürer. Bu süreden önce yapılan testler, hormon düzeyi henüz düşük olduğu için hatalı negatif sonuç verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlama gününü biliyorsam gebelik testini ne zaman yapmam en sağlıklısı?
Çatlama gününüzü net olarak biliyorsanız, test için en ideal zaman çatlamadan sonraki 14. gündür. Bu süre, embriyonun rahme yerleşmesi ve gebelik hormonunun idrara geçmesi için gereken biyolojik süreyi kapsar. Erken test yapmaktan kaçınmak, yanlış negatif sonuçlar nedeniyle yaşanabilecek gereksiz stresin önüne geçer ve daha kesin sonuç almanızı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlamadan 10 gün sonra gebelik testi yapsam sonuç kesin çıkar mı?
Çatlamadan 10 gün sonra yapılan gebelik testleri genellikle kesin sonuç vermez ve yanıltıcı olabilir. Bazı kadınlarda Beta-hCG hormonu daha erken yükselese de, çoğu vakada güvenilir bir sonuç için 14 gün beklenmesi şarttır. 10. günde çıkan negatif sonuç gebelik olmadığı anlamına gelmez; bu nedenle testin 14. günde tekrarlanması en doğru yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik testinde doğru sonucu almak için neden çatlama gününü baz almalıyım?
Gebelik testleri doğrudan yumurtlama gününe değil, vücuttaki Beta-hCG hormonunun konsantrasyonuna odaklandığı için çatlama gününü baz almak kritiktir. Döllenme ve implantasyon (yerleşme) süreci ancak yumurtlama çatlamasıyla başlar. Bu biyolojik süreci takip etmek, testin çok erken yapılmasını engeller ve gebeliğin erken döneminde tespit edilme şansını artırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlamadan sonra gebelik testi yaparken nelere dikkat etmeliyim?
Çatlamadan sonra gebelik testi yaparken en önemli nokta, testin günün ilk idrarı ile yapılmasıdır çünkü sabah idrarında hormon konsantrasyonu en yüksek seviyededir. Ayrıca, testin hassasiyet derecesine dikkat etmeli ve üzerinde belirtilen uygulama talimatlarına mutlaka uymalısınız. 14 günden önce yapılan testlerde negatif sonuç alırsanız, birkaç gün bekleyip testi tekrarlamak en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 795 göst.
0 oy
5 cevap 801 göst.

1,512,235 soru

24,666,676 cevap

367,035 kullanıcı

...