Tüp bebekte 2. haftada karın ağrısı ve bulantı normal mi?

0 oy
548 göst.
14 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (16 puan) sordu
Mrb arkadslar tüp bebekte pozitif gördüm bugün tam ikinci haftam mide bulantım ve karın agrım var bi skıntı yokdr demi normlmi 2 denemm cok korkuyorum bide 19 gün ultrasona grcem kese olşmşmdr 
Gebelik haftası 2

5 Cevap

0 oy
14 Temmuz 2021 (280 puan) cevapladı
Kasık ağrısı aylarca olacak canım rahim kendini hazirlayacak, büyüyecek... Bu aşamalarda hep olacak. Ben de tüp bebekle hamileyim. Bizim telasimiz hep oluyor.. iyi olacak inşallah. Hayırlı olsun
14 Temmuz 2021 (16 puan) yorumladı
Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah işte telaşlanıyor insan  korku hiç btmycek galiba normalse iyi şükür saolasın tesekür ederim kesmeyi gördünmü peki 19 gün de göreblrmiyim
-Reklam-
0 oy
14 Temmuz 2021 (132 puan) cevapladı
Kuzum normal agrilarin olamsi sen ilaclarini ve ignelerini duzenli kullan  ben 4 haftada gördüm  keseyi ama  bi iki hafta gec gudip görmen  daha iyi ben pozitifden bir hafta sonra gittim kese icin   erken gidsrsen gormezsin ve stres yaparsin inslaalh saglicakla kucagina alirsin 
14 Temmuz 2021 (16 puan) yorumladı
Amin inşallah cnm tesekür ederim doktorum ankarada 10 gün snra ultrasona git dedi bncede erken ama haylrısıı olsun bakalım sende saglıkla kucagına alırsın inşallah cnm
0 oy
14 Temmuz 2021 (154 puan) cevapladı
Herseyden önce sakin olun ve stres yapma derim. Benim tup bebek 2. Deneme ikiz gebelik ve mucize olan tarafı 38 haftaya ikiz gebelikte getirdik .4 gün sonra doğum yapacagim. Doktoruna güveniyorsan,  tavsiyelerini asla eş geçme, agri sizin hep olacak, Rahim buyuyor geriliyor sonuçta. Cok erken bir haftadasin keseyi 4 ila 6 hafta sağlıklı görülür, 6 ila 8 hafta arasında kalp atışını duyman gerekir.  Kanama ve lekelenme olmadığı sürece korkmayın.  Kahverengi lekeden ziyade taze kan lekesi tehlikeli oluyor. Bol su içmeyi ihmal etmemelisin, fazla kilo almamaya özen göstermelisin.  Başka sorun olursa cevaplayabilirim. Allah hayırlısı ile tamamına erdirsin canim.
14 Temmuz 2021 (16 puan) yorumladı
Tesekkur ederim  cvpladıgın için doktoruma cok güveniyorum şükür dikkate alıcam dediklerini sende saglıkla kucagına alırsın inşallah  cnm  bişey daha sorablrmiym betada ikiz olup olmadıgı belli olmaz demi
14 Temmuz 2021 (154 puan) yorumladı
Bir miktar aslında belli biraz yüksek çıkıyor, ama tam belli olması için keseden kalp atışını duymaları lazım. Bazen kese gorunuyor fakat kalp atışı olmayınca kesede yok oluyor bir şekilde vucut eritiyor.
14 Temmuz 2021 (16 puan) yorumladı
Ewt cnm onlarda var bnm 13 gün 468 cıktı bakalım hayrlısı olsun saglıklı olsun inşallah da
0 oy
14 Temmuz 2021 (295 puan) cevapladı
Adet belirtileri gibi belirtiler normal canım ben tutmadı sanarak sürekli lavaboya felan gidiyordum:) uzun süre karin ağrısı, mide bulantısı, bel ağrısı yaşadım şükür 22 haftalık olduk. Inslalah hayırlı şekilde keseyi görürsün rabbim gönlüne göre versin herşeyi:) 
14 Temmuz 2021 (16 puan) yorumladı
İnşallah cnm tesekür ederim sende saglıkla kucagına alırsın inşallah
0 oy
14 Temmuz 2021 (1,896 puan) cevapladı
Kese 5 ve 6 haftada gözüküyor canım daha erken bunun için ama korkma bişey olmaz Allah'ın izniyle
14 Temmuz 2021 (16 puan) yorumladı
İnşallah cnm

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Tüp bebekte 2. haftada mide bulantısı ve karın ağrısı normal mi?
Tüp bebek tedavisinde transfer sonrası 2. haftada görülen hafif mide bulantısı ve karın ağrısı, vücuttaki hormon seviyelerinin yükselmesiyle sıkça karşılaşılan normal durumlardır. Ancak şiddetli, tek taraflı veya dayanılmaz ağrılar ile beraberinde gelen aşırı kanama gibi durumlarda vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebekte gebelik kesesi ne zaman ultrasonda görünür?
Tüp bebek tedavisinde gebelik kesesi, genellikle transferden yaklaşık 3 ila 4 hafta sonra (yani hamileliğin 5. veya 6. haftasında) yapılan ultrason muayenesinde net bir şekilde görülebilir. 19. gün yapılan kontrollerde kese henüz çok küçük olabileceği için bazen görülmeyebilir, bu durum gebeliğin sağlıklı ilerlemediği anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebekte ikinci denemede nelere dikkat etmeliyim?
Tüp bebekte ikinci denemede başarıyı artırmak için doktorunuzun reçete ettiği ilaçları saatinde kullanmalı, ağır egzersizlerden kaçınmalı ve stresten uzak durmaya çalışmalısınız. Beslenmenize dikkat ederek, doktorunuzun önerdiği folik asit ve diğer takviyeleri düzenli almanız gebeliğin sağlıklı devam etmesi için en önemli adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebekte erken gebelik belirtileri nelerdir?
Tüp bebekte erken gebelik belirtileri arasında göğüs hassasiyeti, hafif kasık krampları, yorgunluk ve mide bulantısı gibi hormonal değişimlere bağlı semptomlar yer alır. Bu belirtiler kişiden kişiye farklılık gösterdiği gibi, kullanılan ilaçların yan etkileriyle de benzerlik gösterebilir, bu yüzden kesin sonuç için mutlaka beta-hCG testi takip edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebekte pozitif sonuç sonrası doktor kontrolü ne zaman olmalı?
Tüp bebekte kanda gebelik testinin pozitif çıkmasının ardından, doktorunuz genellikle 1-2 hafta sonra kese kontrolü için randevu planlar. Bu süreçte yaşanan tüm ağrı, lekelenme veya şüpheli durumları doktorunuzla paylaşmanız, gebelik takibinizin güvenli bir şekilde ilerlemesini sağlayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 323 göst.
0 oy
5 cevap 1,101 göst.
26 Ağustos 2021 Tüp Bebek kategorisinde Merve1122 (132 puan) sordu
0 oy
2 cevap 467 göst.
29 Ağustos 2021 Tüp Bebek kategorisinde Merve1122 (132 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,364 göst.

1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...