Yarın sezaryen doğuma gidiyorum, çok heyecanlıyım ne yapmalıyım?

0 oy
823 göst.
1 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu

kızlar bugun gebeligimde ki son gunum nasipse sabah sezeryan doguma gidiyorum ikinci evladım olucak cok duygusalım bir tarafı ayrılık bir tarafı kavusmak gecmiyor dedigim gunler ne cabuk gecti gitti diyorum simdi benim hakkım gectiyse helal olsun sizlerde hakkınızı helal edin rabbim hepimizin evladını saglıklı hayırlı evlatlar olarak bizlere bagıslasın yaradana emanet ediyorum sizleri dualarınızda olmak üzere her anınızın kıymetini bilin cok guzel ve degerli anlar yasadıgınız her an

6 Cevap

0 oy
1 Kasım 2018 (110 puan) cevapladı

Aminn :) Allah isteyen herkese nasıp etsin

1 Kasım 2018 (9 puan) yorumladı
amin canım rabbim kimseyi evladın yokluguylada hayırsızlıgıylada imtahan etmesin  isteyen herkese rabbim nasip etsin
-Reklam-
0 oy
1 Kasım 2018 (2,234 puan) cevapladı

Rabbim saglicakla kavustursun bebegini canim. Allah yardimciniz olsun

1 Kasım 2018 (9 puan) yorumladı
Allah razı olun canım cümlemizin evladını ins.
0 oy
1 Kasım 2018 (832 puan) cevapladı

Aminn insaAllah rabbim seninde evladını hayırlı sekilde kucagına almayı nasip etsn ins 

1 Kasım 2018 (9 puan) yorumladı
Allah Razı olsun
0 oy
1 Kasım 2018 (1,191 puan) cevapladı

Rabbim acilarini gostermesin cnm saglicakla buyut torunlarini gör insallah

1 Kasım 2018 (9 puan) yorumladı
amin cümlemize ins.
0 oy
1 Kasım 2018 (277 puan) cevapladı

Allah'ım yardımcın olsun rabbim bizlerede nasip etsin inşallah o heyecan dolu günü :) simdiden gozun aydın.

1 Kasım 2018 (9 puan) yorumladı
amin canım ins.
0 oy
1 Kasım 2018 (11 puan) cevapladı

RABBİM sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin hepimizin inşallah bende pazartesi ALLAHIN izniyle sezeryan olucam kaç haftaliksin :)

1 Kasım 2018 (9 puan) yorumladı
amin cumlemize ins. 38+3 canım benimde pzt olucaktı aslında ama oglum var 7 yasında o cok heycanla bekliyor sırf bu yuzden cumaya aldım ki haftasonunu kardesiyle gecirsin diye ben cok duygulandım surekli refleksle gozyaslarım akıyor bi yanım mutluluk bi yanım ayrılıgın buruklugu dune kadar ruhsuz diyolardı bana cok sakindim ama bugun cok baska pazar gunu daha iyi anlıycaksın beni rabbim sanada kolay hayırlı dogumlar nasip etsin
1 Kasım 2018 (11 puan) yorumladı
Amin ALLAH razı olsun bende heyecanlandım şimdi ya :) hayırlısı inşallah yarin kavuşur kardeşine :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Sezaryen doğum öncesi anne adaylarında görülen duygusallık normal mi?
Sezaryen doğum öncesi hissedilen duygusallık, ayrılık ve kavuşma ikilemi nedeniyle oldukça normal ve sık karşılaşılan bir durumdur. Doğum yaklaştıkça anne adaylarında hormonel değişimlerin yanı sıra bebeğe kavuşma heyecanı ve mevcut düzenin değişecek olması nedeniyle yoğun duygusal dalgalanmalar yaşanabilir. Bu süreçte kendinizi dinlemek, nefes egzersizleri yapmak ve eşinizden veya yakın çevrenizden destek almak duygusal geçişi kolaylaştıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci sezaryen doğumda iyileşme süreci ilkine göre nasıl geçer?
İkinci sezaryen doğum sonrası iyileşme süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte, genellikle ilk sezaryen ile benzer bir seyir izler. İkinci doğumda karın bölgesinde daha önce oluşmuş bir yara izi olduğu için doktorunuz aynı kesi yerini kullanabilir, bu da iyileşme süresinde belirgin bir fark yaratmaz. İlk günlerde hareket etmek başlangıçta zor gelse de, erken ayağa kalkmak ve doktorun önerdiği ağrı kesicileri düzenli kullanmak iyileşmeyi hızlandırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası hastanede kalış süresi ne kadardır?
Sezaryen doğum sonrası standart hastanede kalış süresi genellikle 24 ile 48 saat arasındadır. Eğer annenin ve bebeğin sağlık durumu stabilse, herhangi bir komplikasyon gelişmediği takdirde genellikle ikinci günün sonunda taburcu işlemleri gerçekleştirilir. Taburcu olmadan önce doktorunuz, yara yeri bakımı, emzirme süreci ve dikkat etmeniz gereken lohusalık dönemi uyarıları hakkında detaylı bilgilendirme yapacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen sonrası bebekle ilk temas nasıl sağlanmalıdır?
Sezaryen doğum sonrası bebekle ilk temas, mümkün olan en kısa sürede ten tene temas ile sağlanmalıdır. Ameliyathane şartlarında veya odanıza geçtiğiniz ilk anlarda bebeğinizin cildinizin üzerine bırakılması, oksitosin hormonunun salgılanmasını artırarak aranızdaki bağı güçlendirir ve emzirme sürecini kolaylaştırır. Sağlık ekibinden bebeğinizi kucağınıza almak ve ona dokunmak için destek isteyebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası lohusalıkta nelere dikkat edilmelidir?
Sezaryen sonrası lohusalık döneminde en önemli nokta yara yeri temizliği ve dinlenmedir. Dikiş bölgesini kuru tutmaya özen göstermeli, ağır kaldırmaktan kaçınmalı ve doktorunuzun önerdiği süre boyunca dikişlerinizi zorlayacak hareketlerden uzak durmalısınız. Ayrıca yeterli sıvı tüketimi ve dengeli beslenme, hem süt üretiminizi destekleyecek hem de vücudunuzun toparlanma sürecini hızlandıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,235 soru

24,666,676 cevap

367,035 kullanıcı

...