Doğum sancım başladı, hastaneye yatışım yapıldı ne yapmalıyım?

0 oy
1,505 göst.
19 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3,950 puan) sordu
Kızlar 4 saattir sancı çekiyorum lütfen dua edin bana
Gebelik haftası 39

14 Cevap

0 oy
19 Temmuz 2021 (408 puan) cevapladı

Hadi kız doğur dön eve minik melekle..rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin..yaparsın sen hadiii..:)

20 Temmuz 2021 (408 puan) yorumladı
Doğurdunmu canım?
20 Temmuz 2021 (3,950 puan) yorumladı
Hayır doğuramadım hala :(
20 Temmuz 2021 (408 puan) yorumladı
6 saat geçti doğrdunmuu)))
20 Temmuz 2021 (3,950 puan) yorumladı
Dün 2 den bugün sabaha 7.30 a kadar sancımı kontrol ettiler ilk 75lerdeydi açıklığım yoktu sabaha kadar 1.5 açıklık felan oldu sancım da düştü o yüzden normal servise yatırdılar nişanım felan sürekli geliyor beklyorum işte
21 Temmuz 2021 (408 puan) yorumladı
Canım 13 saat geçmiş cvbndan hala doğuramadınmı?
-Reklam-
0 oy
19 Temmuz 2021 (991 puan) cevapladı
Rabbim uardımcın olsun bir avazda kırtul inş bizede dua et canım benim duam seninle
0 oy
19 Temmuz 2021 (731 puan) cevapladı
Rabbim bı avazda kolaylıkla kurtulmayı nasip etsin. Sende bizlere dua edersen seviniriz. 
0 oy
19 Temmuz 2021 (377 puan) cevapladı
Rabbim kolaylıkla dogurmayi nasip etsin canım bayram şekerinle evinize dönmeyi nasip etsin Allah'ım
0 oy
19 Temmuz 2021 (60 puan) cevapladı
Allah sağ salim kucana almayı nasip etsin kolay doğum versin darısı bize 
0 oy
19 Temmuz 2021 (317 puan) cevapladı
Rabbim yardmcnz olsn sag slim kavusrsnz bebegnze inşallah sezeryan mi olcagnz nrml dpgummu
0 oy
19 Temmuz 2021 (31 puan) cevapladı
Al benden de o kadar . Allah yardimcimiz olsun arkadasim kendi sancin mi geldi. 
19 Temmuz 2021 (3,950 puan) yorumladı
Evet kendi sancım ama açılmam çok yok onu beklyorlar 2den beri sancı çekiyorm
0 oy
19 Temmuz 2021 (47 puan) cevapladı
Rabbim yardimcin olsun sag salim al kucaginaa
0 oy
19 Temmuz 2021 (1,088 puan) cevapladı
Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
0 oy
19 Temmuz 2021 (2,559 puan) cevapladı
Rabbim yardımcın olsun bacım inşallah bir avazda kurtulursun
0 oy
19 Temmuz 2021 (576 puan) cevapladı
Saglikla al kucagina canım sende bize dua et 39+5 olduk tık yok daha :)))
0 oy
19 Temmuz 2021 (116 puan) cevapladı
Rabbim yardımcın olsun canım benim ya Allah bı avazda kurtarsin
0 oy
19 Temmuz 2021 (352 puan) cevapladı
Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin canim bizlerde icinde et canim 
0 oy
19 Temmuz 2021 (785 puan) cevapladı
Dogurdunmu canım ins dogurmussundur derin derin nefes alıyorsun dur inşallah geçmiş olsun
19 Temmuz 2021 (3,950 puan) yorumladı
Hala sancı çekiyorum sancım çok çıkıyo açılmamı bekliyorlar
19 Temmuz 2021 (785 puan) yorumladı
Rabbim sağlık sıhhat versin canım. İyi haberlerini alırız ins

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum sancısı başladığında hastaneye ne zaman gitmeliyim?
Doğum sancıları düzenli hale geldiğinde, genellikle 5-10 dakikada bir gelip 45-60 saniye sürdüğünde hastaneye başvurulmalıdır. Ayrıca suyun gelmesi, kanama olması veya bebek hareketlerinde belirgin bir azalma hissedilmesi durumunda vakit kaybetmeden uzman bir sağlık kuruluşuna gitmek gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastanede yatış yapıldıktan sonra doğum süreci nasıl ilerler?
Hastaneye yatış yapıldıktan sonra öncelikle NST cihazı ile bebeğin kalp atışları ve sancılarınızın sıklığı takip edilir. Ardından doktorunuz veya ebeniz tarafından yapılan açıklık muayenesi ile doğumun hangi evrede olduğu belirlenir ve sürece göre ağrı yönetimi veya doğum hazırlıkları başlatılır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısını hafifletmek için neler yapabilirim?
Doğum sancılarını hafifletmek için en etkili yöntem kontrollü nefes egzersizleridir; sancı geldiğinde derin nefes alıp yavaşça vermek kasların gevşemesine yardımcı olur. Ayrıca pilates topu üzerinde hafif hareketler yapmak, yürümek veya sıcak uygulama gibi yöntemler de doğum sürecinde konforunuzu artırabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığını gösteren en temel belirtiler düzenli ve giderek şiddetlenen sancılar, suyun gelmesi (amnion sıvısı) ve halk arasında nişan gelmesi denilen kanlı sümüksü akıntıdır. Bu belirtilerden biri veya birkaçı bir arada görüldüğünde doğum eylemi başlamış kabul edilir ve tıbbi takip gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı çekerken kaç saat hastanede beklenir?
Doğum süreci kişiden kişiye büyük farklılık gösterir; ilk doğumlarda bu süreç daha uzun sürerken sonraki doğumlarda kısalabilir. Hastanede yatış yapıldıktan sonra servikal açıklığın ilerlemesi izlenir ve aktif doğum evresi genellikle birkaç saat içinde tamamlanarak bebeğin dünyaya gelmesiyle sonuçlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...