6 haftalık hamileyim, kese var ama kalp atışı yok, normal mi?

0 oy
828 göst.
22 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (173 puan) sordu
Kızlar ilk gebelegim 6 hafta 1 günlük hamileydim gittim hastaneye doktor bayramdan sonra gel dedi kalp atışını duymadım kese var dedi aceba dış gebelik olma olasılığı var ki korkuyorum pazartesi günü gidcm ama sabırsızlanıyorum heycandan kese boş mu dolu mu sormayida unutum
Gebelik haftası 7
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

5 Cevap

0 oy
22 Temmuz 2021 (40 puan) cevapladı
Canım panik yapma erken daha ilk etapta kese gözükmesi önemli kalp atışı sonra oluyor duş gebelik olsa kan değerlerinden şüphe ederdi doktorun 
22 Temmuz 2021 (40 puan) yorumladı
Yinede siz tedirgin olmayın normal erken henüz haftaya gidersiniz hemen görürsünüz inşallah
22 Temmuz 2021 (173 puan) yorumladı
Evet canm teşekkür ederm bu arada cevapladgn için❣️
22 Temmuz 2021 (70 puan) yorumladı
Kalp atışı 7 haftadan itibaren duyuluyor inşallah sağlıklı evlat nasip eder rabbim gönlünü ferah tut
23 Temmuz 2021 (173 puan) yorumladı
Allah razı olsun cnm darısı isteyen herkese Allah nasip eder inşallah ❣️
23 Temmuz 2021 (70 puan) yorumladı
Amin cnm inşallah hayırlı evlat nasip etsin rabbim herkese
-Reklam-
0 oy
22 Temmuz 2021 (1,131 puan) cevapladı
Bana da aynısını dedi ben test yaptım ertesi gün kontrole gittim ultrason da kese var ama bebek yok dedi 10 .üncü haftada kendini gösterdi şuan 29 haftalık olduk canını hiç sıkma daha çok erken biraz daha bekle sakın kesiyi boşalttirma benim doktoruma kalsa keseyi patlatcakti ama ben bir hafta daha beklemek istedim bı gittim oğlumu gördüm 
22 Temmuz 2021 (173 puan) yorumladı
Bana sadece kese var dedi kesin hamilesin dedi zaten doktor bebek var mı yok mu sormayı unuttum bende genelde dış gebelikte olablyormus normalde 6 haftalıkken kalp atışının duyulması gerekiyormuş herkes öyle dedi inşallah bakicaz pazartesi hayrlisiyla gidip
22 Temmuz 2021 (1,131 puan) yorumladı
Hiç de öyle bişey yok bende duyduğum da araştırdım yok sağlıksız döllenmeden oluyomus falan Allah'ın izniyle öyle bı durum yok ben 10uncu haftama kadar her hafta gittim sende öyle yap
22 Temmuz 2021 (1,131 puan) yorumladı
Ha bide çok dikkat et kanaman falan varmı akıntın ne sıklıkla beyaz akıntıdan korkma
22 Temmuz 2021 (173 puan) yorumladı
Yok hiç bı şekilde kanama olmadı bugüne kadar akıntı halinde bile olmadı yani agrimda yok sadece mide bulantısı ve baş dönmesi çok fazla o kadr bu arada sağolun bilgilendirdiginiz için❣️
22 Temmuz 2021 (1,131 puan) yorumladı
Yine sende mide bulantısı varmış bende hâlâ yok
0 oy
22 Temmuz 2021 (58 puan) cevapladı
Dış gebelik olsa doktor bilgi verirdi en azından şüphe duysa sizi hemen gondermezdi çünkü dış gebelik tehlikeli keseyi gördükten sonra olması gerektiği yerdeymis demekki size birşey dememiş doktor
22 Temmuz 2021 (173 puan) yorumladı
Ay iyi bari kalp atışı yoktu daha çok şüphe duydum ondan dolayı korktum açıkçası Altan bakalım dedi ben yok dedim çoğu kişi zararlı olur dedi bende baktrmadm zaten istersen bakalm istemezsen bayramdan hemen sonra gel kalp atışı için inşallah soeun olmaz
22 Temmuz 2021 (58 puan) yorumladı
Alttan bakma sorun olmuyor bende de kalp atışı yoktu alttan baktılar bı sorun olmadı ama tabi herkeste aynısı olucak diye bişey yok şuan 32+2 haftamdayim mesela geçen sene dış gebelik geçirdikten sonra hamile olduğumu gorunce gene aynısı olmasın diye koşa koşa doktora gitmiştim kalbi geç atmaya başladı
0 oy
22 Temmuz 2021 (1,085 puan) cevapladı
Kese varsa dış gebelik ortadan kalkıyor die biliyorum 
22 Temmuz 2021 (173 puan) yorumladı
Yani benm de ilk olduğu icin fazla bilgim yok çok fazla şeyler söylendi bende tedirgin oluyorum
22 Temmuz 2021 (1,085 puan) yorumladı
Alttan baktirsaydiniz duyardınız belki bi zararı olsa doktorlar nie alttan bakmak istesin bu çok yanlış bi inanış
22 Temmuz 2021 (173 puan) yorumladı
Bilmediğim için işte insanlar öyle diyince korku oluşuyor yani olur olmaz
0 oy
22 Temmuz 2021 (68 puan) cevapladı
Ben 8 haftalikken duydum kalp atışlarını. Doktor geç döllenme olmuş dedi. Kese vardı kalp atışı yoktu. Şuan 36+3 günlük olduk çok şükür. Stres yapma canım hiç bişey olmaz ALLAH in izniyle.
22 Temmuz 2021 (68 puan) yorumladı
Hiç korkma doğumla ilgili bişey diyenleride dinleme herkesin bünyesi ve acı eşiği farklı.
22 Temmuz 2021 (173 puan) yorumladı
Aynen doğru diyorsunuz yasamadn bilmeyiz anlatılanlar korkutuyo insanı açıkçası her kafadn bir ses çıkıyor
22 Temmuz 2021 (68 puan) yorumladı
Sen başkalarını bırak kendi hikayen seni bekliyor canım. İnan bana müthiş bişey doğum da sonunda gelen melek de
22 Temmuz 2021 (173 puan) yorumladı
Evet  canım haklısın kesinlikle katılıyorum Allah isteyen herkese nasip eder inşallah ❣️
22 Temmuz 2021 (68 puan) yorumladı
İnşallah canim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

6 haftalık hamilelikte kese görünüp kalp atışı duyulmaması normal mi?
6 haftalık gebelikte sadece kese görülmesi ve kalp atışının henüz duyulmaması tıbbi olarak oldukça sık karşılaşılan ve normal kabul edilen bir durumdur. Genellikle kalp atışları 6. haftanın sonu ile 8. hafta arasında izlenebilir. Kesenin varlığı, gebeliğin rahim içinde yerleştiğine dair en önemli ilk bulgudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Dış gebelik belirtileri nelerdir ve nasıl anlaşılır?
Dış gebelik, döllenmiş yumurtanın rahim dışında bir yere yerleşmesi durumudur ve şiddetli tek taraflı kasık ağrısı, vajinal kanama veya omuz ağrısı gibi belirtilerle kendini gösterir. Doktorunuz ultrason muayenesinde rahim içinde sağlıklı bir gebelik kesesi gördüyse, dış gebelik ihtimali büyük oranda elenmiş olur. Tanı için en kesin yöntem kan değerlerinin (Beta-hCG) takibi ve detaylı ultrason muayenesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik kesesi ne zaman dolu olarak görülmeye başlar?
Gebelik kesesi genellikle 5. haftanın sonunda ultrasonla izlenmeye başlanır, ancak içindeki embriyonun ve yolk kesesinin netleşmesi genellikle 6. ile 7. haftalar arasında gerçekleşir. Kesenin boş görünmesi, gebeliğin henüz çok erken dönemde olduğunu veya döllenme tarihinin tahmin edilenden daha geç gerçekleştiğini gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte kalp atışı duymak için doktora ne zaman gidilmeli?
Gebelik takibinde kalp atışlarını net bir şekilde duyabilmek için en ideal zaman 7. veya 8. haftalardır. Doktorunuzun verdiği randevu tarihine uymanız, embriyonun gelişimini sağlıklı bir şekilde gözlemlemek adına en doğru yaklaşım olacaktır. Erken dönemde yapılan kontrollerde sadece kesenin görülmesi, sürecin normal ilerlediğini gösteren pozitif bir gelişmedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş kese (blighted ovum) nedir ve nasıl teşhis edilir?
Boş kese, gebelik kesesinin oluştuğu ancak içinde embriyonun gelişmediği bir durumdur ve 'anembriyonik gebelik' olarak adlandırılır. Bu durumun teşhisi genellikle kese çapı 20-25 mm'ye ulaştığı halde içinde embriyo görülmemesi durumunda konulur. Erken dönemde kalp atışı duyulmaması tek başına boş kese olduğu anlamına gelmez, bu yüzden birkaç gün bekleyip kontrol etmek en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,825 soru

24,674,406 cevap

367,449 kullanıcı

...