33+4 haftalık hamileyim, bel ve kasık ağrım neden geçmiyor?

0 oy
399 göst.
23 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (258 puan) sordu
Kızlar 33+4 günlük hamileyim ve belim ve kasıklarım ağrıyor gündüz doktora gittim nstde sancım çıkmadı ama gene başladı.agrim.ne yapmam lazim
Gebelik haftası 33+4

2 Cevap

0 oy
23 Temmuz 2021 (608 puan) cevapladı
Doktora gitmişsin demek ki normal bu ağrılar.  Kanama ve su olmadığı sürece çok korkma sakin ol uzan biraz belki de çok korktuğun için agrın  gecmiyordur 
-Reklam-
0 oy
23 Temmuz 2021 (430 puan) cevapladı
Ben 35 oldum daha nst hiç girmedim ya ağrılar oluyor korkuyorm salı günü randevum gunl r geçmiyo

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

33 haftalık hamileyim bel ve kasık ağrım neden geçmiyor?
33 haftalık gebelikte hissedilen bel ve kasık ağrıları, bebeğin büyümesiyle artan fiziksel baskıdan veya rahim kaslarının gerilmesinden kaynaklanabilir. Ancak NST'de sancı çıkmamasına rağmen ağrı devam ediyorsa, bu durum vücudun dinlenme ihtiyacını veya pozisyonel bir zorlanmayı işaret ediyor olabilir. Ağrının düzenli hale gelip gelmediğini takip etmek ve bebek hareketlerinde azalma olup olmadığını kontrol etmek oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST sancı göstermedi ama ağrım var, ne yapmalıyım?
NST cihazı sadece rahim kasılmalarını ölçer, ancak bel ve kasık bölgesindeki ağrılar bazen idrar yolu enfeksiyonu, bebeğin baskısı veya kas-iskelet sistemi sorunlarından kaynaklanabilir. Ağrınız devam ediyorsa ılık bir duş alıp sol yanınıza yatarak dinlenmeyi deneyin. Eğer ağrıya vajinal akıntı, kanama veya ateş eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden tekrar doktorunuza başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
33 haftalık gebelikte kasık ağrısı erken doğum belirtisi mi?
33 haftalık gebelikte kasık ağrısı her zaman erken doğum belirtisi değildir; genellikle rahim bağlarının gerilmesiyle ilişkilidir. Ancak ağrı düzenli aralıklarla gelmeye başlıyorsa, belinize doğru yayılıyorsa veya karnınızda sertleşme hissediyorsanız bu bir doğum belirtisi olabilir. Düzenli aralıklarla gelen ve dinlenmekle geçmeyen ağrılar durumunda mutlaka uzman bir hekim değerlendirmesi gereklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte kasık ağrısı nasıl hafifletilir?
Gebelikte kasık ağrısını hafifletmek için en etkili yöntem, gün içinde sık sık mola vererek sol yan pozisyonda dinlenmektir. Ağır kaldırmaktan kaçınmak ve gebelik destek kemeri kullanmak bel üzerindeki yükü azaltabilir. Ayrıca gün içinde yeterli miktarda su tüketmek ve otururken ayakları hafif yüksekte tutmak kasık bölgesindeki baskıyı ve ödemi azaltmaya yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 33. haftasında hangi durumlarda hastaneye gitmeliyim?
Hamileliğin 33. haftasında vajinal kanama, su gelmesi, bebek hareketlerinde belirgin azalma veya durdurulamayan şiddetli karın ağrısı yaşanması durumunda acilen hastaneye gidilmelidir. Ayrıca ağrılar 10 dakikada bir düzenli gelmeye başlarsa ve dinlenmekle geçmezse, bu durum erken doğum eylemi riski taşıyabileceği için mutlaka doktorunuza bilgi vermelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,340 soru

24,667,970 cevap

367,100 kullanıcı

...