Şehir hastanesinde doğum yaparken nelere dikkat etmeliyim?

0 oy
345 göst.
25 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde misafir sordu
Merhaba kızlar Konya sehir hastensinde dogum yapanlar 

Ebeler doktorlar ve odalar nasıl hem normal hem sezeryan için soruyorum 
Gebelik haftası 38+5

2 Cevap

0 oy
26 Temmuz 2021 (72 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Mrb  cnnm  konya sehir  hastanesindeyim şuan  dogum  icin  bekliyorum ebeleri doktorları  gayet iyi odaları  sabah  akşam personelleri  temizliyor hemşireleri sürekli ilgileniyor bn 5 gündür yatiyorum refakatcim yok ebeler hemşireler sürekli yanımda 
26 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Eşim sağlıkçı iki tane daha evladım var,esimin yanında kalmasını istiyorum izin verirler mi ki
26 Temmuz 2021 (72 puan) yorumladı
Yani bildigim kadariyla normal dogum  olursa 1 kisi girebiliyormus yanına  doktorun  izniyle bnim  eşim dogumum  başladığı için dun geceden belli odada yanimda kaliyor normalde erkek  yasak doktorumdan izin  aldim bir sıkıntı çıkmadı
26 Temmuz 2021 (72 puan) yorumladı
Valla benimki  27 haftalik daha ama minik  prensesi durduramıyoruz dun aksam  suyum  geldi sancilarla birlikte dogumum  başlamış serkulajli oldugum  icin  hemen alamiyorlar bende bekliyorum suan
26 Temmuz 2021 (72 puan) yorumladı
Rica ederim  ne demek  rabbim tüm annelerimizin  anne adaylarımızın yardimcisi olsun insallah miniklerimizi hayirla kucagimiza almayi nasip etsin  rabbim
27 Temmuz 2021 (31 puan) yorumladı
Anladım teşekkür ederim doğumdan sonra da tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum hastane, doktor ve ebelerle ilgili
-Reklam-
0 oy
26 Temmuz 2021 misafir cevapladı
Inşallah başkaları da yazar yapanlardan
26 Temmuz 2021 (20 puan) yorumladı
Aynen bnde merak ediyorum bnde orda yapmayı düşünüyorum inşallah dedikleri gibidir tek kişilik odalar varmis bayanlar sancıyı da orada cekiyormussun yanına bir kişiye izin veriyorlarmış bnde öyle duydum doktorlar ebeler cok ilgili diyorlar hayırlısı olsun bnde 34.haftadayim
26 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Bugün gelmesin valla bebekler çok yoğunrmuş 15 temmuza sevk ediyorlar yer olmadığı için
28 Temmuz 2021 (72 puan) yorumladı
Ben dogum yaptim  hanimlar dun gec3 11 de acil sezeryana aldilar suan  ayrı  odadayim  oda yine tek kişilik  ama dogum  hanedeki  hemsireler doktorlar cok  iyiydi  allah bin  kere yardımcıları olsun  çok destek oldu dogum  doktorum hayirlisiyla darısı  sizlerin başına insallah miniklerimizi sağ salim kucagimiza aliriz
28 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Gözün aydın olsun canım
Allah ım analı babalı sağlıklı sıhhatli mutlu huzurlu hayırlı uzun ömürler versin minik yavruna
Sana da çok geçmiş olsun canım Allah
28 Temmuz 2021 (72 puan) yorumladı
Amin canim  darısı sizlerin  basina  insallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde normal doğum sürecinde neler yaşanır?
Normal doğum sürecinde hastaneye kabulden sonra sancı takibi, düzenli muayene ve doğum eylemi aşamaları uzman sağlık personeli tarafından yönetilir. Süreç, doğumhaneye geçiş, ıkınma dönemi ve bebeğin dünyaya gelmesiyle tamamlanır; ardından anne ve bebek rutin kontroller için kısa bir süre gözetim altında tutulur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası hastanede kaç gün kalınır?
Sezaryen doğum sonrası hastanede kalış süresi genellikle 24 ile 48 saat arasında değişmektedir. Bu süre zarfında annenin genel sağlık durumu, dikişlerin durumu ve bebeğin emme refleksi gibi temel kontroller yapılarak taburcu işlemleri gerçekleştirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum yapacak anne hastane çantasında neler bulundurmalı?
Hastanede kalacağınız süre boyunca hem kendiniz hem de bebeğiniz için ihtiyaç duyacağınız temel eşyaları yanınızda bulundurmalısınız. Kişisel hijyen ürünleri, gecelik, bebek kıyafetleri, bebek bezi ve hastane çıkışı için gerekli olan giysiler listenin en başında yer almalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi hastane seçimi yaparken nelere dikkat edilmeli?
Hastane seçerken yenidoğan yoğun bakım ünitesinin varlığı, doğumhane donanımı, emzirme desteği sunulup sunulmadığı ve hastanenin genel hijyen standartları en önemli kriterlerdir. Ayrıca ulaşım kolaylığı ve doktor ile ebe iletişiminin güven verici olması süreçte büyük rol oynar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda ebe ve hemşire desteği ne kadar önemlidir?
Doğum sürecinde ebe ve hemşireler, sancı yönetimi, doğru nefes alma teknikleri ve bebeğin ilk bakımı konusunda annelere rehberlik ederek doğumun daha konforlu geçmesini sağlar. Sağlık personeli ile kurulan pozitif iletişim, annenin kaygı düzeyini azaltarak doğum deneyimini doğrudan etkiler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 81 göst.
11 Haziran 2023 Doğum kategorisinde mavi kalp (27 puan) sordu
0 oy
1 cevap 388 göst.

1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...