Bebeğimi çok aşağıda hissediyorum, bu normal mi?

0 oy
726 göst.
27 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (65 puan) sordu
Kızlar bebeğimin hareketlerini  yeni hissettim     bebeğim çok  aşağıda sanki bu haftalarda normal mi sizce?
Gebelik haftası 19+5

8 Cevap

0 oy
27 Temmuz 2021 (91 puan) cevapladı
Normal cnm bu haftalara:)
-Reklam-
0 oy
27 Temmuz 2021 (2,213 puan) cevapladı
Çok normal git gide yukarı çıkacak bide doğum pozisyonunda deil ayakları aşağıdadır ondan orda hissedersin 
0 oy
27 Temmuz 2021 (580 puan) cevapladı
rahim büyüdükçe yukarı is çıkacaktır 
27 Temmuz 2021 (59 puan) yorumladı
Bnmde 21 haftalık aşağıda bugün cinsiyeti ögrendim kızım olacakmış kız bebeklerde aşağıda olurmuş
0 oy
27 Temmuz 2021 (2,559 puan) cevapladı
26 haftalıgım bende hep aşagıda hissediyorum erkek benimkide
0 oy
27 Temmuz 2021 (46 puan) cevapladı
Normal canm korkma 
0 oy
27 Temmuz 2021 misafir cevapladı

26 haftaligim benimde hep aşağı da, bi sağlık sorunumuz yok çok şükür normal bir durum heralde :angel:erkek benim ki 

0 oy
27 Temmuz 2021 (751 puan) cevapladı
Benim ki kız 25 haftalığım benimki de hep aşsada kuzum vurdukça tuvalete sıkışıyorum o derece
0 oy
27 Temmuz 2021 (223 puan) cevapladı
Tatlım ben bütün hamileliğimde assagida bebeği her ssediyorum böylede devam ediyor Allah yardımcı olsun 29 +0
27 Temmuz 2021 (65 puan) yorumladı
Teşekkür ederim kızlar içimi rahatlattnız

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte bebeğin aşağıda hissedilmesi normal mi?
Gebelikte bebeğin aşağıda hissedilmesi, özellikle hareketlerin yeni hissedilmeye başlandığı dönemlerde rahim büyümesi, bebeğin pozisyonu veya rahim ağzındaki değişimlere bağlı olarak normal kabul edilebilir. Ancak bu hisse ağrı, baskı veya akıntı eşlik ediyorsa erken dönemde bir uzmana danışılması en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin hareketlerini çok aşağıda hissetmek ne anlama gelir?
Bebeğin hareketlerini alt karın bölgesinde hissetmek, bebeğin yerleşimi, rahim içindeki pozisyonu veya plasentanın konumuna bağlı olarak değişen yaygın bir durumdur. Özellikle gebeliğin ilk aylarında bebek henüz küçük olduğu için hareketler genellikle pelvik bölgeye yakın hissedilir ve bu durum genellikle herhangi bir risk taşımaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin aşağıda olması erken doğum belirtisi midir?
Bebeğin aşağıda hissedilmesi tek başına erken doğum belirtisi değildir ve çoğu zaman bebeğin normal gelişim sürecinin bir parçasıdır. Ancak bu hisse yoğun kasık ağrısı, vajinal kanama veya su gelişi gibi belirtiler eşlik ediyorsa, bu durum rahim ağzı yetmezliği veya erken doğum riski açısından mutlaka değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bebeğin aşağıda hissedilmesi için ne zaman doktora gidilmeli?
Bebeğin aşağıda olduğu hissi; şiddetli bel ağrısı, vajinadan gelen sıvı artışı, düzenli kasılmalar veya lekelenme tarzı kanamalarla birleştiğinde vakit kaybetmeden doktora başvurulmalıdır. Bu belirtiler dışında sadece baskı hissi varsa, rutin kontrollerde doktorunuzla bu durumu paylaşmanız yeterli olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin başında bebeğin çok aşağıda olması nasıl anlaşılır?
Gebeliğin başında bebeğin aşağıda olduğu hissi, kasık bölgesinde hafif bir baskı, dolgunluk veya hareketlerin rahim girişine yakın hissedilmesi ile anlaşılır. Bu durum genellikle bebeğin rahim içindeki serbest hareket alanından kaynaklanır ve gebelik haftası ilerledikçe bebek büyüdükçe bu hissin yeri değişebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 501 göst.
0 oy
5 cevap 627 göst.
0 oy
3 cevap 814 göst.

1,512,220 soru

24,666,364 cevap

367,002 kullanıcı

...