39+4 haftalık hamileyim, göbeğim düştü erken doğum olur mu?

0 oy
676 göst.
29 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (319 puan) sordu
Kızlar bugün fark ettim göbeğim düşmüş annemlerde düştüğünü söyledi ama ben 39+4de sezeryan olucam acaba erken gelme durumu olur mu olsa da gene sezeryana alırlar mı 
Gebelik haftası 37+6

2 Cevap

0 oy
29 Temmuz 2021 (198 puan) cevapladı
Resim yok canım. 
29 Temmuz 2021 (319 puan) yorumladı
Resim paylaşmadım canım
-Reklam-
0 oy
29 Temmuz 2021 (3,593 puan) cevapladı
Niye o kdr geçe verdi doktor erken gelsede acile koşunca sezeryana alır korkma bende sezeryna olucam doktorum 38-39 da dedi ama erken gelmek isterse acile gelirsn dedi bnm korkumda başka doktor istemiyorum benm doktoruma olmak istiyorum inşallah doktorum erkene verirde onda olurum
29 Temmuz 2021 (3,593 puan) yorumladı
Bebeğin hayırla sağlıkla gelsin kuzum doğdu mu meleğin
29 Temmuz 2021 (319 puan) yorumladı
Yok canım böbreklerim iltihaplanmış sancı ondanmış serum antibiyotik devam ediyorum hala sancım var yarım gene nst çekicek duruma göre karar verecek beklemedeyim
29 Temmuz 2021 (3,593 puan) yorumladı
Nasıl yani nstde sancı çıkıyor ama böbrek kaynaklı mı
29 Temmuz 2021 (319 puan) yorumladı
Aynen canım hiçbişey anlamadım bu işten
29 Temmuz 2021 (3,593 puan) yorumladı
Rabbim evladına sağ salim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin canım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte bebeğin aşağı inmesi (göbeğin düşmesi) ne anlama gelir?
Bebeğin aşağı inmesi, tıp dilinde angajman olarak adlandırılan ve bebeğin başının doğum kanalına yerleşmeye başladığı bir süreçtir. Genellikle doğumdan birkaç hafta önce gerçekleşse de, bazı kadınlarda doğumun başlamasına çok kısa süre kala da görülebilir. Bu durum vücudun doğuma hazırlandığının en belirgin fiziksel işaretlerinden biridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamileyim, göbeğim düştü erken doğum olur mu?
39. haftada göbeğin düşmesi, bebeğin doğum pozisyonu aldığını gösterir ve beklenen bir durumdur. Ancak bu durum mutlaka hemen doğumun başlayacağı anlamına gelmez; doğum sancıları, nişan gelmesi veya suyun gelmesi gibi diğer belirtiler takip edilmelidir. 39. haftada bebek artık miadında kabul edildiği için doğum her an gerçekleşebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Planlı sezaryen öncesi bebek aşağı inerse sezaryen iptal edilir mi?
Planlı sezaryen kararı alındıysa, bebeğin aşağı inmesi genellikle sezaryen planını değiştirmez. Sezaryen, bebeğin doğum kanalına girmesinden bağımsız olarak, anne ve bebek sağlığı için önceden belirlenen bir tarihte gerçekleştirilebilir. Ancak doğum sancıları beklenenden önce başlarsa, doktorunuz acil sezaryen prosedürünü öne çekebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığının temel belirtileri arasında göbeğin aşağı inmesiyle birlikte nefes alışverişinin rahatlaması, sık idrara çıkma, bel ağrısı ve kasıklarda baskı hissi yer alır. Bunlara ek olarak düzenli aralıklarla gelen kasılmalar, nişan gelmesi ve amniyon sıvısının (suyun) gelmesi doğumun çok yakın olduğunun kesin göstergeleridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğuma ne kadar süre kala hastaneye gidilmelidir?
Planlı sezaryen için doktorunuzun belirlediği tarih ve saatte hastanede olmanız esastır. Eğer planlanan tarihten önce su gelmesi, şiddetli kanama veya düzenli doğum sancıları gibi durumlar yaşanırsa, beklemeden en yakın sağlık kuruluşuna başvurulmalıdır. Bu tür durumlarda sezaryen işlemi acil olarak planlanandan daha erken bir saatte başlatılabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 347 göst.
26 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hilal6362 (368 puan) sordu
0 oy
3 cevap 423 göst.
0 oy
2 cevap 378 göst.
20 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilam (50 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...