Bebeğim için en iyi bez markası hangisi, ne önerirsiniz?

0 oy
1,224 göst.
29 Temmuz 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (274 puan) sordu
Merhaba hangi marka daha iyi olur karar veremedim yardımcı olur musunuz lütfen
Gebelik haftası 30

18 Cevap

+1 oy
29 Temmuz 2021 (606 puan) cevapladı
Merhabalar. Benim 2 çocuğum var 3.ye hamileyim 2 çocuğum da ilk zamanlar Prima kullandım bebekler ciltleri çok hassa diye büyüdüklerinde BİM'in bezini kullandım memnun kaldım.Yine aynısını yapamayı düşünüyorum Allah nasip ederse
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Çok iyi olmuş sizin için canım bende deneyeyim
29 Temmuz 2021 (606 puan) yorumladı
Teşekkürler sağol Allah razı olsun canım ♥️
-Reklam-
+1 oy
29 Temmuz 2021 (924 puan) cevapladı
Prima premium care tek geçerim canım. Normal prima değil ama. Benim kızımda kronik idrar yolları enfeksiyonu olmasına rağmen maşallah diyim 1 defa bile pişik olmadı şükür. Hiç sızmazdı hiç taşmadı hiç kızarma bile olmadı. Ama ben sürekli değiştim gece bile olsa mavi çizgiyi gördüğüm an çıkardım. Şimdi oğlum olacak hayırlısıyla. Aldım 1 küçük paket 1 numara 1 büyük paket 2 numara hazırız :) 
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Öneri için teşekkür ederim hocam. Oğluna hayırlısı ile kavuş inslaalh ☘️
+1 oy
29 Temmuz 2021 (376 puan) cevapladı
Slepy güzel ama bebek ayaklanana kadar ayaklandıktan sonra taşmalar yapıyo benim deneyimim ben oğlumda ayaklanınca molfikse geçtim bu yüzden molfikste hiç sorun yaşamadım şimdi kızım olucak molfiks yeni seri aldım bakteri tutmayan ambelajda hipoalerjenik olanı alo evera ve papatya özü var 100 tane 1 numara aldım 120 li 2 numara aldım kızımda sorun yapmazsa devam edicem çok stoklamadım hastane çantamı hazırladığım için paketi açtım rahatsız edici kokusu yok dokusu falan çok müthiş memnun kalacağıma emin gibiyim  
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Öneri için teşekkür ederim canım. Ben daha alışveriş yapmadım hiç hazırlığım yok
0 oy
29 Temmuz 2021 (397 puan) cevapladı
Bana cevremdekiler hep sleepynin hem natural hem bio naturali onerdiler ama dogum yapmadığım icin henuz kullanmadım
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım
29 Temmuz 2021 (397 puan) yorumladı
Rica ederim canim
0 oy
29 Temmuz 2021 (247 puan) cevapladı
Bende sleepy bio natural aldim bakalim kullanıcm nasıl olck bilmiyom daha dogum yapmadim.bende tawsiyeler uzerine aldim bide 1numara değilde 2 numara aldim küçükmüş diğer bezlere göre o yuzden 2 aldim
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
1 numarayı ne kadar kullanırız acaba kaç adet aldınız.
29 Temmuz 2021 (1,477 puan) yorumladı
1 numara sadece göbek bağı uyumlu i.yuzden alınıyor
29 Temmuz 2021 (247 puan) yorumladı
1 numara almadim ben direk 2 aldim bebekte iri diyo doktorum
0 oy
29 Temmuz 2021 (579 puan) cevapladı
Oglum dogmadan prima premium care almistim en pahali en kalitelisi bu mantigiyla.ama bebegimin pudra alerjili dogunca kullanamadim.sonrasinda bezi birakana  kadar molfix kullandim.cok memnundum.hem kaliteli hem her yerde var.hic problem yasamadim.kizim dogdugunda da molfix kullanicam
29 Temmuz 2021 (446 puan) yorumladı
Bende Prima premium care aldım trendyolda indirimdeymis bugün geldi çok parfümlü kokuyor odanın içini kokuttu inşallah doğurduktan sonra bizim bebegede dokunmaz
29 Temmuz 2021 (579 puan) yorumladı
Premium care ekstra pudralı..biz alerjiden kaynakli kullanamadik.. insallah siz bi problem yasamazsiniz
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Molfix aslında benimde aklımda fiyat olarak nasıl peki.
29 Temmuz 2021 (579 puan) yorumladı
Kalite olarak primayla ayni.haliyle fiyatida yakin.ama a101 ve şok a surekli buyuk paketleri indirime giriyor 100lu..ozamanlarda stok yapiyordum uyguna geliyordu.a101de kucuk paketlerde 4 lu alimda indirim oluyor ;) firsatim olunca boyle kucuk indirimleride kacirmiyordum hala var bu kampanyalar ;)
29 Temmuz 2021 (579 puan) yorumladı
E bebegin kendi markasinin bezi var ben kullanmadim ama komsum cok memnun.fiyatida uygunmus
0 oy
29 Temmuz 2021 (615 puan) cevapladı
Bimin bebek bezi tek gecerim bayıldım 
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Çok güvenemiyorum canım ya kullandın mi sen
29 Temmuz 2021 (247 puan) yorumladı
Bende kullandım onu ama her kaka yaptığında ensesine kadar cikiyordu cok emici degil ama pişikte yapmiyo
30 Temmuz 2021 (615 puan) yorumladı
Valla kizim 4 bucuk aylik ilk sleepy kullandim numarasına gore küçük  sonra biminkini aldim bn sızma  sirtina cikma yasamadim ha asiri cok yapar o hepsinde var çıkıyor kizim cok kotu pisikti buna basladim okadar iyi geldiki hic öyle pisik yapmiyor kenarlarina sizmiyor ben cok memnunum
0 oy
29 Temmuz 2021 misafir cevapladı
Ben oğlumda Prima kullanmıştım arada değiştirdim de pişik yaptı sonra hiç değiştirmedim sonra külot beze geçtik çok memnun kaldım ikincim içinde kesin Prima kullanacam bı tavsiyem daha olacak doğuma yakın bez almalısın kilosuna göre bizimkisi 3700 doğdu yenidoğan 1 numara küçük geldi direk 2 numaradan başladık boşuna başka birilerine vermiştim bezleri sonra 
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Haklısın canım almak için beklemem daha iyi olacak sanki
29 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Kardesimde aynısını yapmış 1 numara almış Mayıs'ta doğum yaptı 3500 doğdu kızı beni arayıp bezimi size saklarım dedi yok dedim konu komşuda varsa bebek ver dedim benimki kesin yine geç doğacak boşuna yatmasin diye
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Sağol canım söylediğin iyi oldu sağlıcakla gelsin yavrularimiz
29 Temmuz 2021 misafir yorumladı
İnşallah amin
0 oy
29 Temmuz 2021 (934 puan) cevapladı
Cnm.ben Prima premium çare kullanıyorum. Biraz pahalı ama her ihtiyacını karşılayan bir bez
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Diğer bezlere göre ne kadar fark var ki fiyat olarak canım
29 Temmuz 2021 (934 puan) yorumladı
İndirimden ykalarsna yarı yarıya gelebiliyor.
0 oy
29 Temmuz 2021 (877 puan) cevapladı
Tabiki molfix :) sleppy ve prima denemiş biri olarak söylüyorum 
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Sizin beğendiğiniz yönü nedir
29 Temmuz 2021 (877 puan) yorumladı
Ne pişik yaptı ne sızdırdı yumuşacık :)
0 oy
29 Temmuz 2021 (849 puan) cevapladı
Tavsiyeler üzerine molfix almayı düşünüyorum sleepy ve baby turcodan da memnunlarmış
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Turco arkadaşım kullandı canım memnun kalmadı
29 Temmuz 2021 (849 puan) yorumladı
Her bez her bebeğe iyi gelmiyormuş kiminin memnun olduğundan kimi memnun kalmıyor
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Aynen canım. Kaliteli alıp ihtimale atmamak gerekiyor diye düşünüyor insan ama tasarruflu olanda kafada duruyor
0 oy
29 Temmuz 2021 (416 puan) cevapladı
Sleepy natural aldim içeriği temiz diye ama daha kullanmadım, bence depolama yapma bir paket al istediğin markadan eğer memnun kalirsan devam edersin
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Aynen canım v1 paket alayım diyorum
0 oy
29 Temmuz 2021 (289 puan) cevapladı
Canim bebeklerin cildi her bezle uyumlu olmuyor o yüzden stok yapılmaması gerekiyor en güvendiğin markadan al bir paket iyi gelirse ona devam edersin bez öneriyle alınmıyor bebeğin cinsine bağlı bence
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Sleepy öneriliyor aklım Molfix de ikisinden birini alayım  iyi gelenle devam ederim
29 Temmuz 2021 (289 puan) yorumladı
Aynen öyle yap bende sleepy almayı düşünüyorum
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Sağol canım öneri için
0 oy
29 Temmuz 2021 (22 puan) cevapladı
Canım o çocuktan çocuğa değişiyor benim annem hep Molfix kullandı bende Molfix aldım  alerji fln olmasa devam ederim o senin çocuğuna bağlı 
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
İlk gebelik bebeklerimizi tanımıyoruz ☺️☺️ çok garip çok güzel bir duygu
0 oy
29 Temmuz 2021 (1,477 puan) cevapladı
Ben molfix aldım bir paket 1 numara bir paket 2 numara 1  numarayı sadece göbek bağı uyumlu diye aldım bazı kişiler molfix güzel dedi bakalım bende 29 haftalg8m 
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Yakın zamanda kontrole gittin mi canım. Ekim 13 benim doğum
29 Temmuz 2021 (1,477 puan) yorumladı
Ekim 14 de benik görünüyor en son 6 temmuzda gittim canım
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Hayırlısı ile kavuşalım yavrulara inşallah
29 Temmuz 2021 (1,477 puan) yorumladı
Inş kuzum
0 oy
29 Temmuz 2021 (1,676 puan) cevapladı
16 gün oldu doğum yapalı canim sleppy natürel kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim hem yumuşak hem rahat bence 
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Öneri için teşekkür ederim canım. Allah'ım evladını sana bağışlasın
29 Temmuz 2021 (1,676 puan) yorumladı
Aminnn inşallah canım darısı bekleyenlerin başına olsun inşallah ❤️
0 oy
29 Temmuz 2021 (236 puan) cevapladı
Bimin bezini öneririm ben doğduğundan beri kullanıyorum çocuğum 1 kere bile pişik olmadı hemde fiyatı uygun : )
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Canım emici özelliği iyi değil diyorlar ama bilemedim
30 Temmuz 2021 (236 puan) yorumladı
Benimki herhengi bir  sizma falan yapmadı gayet memnunuz
0 oy
29 Temmuz 2021 (141 puan) cevapladı
Ben beybi turko aldim 1 ve 2 numara  daha kullanmadım hazırlık olsun diye inşallah  memnun kalirim
29 Temmuz 2021 (274 puan) yorumladı
Sağlıcakla kullanmayı nasip etsin Allah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek bezi seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Bebek bezi seçerken en önemli faktörler bezin emicilik kapasitesi, cildi tahriş etmeyen yumuşak dokusu ve bebeğinizin kilosuna tam uyum sağlayan esnek yan bantlardır. Bezin iç yüzeyinin nefes alabilen yapıda olması pişik oluşumunu engellemek için kritiktir. İlk denemede büyük paketler yerine küçük boy paketler alarak bebeğinizin cildinin beze verdiği tepkiyi gözlemlemek en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde pişik yapmayan en iyi bez markası hangisi?
Bebeklerde pişik yapmayan tek bir marka yoktur; çünkü her bebeğin cilt yapısı ve hassasiyeti farklıdır. Ancak içeriğinde parfüm, losyon veya paraben bulunmayan doğal içerikli bezler genellikle daha az cilt hassasiyeti yaratır. Bezin bebeğin cildiyle uzun süre temas ettiğini düşünürsek, sık bez değişimi yapmak markadan bağımsız olarak pişiği önleyen en etkili yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek bezi numara değişimi ne zaman yapılmalı?
Bebek bezi numarasını değiştirmek için en temel gösterge bezin sızdırma yapmaya başlaması ve bebeğinizin bacaklarında veya belinde lastik izlerinin çıkmasıdır. Genellikle bezin cırt cırtları yanlarda birbirine uzaklaşmaya başladığında veya bez bebeğinizi sıkmaya başladığında bir üst numaraya geçmeniz gerekir. Kilo aralıkları rehber niteliğindedir ancak bebeğinizin fiziksel yapısı geçiş zamanını belirleyen ana unsurdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gece boyu sızdırmayan bebek bezi nasıl seçilir?
Gece boyu sızdırmayan bir bez seçmek için yüksek emiş gücüne sahip ve 'gece' ibaresi bulunan özel serileri tercih etmelisiniz. Bu bezler, standart bezlere göre daha fazla sıvı hapsetme kapasitesine sahip olup bebeğinizin uykusunun bölünmesini engeller. Bezin bel kısmının tam oturduğundan ve lastiklerin bacak aralarında boşluk bırakmadığından emin olmak, gece sızıntılarını önlemek için hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek bezi alırken hangi özellikler daha önemlidir?
Bebek bezi alırken dikkat etmeniz gereken ilk üç özellik emicilik hızı, sızdırmaz bariyerler ve malzemenin yumuşaklığıdır. Emicilik hızı, sıvıyı anında hapsederek cildin kuru kalmasını sağlar. Sızdırmaz bariyerler ise hareketli bebeklerde bile dışarıya taşmayı önler. Ayrıca bezin ağırlığının bebeğin hareketlerini kısıtlamayacak kadar hafif ve esnek olması konforlu bir kullanım için oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,782 soru

24,673,749 cevap

367,417 kullanıcı

...