Hiç belirti olmadan gebe olduğumu nasıl anlarım?

0 oy
476 göst.
31 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (30 puan) sordu
Arkadaşlar düzenli adet olup ve hiç bir belirti olmadan gebe olanlar var mı cevrenizde sağdan soldan duyduğunuz şüphem var da merak ettim 

9 Cevap

+1 oy
31 Temmuz 2021 (154 puan) cevapladı
Canim bendede adet olacakmışım gibi belim agridi sadce o kadar sonra gunum gecti anladim oyle 
31 Temmuz 2021 (1,572 puan) yorumladı
Aynı benimde adet olucakmisim giibi karnım hafif sancılandı
31 Temmuz 2021 (30 puan) yorumladı
Hayır öyle değil o yüzden postu açtım benim merak ettgm şu 4 aylık olup da 4 ay boyunca düzenli adet oldunuz mu diye.  Yanı karnimda birşey hissediyorum ilk gebelikte ki gibi bi hareketlilik var ama düzenli adet oldum ve belirti yok acaba var mı acaba olur mu gebelik diye sormak istedim geçn ay da düzenli oldu adetim
31 Temmuz 2021 (1,285 puan) yorumladı
canım benim başıma gelmedi ama arkadaşım ilk 3 ayında hem adet gördü hemde hamileydi oda bilemedi ilk 3 ay hamile olup olmadığını sonra adeti gecikmeye başladı gitti ultrasonda bakınca 4 aylık hamile olduğunu öğrendi
31 Temmuz 2021 (30 puan) yorumladı
Test yaptım.negatif çıktı umarım doğru çıkmıştır şuanda istemiyorum cunku
31 Temmuz 2021 (1,285 puan) yorumladı
her defasında korunuyosanız olma imkanı yok zaten :)
-Reklam-
0 oy
31 Temmuz 2021 (18 puan) cevapladı
Vallahi hiç bir belirtim olmadı sadece adetim çok düzenli olduğu için 3 gün gecikince test yaptım çok şükür 25 haftalık olduk doktor bile kan testi yapınca şaşırdı bu kadar erken nasıl fark ettin diye :) inşallah size de nasip olur
31 Temmuz 2021 (30 puan) yorumladı
Ay öyle deme daha 6 aylık bebisim var ama test yaptım negatif çıktı ama o karnimda ki hareketlilik.ne acaba . Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
0 oy
31 Temmuz 2021 (748 puan) cevapladı
Evet olur neden olmasın. Gününüz geçti ise kan tahlili verin isterseniz
31 Temmuz 2021 (30 puan) yorumladı
Günüm geçmedi daha var günüme sadece karnimda bebegin ilk hareketleri olur yaa öyle bir hareketlilik var bilmiyorum biliyormusunuz o hissi ama onu yaşadım 2 3 gündür ve hala yaşıyorum ama test yaptım negatif çıktı hala o hissi yaşayınca emin olamıyorum
0 oy
31 Temmuz 2021 (3,543 puan) cevapladı
Canim benim yerlesme lekesi gelmisti test yapmistim  pozitifti   eger  test yapmasaydim adet gunum de  adet gordum( halk dilinde uzerine gorme deselerde   hamile oldugum icin dusuk tehlikesi diye geciyor) anlamazdim hamjle oldugumu midem bulanmadi hamilelikle ilgili hic bir belirtim yoktu
31 Temmuz 2021 (30 puan) yorumladı
Bi kere mı gördün üstüne yoksa 2 3 def Mı
31 Temmuz 2021 (3,543 puan) yorumladı
Canim  bi kahverengi leke  geldi iki gun  sonrada kirmizi adet gibi gordum 2 -3 gun
Yani iki kere diyebiliriz
0 oy
31 Temmuz 2021 (137 puan) cevapladı
Canım benimde hiç belirtim yoktu sadece regl 4 gün geçti öylesine test yaptim.kesin hamile değilimdir dedim bı baktım olumlu sonuç aldım
0 oy
31 Temmuz 2021 (631 puan) cevapladı
Benim bir belirtim olmamisti. sadece adetime 1-2 gun kala akintim hic olmaz, akintim gelmeye devam etti. Adet gunu hafif adet agrisi oldu.  Adetim gecikince de yaptigim test ile hamileligimi ogrendim. Hatta 7. haftama kadar adet agrisi disinda bir belirtim olmadi. hamile gibi hissetmemistim hic. 
0 oy
31 Temmuz 2021 (457 puan) cevapladı
Valla benimki adet olacakmışım gibi belim agrıyordu hep ve uykum geliyordu sürekli
0 oy
31 Temmuz 2021 misafir cevapladı
Hiç bir belirtim yoktu.. 27+0 haftalık hamileyim. Rahat bi hamilelik geçiriyorum basından beri. Nazar değmesin sonumda rahat olur inşallah. Umarım sizinde vardır herşey gönlünüze göre olsun. 
0 oy
31 Temmuz 2021 (190 puan) cevapladı
Ben duymuştum kadın hera adet oluyormuş ama hamile demişlerdi nadirde olsa oluyor diye biliyorum 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Belirti hissetmeden gebe kalmak mümkün mü?
Evet, hiçbir belirti yaşamadan gebelik geçirmek mümkündür. Bazı kadınlarda erken gebelik döneminde mide bulantısı, göğüs hassasiyeti veya yorgunluk gibi klasik semptomlar hiç görülmeyebilir veya bu belirtiler çok hafif seyrettiği için fark edilmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düzenli adet görmeye devam ederken gebe kalınabilir mi?
Tıbbi olarak gebelik döneminde gerçek bir adet kanaması yaşanması mümkün değildir; ancak üstüne görme denilen durum, adet kanamasıyla karıştırılabilir. Eğer düzenli adet görüyorsanız gebe olma ihtimaliniz oldukça düşüktür ancak kanamanın miktarında veya süresinde bir değişiklik fark ettiyseniz test yapmanız önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik belirtileri ne zaman başlar?
Gebelik belirtileri genellikle döllenmeden sonraki 4 ila 6 hafta içinde ortaya çıkmaya başlar. Ancak her kadının vücut yapısı farklı olduğu için bazı kişilerde bu belirtiler ilk 3 ay boyunca hiç hissedilmeyebilir veya çok hafif seyredebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Belirti yaşamadan gebelik nasıl anlaşılır?
Belirti yaşamadan gebeliği anlamanın en kesin yolu evde yapılan idrar testleri veya kanda yapılan Beta-HCG testidir. Fiziksel belirtilere güvenmek yerine, şüpheniz varsa adet gecikmesi olmasa dahi kan testi yaptırarak kesin sonucu öğrenebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hangi durumlarda gebelik belirtisi görülmeyebilir?
Gebelik belirtilerinin görülmemesi, hormon seviyelerinin kişiden kişiye farklılık göstermesiyle ilgilidir. Bazı anne adaylarında progesteron ve östrojen hormonlarına karşı vücut daha az tepki verebilir, bu da mide bulantısı veya halsizlik gibi yaygın semptomların yaşanmamasına neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 321 göst.
0 oy
5 cevap 428 göst.

1,512,302 soru

24,667,458 cevap

367,068 kullanıcı

...