37 haftalık hamileyim eşim eve geç geliyor ne yapmalıyım?

0 oy
3,626 göst.
2 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (61 puan) sordu

Mrb kızlar esim eve sürekli gec geliyo bu durumdan cok rahatsızım artik sıkıldım geldigindede sanki normal biseymis gibi davranıyo bi türlü sorunluluk almasını bilmiyo , 37 haftalık hamileyim cocuk icin alisveris yapalim diyorum daha erken sanki simdi alsan bebeğe simdimi giydiricen diyo ,maddi durumumuz da yok aslinda offff :(  neyapicam hic bilmiyorum

Gebelik haftası 37+3
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

18 Cevap

+1 oy
2 Ağustos 2021 (64 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Onun alacagi yapacagi yok anlasilan senin kenarda biyerde paran varsa cik kendin al biraz bisiler acil olanlardan. Ailen ya da onun ailesi?  Onlardan yardm isteyemiyormusun?
2 Ağustos 2021 (61 puan) yorumladı
Yok ailesi hic yardim etmez hatta ne gerek var bos yere masraf yapıyo derler
Kendi ailemde annem olmadığı icin kimseden isteyemiyirum
2 Ağustos 2021 (111 puan) yorumladı
Etrafında konu komşu yokmu kuzum ya insanlik komşuluk ölmüş belliki biraz yardımcı olsalar haftanda büyük ne olur ne olmaz Allah yardımcın olsun inşallah
20 Ağustos 2021 (13 puan) yorumladı
Merhaba Allah yardımcın olsun inşallah rabbim yuvalarimiza huzur mutluluk versin sabır ve dua et Allah'ın izniyle düzelir ben kıyafet konusunda yardımcı olmak isterim erkek bebek bekliyorum bende hayırlısıyla inşallah aldiklarim çok alanlarda sağolsunlar var eğer kabul edersen paylaşmak isterim seninle gönderirim bana yaz özelden eğer kabul edersen canim
-Reklam-
+1 oy
2 Ağustos 2021 (27 puan) cevapladı
Hanımlar yenidoğan dönemini geçiren 3-6 aya geçen annelerimiz keşke bu kardeşimize ihtiyaçları gönderse, ben 39 haftadayim keşke aramızda biraz fark olsa da ben gönderebilsem. 
0 oy
2 Ağustos 2021 misafir cevapladı
Benim esimde hiç o tür alışverişlerde yanımda olmaz ugrasmak istemez bende hiç ona sormam gelcenmi diye gider kendim alırım her zaman, yanımda bulunmak istemeyeni ben hiç yanımda taşıyamam valla zaten gelsede iki ayağımi bi pqbuca sokar 
2 Ağustos 2021 (44 puan) yorumladı
Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah bende eşimle sürekli sorun yaşıyorum evlendigimden hiç mutlu olmadım sekiz yıldan sonra tüp Bebek yaptım şimdi elhamdülillah bebeğim var şeker çıktı bende banada dua edin arkadaşlar
2 Ağustos 2021 misafir yorumladı
Rabbim seni bebegine onuda sana bagislasin canım
2 Ağustos 2021 (286 puan) yorumladı
Ah para verirse çıkıp alırsan da belki para vermiyordur alması icin
0 oy
2 Ağustos 2021 (953 puan) cevapladı
Canım Rabbim yardımcın olsun ailen yakın mi gurbette değilsindir inşallah onlarla vakit geçirmeye çalış kafanı dağıtmaya çalış 
0 oy
2 Ağustos 2021 (209 puan) cevapladı
Canım hiç belli olmaz benim şuan 37 haftalık olmam gerekirdir ama bir hafta önce geldi bebişim iyi ki çantamızı hazırlamışız
0 oy
2 Ağustos 2021 (346 puan) cevapladı
Kız 3 haftan kalmış ne erkeni bianda eksikler öyle alınmıyor ozaman kenarda 3 milyar paran olucak gidiceksin hepsini alıcaksın bianda olur muöyle şey hastane çantan bile şuan içinde hazır olmasi gerekiyor belli olmaz senin doğum zamanın gelmis ben herseyini aldım yıkadım utuledm 38 haftamdayim
2 Ağustos 2021 (23 puan) yorumladı
Farkındaysanız eğer durumunun olmadığından ve eşinin ilgisizliginden bahsediyor hanımefendi bellki ki çaresiz ve zor durumda kalmış keyfinden almamazlik etmemis nispet yapar gibi anlatmaniz hayret doğrusu
2 Ağustos 2021 (346 puan) yorumladı
Of yalandan yere linç oluşturma duyar kasma, nispet yapan yok benimde hala eksiklerim var bebek küvetim yok beşiğime yatak yok olabilir benimde maddi durumlarim el vermedi alamadım mesela, ama onun eşi acayip ilgisiz demekki bu zamana kadar bebek eksiği kalmaması gerekiyor benim ilk gebelik olmasaydı yardım ederdim ama malesef üzüldüm yani.
0 oy
2 Ağustos 2021 (10 puan) cevapladı
Boyle birinden Cocugun Olcagi icin ben dahi uzuldum Benim eshm 6 haftalikdan Cocuga Eşyalarini alalm die tutturuyordu.. O nasl bi baba olacak İreli zamanda dushunmek bile cok kotu sen uzme kendini.. git Kendi ailenle alish verish yap Yakn akrabalar arkadashlarinla felan
0 oy
2 Ağustos 2021 (58 puan) cevapladı
Eşiniz ne iş le meşkul ve nerde oturuyosunuz
0 oy
2 Ağustos 2021 (321 puan) cevapladı
Benim ilk cocugumda hiç bir sey almamıştilar esimin ailesiyle birlikte yaşıyorduk arkadaslarimdan bebek kıyafetleri istedim onlarda alay etmişlerdi benimle kendi ailemde almadi bir kac parca büyük bebek elbisesi bulmuştum onlari giydirmistim yavrumun bağrı hep acik kaliyordu o sogukta hatta ıslak elbislerle kaldigini bile hatırlıyorum kıyafeti yoktu değiştireyim allah her şeyi görüyor insallah bu cocugumda ayni seyleei yaşamam
2 Ağustos 2021 (286 puan) yorumladı
Allah böyle insanlara merhamet versin
0 oy
2 Ağustos 2021 (688 puan) cevapladı
Henüz bebeklerim doğmadı doğmuş olsalardı seve seve gönderirdim. Bebek kıyafetleri çok az kullanıldığı için on tane bebek büyütüyor. Allah yardımcımız olsun 
2 Ağustos 2021 (61 puan) yorumladı
Gerçekten iyi niyetiniz ve desteğiniz iicn cok tesk ederim ama birileri bebegime bisey versin yada maddi anlamda yardimci olsunlar diye yazmadim sadece kendimi cok yanlız hissetim ve dertlesmek istedim yinede cok tsk ederim
2 Ağustos 2021 (688 puan) yorumladı
Üzülmeniz çok normal inşallah Rabbim ferahlatsın
0 oy
2 Ağustos 2021 (102 puan) cevapladı
Allah'ım yardımcın olsun cnm düzelir inşallah bebek sağlıkla gelsin de bende ilk dogumumda çektim bunları inan daha güzel gunler seni bekliyo Allah'ın izniyle 
0 oy
2 Ağustos 2021 (102 puan) cevapladı
Istanbul içindeyseniz yardım ederim elimden geldigince 
0 oy
2 Ağustos 2021 (245 puan) cevapladı
Ilk  evliligimde  bende aynı  durumu  yaşadım  ne telefonlara  bakardi  ne gelirdi  hiç bur şey  olmamis  gibi davranmasi  ağrıma  giderdi.. hep derdim ki ya ben kiminle  evlendim  neden bana  böyle  yapıyor.. ben sofra hazırlayıp  beklerdim  yemezdim  eşim  gelsin  öyle  yerim di-ye.. ama me yazıkki  gecenin  bir vaktinde gelirdi.. o zmanlar  hamile değildim.. sonra  ailesini aradim  oğlunuz eve gelmedi  sizdemi  diye  yok gelinim  bizde değil... olsa haber eder  burda  olsa diye.. maaalesef  ki ordada yok  ve ailesi  bana şunu  derdi  gelinim  çok  fazla üzerine  gitme  onunda  kafa dagitma  ihtiyaci  var hani  rahat birak  erkek  adam istediğini  yapar  dedi.. yani  size  soruyorum  gerçekten  bu aile  normallestirmisler  sen daha benmle  yenı  evlenmissin  allahın  emaneti de  sahip  cikma  yok.. kendi  kafasına  göre  hayat yaşasın  varmi öyle  bir dünya.. biz bir  birey  olmuşuz  değil mi  ? En azindan  ya ben surdayim  hanim  beni  merak  etme  biraz  kafa dağıtacm  dese anlayış  gösterecem  hiç bir şey  e haber vermeden  çekip  gitmek  sabaha karşı  gelmek.. çok  saçma  inanin  o gün  evde tek başına  kaldım  4 duvarin  arasında  ağladım  sinirlendim  kendime  kizdim.. bu 1. Defa  oldu  2. Ye de ayni durumu  yaşattı 3 aylık  hamileyim  mide bulantisi  var baş agrisi  donmeler  var  eşimin  yemeğini  hazırladım  velhasıl  kelam  bekledim  yazıyorum  nerdesin  falan  geliyorum  duraktayım  dedi  ondada  bir bahene bulup  arkadaşlarıyla  vakit  geçiriyir  bana ne haber veriyor  ne arıyor em son  da yazdım ki ben seninle  yapamicam  artık  yetti  deidm  bavulumu  hazirladim  tam çıkacam  gidemezsn  dedi.. neden  dedim  ben  seniseviyorum inanmıyorum  dedim  sevsen  beni  yalniz  bırakmazsın ararsın  dedim  nede  se iyi  hanımlar... ben sana söylemek  istemedim  üzülürsün  diye  ama mesaiye  kalıyordm  ki çocuğuma  bir şeyler  alabileyim  diye.. o anda ağladım  dayanamadım  sarıldım  falan  aramız  iyi oldu.. çok şükür.. uzun oldu  ama yasananlar.. paylaşmak  istedim 
2 Ağustos 2021 (111 puan) yorumladı
Vayyy dedimm sonuna gelince ilk başlarda kızdım ettim ama sonu güzel olmuş ama bunu basta seninle paylassaydi sende gereksiz yere üzülmezdin inşallah hersey güzel olur hakkınızda
2 Ağustos 2021 (286 puan) yorumladı
Aynen katılıyorum
2 Ağustos 2021 (245 puan) yorumladı
Âmin insaAllah  Cumlemizinkini
0 oy
2 Ağustos 2021 (21 puan) cevapladı
al karşına ciddi ciddi konuş olmazsa tavrını koy bence
0 oy
2 Ağustos 2021 (111 puan) cevapladı
Canım aklima su geldi letgo felan indir oralarda konumuna cok yakin olarak ayarla almasi kolay olsun cok uyguna bebek kıyafetleri oluyor  mesela diyoki 40 parca yeni doğan herseyi var 40 tl 50 tl eger kimseden destek bulamasan bu aklinda kalsın yıkarsın güzel ce utulersin giydirirsin  
2 Ağustos 2021 (376 puan) yorumladı
Benim de 2 çocuğum da yanımda çok şükür abi diyorlar ama bu bizim için hiç sorun olmuyor küçük oğlum arada işine gelirse baba  diyor benim büyüğümde meslek öğreniyor parasını biriktiriyor  okul açılınca lazım olur diye onun babası hiç bişi yapmaz ona çünkü ancak o benim oğlum der durur terbiyesiz faydasız 2 ci oğlumun babası ödüyor nafakasını onun ihtiyaçlarının yarısını karşıyor tabi hepsini karşılama sı mümkün değil Allah eşimden razı olsun gerçekten Allahta ona karşılığını veriyor işte o benim çocuklarıma bakıyor Rabbimde onla olacak bebeğimizin kısmetini açıyor ya ne büyük Yaradan şükürler olsun keşke ilk eşim olsaymış ama kader
2 Ağustos 2021 (111 puan) yorumladı
Allah razı olsun abiden varsa bizim için eslerimiz cokkk büyük şans olmus cok şükür rabbime keske ilk esim olaydi bende cok isterdim kader napalim benim çocukların babasi hiccc ne arar sorar nede nafaka verir kendi hayatina bakar 10 yil oldu hicc bir kez aramdi cocuklarini nasil dayanıyor görmeden nasil durabiliyor ben anlamıyorum ben bir gün bile  duramıyorum ya aksam olunca oğlum u ne kadar cok öpüyorum kokluyorum annen kurban diyin benim oğlumda meslek öğreniyor liseye yazdırdım okumadi biraz haylazlik yapti okul dan felan kacti okumak istemedi bir türlü 18 yaşında bizde meslek öğrensin ortalıkta gezmesin eli iş tutsun ileride faydasini görür die verdik işe çalışıyor ne yapalım memnun da bakalim hayirlisi askere gidene kadar anne iyce öğrenirim dio gelince bir dükkan acarim dio ayyy kurban olduğum oglusum ya inşallah dilekleri gercek olur
2 Ağustos 2021 (376 puan) yorumladı
Benim oğlum 11 yaşında daha ablası ama babası aklını boş şeylerle dolduruyo balık tutarak para kazanırsın gibi bende iş öğrensin diye okul tatilinde saniyeye verdim eşimin mesleği balık tutacağına konakta boş boş elin kızına bakabilsin yarı  birgün e şans başta gülmedi gülsün bırazcık geçim zor hayat zor Allah kolaylık versin hayırlı evlat hayırlı eş olsunlar benim oğlumuda 5 yıl aramadı sormadı sonra tv ye çıktı aramaya sanki kaçırmışım gibi muamele yaptı kendi rezil oldu :)
2 Ağustos 2021 (111 puan) yorumladı
Rabbim yardımcıları olsun kuzum benim Allah evlatlarımızın karşına iyi insanlar çıkarsin eslerimizden razi olsun bizlere hayırlı kapılarını acsin
Eski esin tv yemi çıktı ayyy bende bir gün bizimkide cikar derdim hep ama yok ya nerde o cesaret oglum 2 yil babannesinde kaldi da gelip bi görmemiş bile tekrar yanima aldim durumumu düzelince artik bu saten sora ciksada cocuklar görmek istemiyor yapacak bisey yok kendi bilir
2 Ağustos 2021 (376 puan) yorumladı
Aynen öyle hayırlısı artık
0 oy
2 Ağustos 2021 (3 puan) cevapladı
Bebegınızın cınsıyetı nedir ve nerde oturuyorsunux? 
2 Ağustos 2021 (61 puan) yorumladı
Ağrıda oturyorum kizim olucak hayrilisiyla
0 oy
2 Ağustos 2021 (41 puan) cevapladı
Kıyamam sana Allah eşinde hayırlısını versin benim babamda böyle sorumauzdu hep annem tek başına hallederdi seni çok iyi anlıyorum kuzum kıyıda köşede bir paran varsa ki anlatımına göre paran yok eşinin ailesinden mecbur isteyeceksin çocuğa en azından kıyafet kıyafet en gerekli şeyleri alsınlar çocuğuna emek harcamayan maddi manevi yönden emeği yoksa bu adamla bir.hayat yaşamanın anlamı yok 
2 Ağustos 2021 (61 puan) yorumladı
Eşimin ailesimi? Bu durumda olmamin sebebi onlar zaten altinlari takıları ne varsa aldilar düğünden sonra hic bi birikimimiz de yok evle birlik olana almamışlar banami alicaklar
2 Ağustos 2021 (286 puan) yorumladı
Allah merhamet versin Rabbim görüyor size yardımcı olur inşallah
0 oy
2 Ağustos 2021 (226 puan) cevapladı
Alman lazım nasıl sorumsuz yaa benim eşimde sürekli geç geliyor aynı bende sıkıldım ama ben şimdiden aldım sen çok geç kalmışsın daha yıkancak ütülencek kıyafetler nasıl yetişecek 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamileyken eşimin ilgisizliğiyle nasıl başa çıkabilirim?
37 haftalık hamilelik döneminde artan duygusal hassasiyet ve fiziksel yorgunlukla başa çıkmak için eşinizle suçlayıcı olmayan bir dille, 'ben' dilini kullanarak hislerinizi paylaşın. Bu süreçte yalnız olmadığınızı hissetmek en doğal hakkınızdır; duygularınızı net bir şekilde ifade etmek, eşinizin durumun ciddiyetini anlamasına yardımcı olabilir. Eğer iletişim kurmakta zorlanıyorsanız, sakin bir zamanda oturup beklentilerinizi ve ihtiyaçlarınızı somut örneklerle dile getirmeniz aranızdaki kopukluğu azaltabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin son haftalarında eşle yaşanan maddi ve manevi sorunlar nasıl çözülür?
Gebeliğin son haftalarında yaşanan gerginlikleri azaltmak için öncelikle maddi konuları sakin bir ortamda bütçe planlaması yaparak ele alın. Bebek alışverişi gibi acil ihtiyaçlar için öncelik listesi oluşturmak, belirsizliği azaltarak stresi yönetmenize yardımcı olur. Manevi destek noktasında ise eşinizin sorumluluk almadığını düşünüyorsanız, ondan küçük ve net görevler isteyerek sürece dahil olmasını sağlamak, aranızdaki iletişimi güçlendirebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğuma çok az kala eşin geç gelmesi ve ilgisizliği normal mi?
Doğuma 3 hafta kala eşin geç gelmesi ve ilgisiz davranması, evlilikte uyum sorunlarına ve anne adayında ciddi stres birikimine neden olan bir durumdur. Bu davranışlar normal kabul edilmemeli; eşin sorumluluk almaması, yeni doğacak bebeğin getireceği sorumluluklar öncesinde bir uyum problemi yaşadığını gösterir. Bu süreci sağlıklı atlatmak için çift terapisi veya profesyonel bir aile danışmanından destek almak, eşinizin sorumluluk bilincini artırmasına katkı sağlayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamileyken bebek alışverişi yapmak için geç mi kaldım?
37 haftalık hamilelik, tıbbi olarak 'term' yani miadına girmiş bir gebelik dönemidir ve bebek her an gelebilir. Bu dönemde temel ihtiyaçların (bebek bezi, hastane çıkışı, temel kıyafetler) hazır olması hem sizin hem de bebeğinizin sağlığı açısından büyük önem taşır. Eğer maddi imkanlar kısıtlıysa, ikinci el temiz ürünleri değerlendirmek veya sadece en temel ihtiyaçlara odaklanmak stresi azaltacak ve kendinizi güvende hissetmenizi sağlayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte eşle yaşanan iletişim sorunları aile bağlarını nasıl etkiler?
Hamilelik döneminde yaşanan yoğun iletişim kopukluğu, doğum sonrası lohusalık döneminde destek mekanizmalarının zayıflamasına yol açabilir. Çiftlerin birbirlerine karşı anlayışlı olması ve bebekle birlikte değişecek olan hayat düzenine dair ortak kararlar almaları aile bağlarını korur. Sorunların büyümemesi için birbirinize zaman ayırmanız ve beklentilerinizi açıkça konuşmanız, bebeğin gelişiyle birlikte oluşacak yeni düzene daha kolay uyum sağlamanızı destekler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,248 göst.
0 oy
0 cevap 378 göst.
2 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esillay (61 puan) sordu
0 oy
0 cevap 469 göst.
2 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esillay (61 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,652 göst.
24 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sulenur (73 puan) sordu

1,512,339 soru

24,667,964 cevap

367,099 kullanıcı

...