38+3 haftalıkken normal doğum yaptım, neler yaşadım?

0 oy
1,665 göst.
6 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (281 puan) sordu
Sonunda o koca kaygıyı attım aslında 10 günüm vardı daha bugün sürpriz yaptı minnak epidural normal doğum yaptım sorularınızı alabilirim :)
Gebelik haftası Bitti..

13 Cevap

0 oy
6 Ağustos 2021 (130 puan) cevapladı
Epidual doğum nasıl Nasıl geçti anlatırmısınız biraz ayrıntılı bu arada allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın 
6 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Çok teşekkürler ♥️ aslında çok güzel geçecekti ama açılmam hızlı ilerlediği için geç kalındı benimki ağrıları hissettim yine
-Reklam-
0 oy
6 Ağustos 2021 (6 puan) cevapladı
Hayırlı olsun canım. Darısı bize inşallah. Epidurali önerir misin? Nasıl geçti doğumun doktor bana da istersen epidural takarım dedi . Ikınma zor oluyor diye duydum.
6 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Kesinlikle öyle bir şansınız varsa yaptırmalısınız son dayanılmaz sancıları çekmek yerine rahatlığa kavuşuyorsunuz. Hiç de zor olmadı ıkınma hissi geliyor çünkü doktor yönlendiriyor zaten
6 Ağustos 2021 (6 puan) yorumladı
Anladım canım çok teşekkür ederim. :)
0 oy
6 Ağustos 2021 (124 puan) cevapladı
Epidural ne demek
0 oy
6 Ağustos 2021 (178 puan) cevapladı
Nasipse bende epidural normal doğum yapıcam biraz detaylı anlatır mısın bizde 37+5 iz
0 oy
6 Ağustos 2021 (11 puan) cevapladı
Gözun aydin  canim  bende 39+1olduk hala tık yok :)
6 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Gelir bir gün annesi :)
0 oy
6 Ağustos 2021 (645 puan) cevapladı
Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsun bende epidural normal doğum istiyorum nasıl geçti dogumunuz anlatrmisiniz lutfen
0 oy
6 Ağustos 2021 (69 puan) cevapladı
Allah sizlere bağışlasın canim bende doğsun istiyorummm bende bugün 38 arti 3 teyim nts surekli haftalardır sancim ağrım çıkıyor ama eve gönderiyorlar 3 gün once çatı muayene oldum doktor cok guzel hereey nirmal dogum olur dedi ama 2 gundur hiç ses yok beklemek istemiyorum ne zaman gelir acaba benim kızımdaaaa yani birden mi oldu sizinde nasi anladınız 
6 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Ben ilk defa kendi sancimla doğum yaptım suni vermediler hiç bir gün öncesinde kasığıma baskı yapıyordu ama geçici bişey sandım Sabah uyanınca farkettim doğum sancısı olduğunu catin normalse çok şanslısın çünkü benim ki dar öncekiler devlette olduğu için normale zorladılar hep doktor bana dedi ki seni İlk gebeliğinden itibaren ben muane etseydim kesinlikle sezeryan derdim dedi ben masada çok zorlandım
7 Ağustos 2021 (69 puan) yorumladı
Gecmis olsun insallah bende kavuşurum kizimla bir an önce
0 oy
6 Ağustos 2021 (66 puan) cevapladı
Merhaba ilk gebeliğiniz mi nişanınız gelmişmiydi
6 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Hayır 3. Nişan gelmedi :)
0 oy
6 Ağustos 2021 (1,155 puan) cevapladı
AllAH bagislasin cnm 1 gundemi oldu yani onceden belirti vermedimi
0 oy
6 Ağustos 2021 (916 puan) cevapladı
Allah analı babalı büyütsün canım. Darısı bize olsun insAllah epidural doğum nasil oldu cnm  
6 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Amin inşallah, epidural çok işe yarıyor ama benimki biraz geç kalındı
0 oy
6 Ağustos 2021 (206 puan) cevapladı

Allah analı babalı büyütsün canım yarın bende 38 haftalık olucam çok heyecanlıyım biran önce kavuşmak istiyorum yavruma inşallah darısı bizim başımıza artık <3

6 Ağustos 2021 (43 puan) yorumladı
Benimde ağrıyor hareketlwride az
6 Ağustos 2021 (206 puan) yorumladı
Bende de hareketleri azaldı biraz ama hiç sancım yok nstde de hiç çıkmadı
6 Ağustos 2021 (43 puan) yorumladı
Benimde hic yok canım ya çok ozledim gelsin artik
6 Ağustos 2021 (206 puan) yorumladı
Bende çok özledim hatta bugün evi baştan aşağı süpürdüm gelir belki diye ama hiçbir faydası olmadı en iyisi zamana bırakmak
6 Ağustos 2021 (43 puan) yorumladı
Benim alt tarafa baskı oluyor
0 oy
6 Ağustos 2021 (281 puan) cevapladı
Arkadaşlar burdan bilgilendireyim hepinizi geceden vardı sancım ama uyuyunca hissetmedim sabah sürekli kasığıma baskı yaptı on dk da bir beş dk da bir dedim bu doğum sancısı hemen sıcak bir duş alıp arabaya bindim hastaneye geldiğimde açılmam 4 cm di çok sevindim epidural taktirabilecek açıklığa gelmişti çünkü ama açılmam hızlı ilerliyordu epidural hazırlanana kadar açıklık 7 cm oldu daha epiduralin tam etkisini göremeden masaya aldılar zaten sadece ıkınma da zorlandım doktor catin çok dar bu seni zorluyor yoksa sen yatağa bile doğururdun dedi yirmi dk falan doğum yapmak için uğraştım ve geldi minik... Ama imkanı olan herkese epidurali tavsiye ederim... Hepinize çok teşekkürler iyi dilekleriniz için umarım sizde sağ salim kavuşursunuz Yavrunuza :)
6 Ağustos 2021 (308 puan) yorumladı
Epidural n oluyor ki ve özel hastanemi devlet hastanesi yapıyor mu
6 Ağustos 2021 (443 puan) yorumladı
Epidural doğum belden aşağı ağrı kesici iğne yapılıyor normal doğum sancı ve ağrılarını hissetmeden prenses doğum dedikleri olay gerçekleşiyor
6 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Açıklık 4, 5 cm olunca belden iğne yapılıyor ilaç veriliyor ve özelde yapıyorlar sadece
0 oy
6 Ağustos 2021 (186 puan) cevapladı
Epidural normal doğum hakkında tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim

Allah analı babalı büyüsün hayırlı olsun
6 Ağustos 2021 (130 puan) yorumladı
Valla çok uygun peki belden iyne mi yapılıyo
6 Ağustos 2021 (130 puan) yorumladı
Benim 4 cü gebelik ve bu sefer o sancıları çekmek istemiyorum bide doğum esnasında yırtılmam oluyo kendiliğinden bu sefer sancısız olsun bari diyorum
6 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Çok iyi anlıyorum seni benimde 3. Bebişim bana suni sancı da vermediler ilk defa kendi sancim yeterli geldi :)
7 Ağustos 2021 (186 puan) yorumladı
Ben anlayamıyorum ilk gebeliğim olduğu için ya ama o fiyat ne öyle o kadar ucuz mu oluyor nerede oturuyorsunuz :)
7 Ağustos 2021 (281 puan) yorumladı
Toplamda 5 bin verdik biz :) sivas medicana da doğumum oldu ilçesinde oturuyoruz sivasin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38+3 haftalık hamilelikte normal doğum nasıl başlar?
38+3 haftalık gebelikte normal doğum süreci genellikle düzenli kasılmaların başlaması, suyun gelmesi veya nişan gelmesi gibi belirtilerle kendiliğinden başlar. Bu haftalarda bebek artık yeterli olgunluğa ulaştığı için vücut doğum sinyallerini verir. İlk belirtileri hissettiğinizde panik yapmadan kasılmalarınızın sıklığını ve süresini takip etmeniz, doğumun aktif evresine geçişi anlamanız açısından oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Epidural normal doğum nedir ve nasıl uygulanır?
Epidural normal doğum, doğum ağrılarını azaltmak amacıyla bel bölgesinden uygulanan bölgesel bir anestezi yöntemidir. Doğumun aktif evresinde, rahim ağzı açıklığı belirli bir seviyeye ulaştığında uzman doktor tarafından omurilik çevresindeki epidural boşluğa ince bir kateter yerleştirilir. Bu yöntem sayesinde anne adayı doğumun tüm aşamalarında bilinci açık şekilde sürece dahil olurken, sancıları çok daha konforlu bir şekilde yönetebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Beklenen tarihten önce doğum yapmak normal mi?
37. haftadan sonra gerçekleşen tüm doğumlar tıbbi literatürde zamanında doğmuş kabul edilir ve 38+3 haftalık bir doğum oldukça sağlıklı bir süreçtir. Gebelik hesaplamaları tahmini bir tarih verse de, bebeklerin sadece küçük bir kısmı tam olarak beklenen günde dünyaya gelir. 37 ile 41 hafta arasında gerçekleşen doğumların tamamı normal kabul edilmekte olup, bebeğin kendi gelişimini tamamlayıp hazır olduğu zamanda gelmesi yaygın bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Normal doğum öncesi yaşanan kaygı nasıl yönetilir?
Doğum öncesi yaşanan yoğun kaygıyı yönetmek için nefes egzersizleri yapmak ve doğum sürecinin fizyolojik bir olay olduğunu kabullenmek oldukça etkilidir. Kaygıyı azaltmak adına doğum çantası hazırlığı gibi pratik işleri önceden bitirmek ve doktorunuzla doğum planınız hakkında detaylı konuşmak kendinizi güvende hissetmenizi sağlar. Doğum başladığında ise sadece o ana odaklanmak ve doktorunuzun yönlendirmelerine güvenmek zihinsel rahatlama sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Epidural normal doğumun avantajları nelerdir?
Epidural normal doğumun en büyük avantajı, doğum sancılarını büyük ölçüde hafifleterek annenin yorgunluğunu azaltması ve süreci daha bilinçli yönetmesine imkan tanımasıdır. İlaçlar genellikle bebeğe geçmeyecek şekilde ayarlandığı için bebek üzerinde olumsuz bir etki oluşturmaz. Ayrıca anne, doğumun ıkınma aşamasında ağrıyı hissetmediği için daha enerjik olur ve doğum sonrası toparlanma süreci genel anesteziye göre çok daha hızlı gerçekleşir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...