39 haftada sezaryen doğum kararı doğru mu?

0 oy
967 göst.
10 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (6 puan) sordu
25 ağustos sezeryan doğum yapıcam sabah 8 de girecem inşallah ♥️ heyecan basıyor ikinci oğlumu nasipse alıcam kucağıma.

39 haftada alıcak Dr anne karnında 1 saat bile değerliymiş bebek için acele etmeyin doğması için kızlar :) bebek erkenciyse yapacak bişey yok

37+0
Gebelik haftası 37+0

8 Cevap

0 oy
10 Ağustos 2021 (614 puan) cevapladı
Canım bende 17 sinde yapacağım 38+5te olacak benimde doktorum sabah 8de burda ol dedi yatış yapacak 9da sezeryan inşallah 
-Reklam-
0 oy
10 Ağustos 2021 (367 puan) cevapladı
Bende 37+0 oldum. Doktor 1 Eylül gün verdi. İkinci sezaryen olacak tam 40 haftalıkken alacak sezaryene. Daha önce olmaz mı dedim ama ne kadar gününü tamamlarsa o kadar iyi dedi. Bı sorun olmadığı sürece gününü tamamlayacak inşallah :)
0 oy
11 Ağustos 2021 (998 puan) cevapladı
Bizim de doğum tarihi 25-26 agustos görünüyordu doktorum 18-19 u gibi gelir dedi bizim ki 24 temmuzda geldi :D sağlıkla gelsin inşallah sizinki de:)
0 oy
11 Ağustos 2021 (58 puan) cevapladı
24 Ağustos Manisa şehir hastanesinde ikinci sezaryen im.olacak çok heyecanlıyimmm ve korkulu ilki acil sezaryen di bişey anlamadım pek bakalım İnşallah devlette yaptığıma pişman olmam 
11 Ağustos 2021 (1,977 puan) yorumladı
Sende mi manisa şehir hastanesinde yapıcaksın bende 20sinde doğum yapıcam orda hangi doktora gidiyorsun
12 Ağustos 2021 (58 puan) yorumladı
Mehtap hanıma gidiyorum ama özgür bey yapicak ameliyatımı 23 Ağustos da sizin kim doktorunuz inşallah memnun kalırız
12 Ağustos 2021 (1,977 puan) yorumladı
Bende serdar beye gidiyorum benim ameliyatımı o yapıcak Allah izin ederse nasıl bir doktor tam olarak çözemedim ama pek güzel baktığı söylenemez Rabbim sonumuzu hayır etsin
12 Ağustos 2021 (58 puan) yorumladı
Amin ben mehtap hanımdan memnundum çok alel acele bakıyor ama bilgili bir doktor .. dikişler nasıl olucak acaba bende bunu düşünüyorum siz biliomusunuz sezaryen hakkında hastane de kaç gün kalınıyor dikişler alınan mi estetik mi ben daha soramadım
12 Ağustos 2021 (1,977 puan) yorumladı
Kuzum estetik dikiş yapıyorlar kasık bölgeden kesi atılıyor 2 veye 3 gün kalınıyor hastanede herhangi bir sorun olmazsa
0 oy
11 Ağustos 2021 (1,977 puan) cevapladı
Bende 20sinde sezeryan olucam 39+5de 2.doğumum oğlumda hiç bir şey bilmediğim için çok anlamamıştım ama şimdi kızıma hamileyim korku heyecan karman çorman bir duygu içindeyim cidden Rabbim hepimize sağlıklı doğum nasip etsin inşallah 
0 oy
11 Ağustos 2021 (362 puan) cevapladı
Neden 1 saat bile değerli acaba bilmediğim için soruyorum mesela 40 haftalık bir bebeğin gelişimi tamamen tamamlanmış olmuyormu 1 saat daha dursa ne oluyor ki
11 Ağustos 2021 (6 puan) yorumladı
40 41 tamamlıyor zaten ben erken alınmasın diye dedim ciğer gelişimi eksik olunca doğdun a çok hasta olıyo bebişler
0 oy
11 Ağustos 2021 (635 puan) cevapladı
21 inde yapicam.ikiz.gebelik 37. Haftada
0 oy
11 Ağustos 2021 (193 puan) cevapladı
29 agustos gibi

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Sezaryen doğum için neden 39. haftayı beklemek daha sağlıklıdır?
Sezaryen doğumlarda 39. haftayı beklemek, bebeğin akciğer gelişimi ve genel organ olgunlaşması için kritik bir süreçtir. Anne karnında geçirilen her ekstra gün, bebeğin doğum sonrası solunum sıkıntısı çekme riskini azaltır ve bağışıklık sisteminin daha güçlü olmasına yardımcı olur. Tıbbi bir zorunluluk yoksa, bebeğin doğal gelişimini tamamlaması için 39. haftaya kadar beklenmesi uzmanlar tarafından önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamilelikte doğum kararı nasıl alınır?
37 haftalık hamilelikte doğum kararı, genellikle bebeğin gelişimi, annenin sağlık durumu ve plasentanın verimliliği gibi faktörler değerlendirilerek doktor tarafından alınır. Eğer bebekte bir gelişme geriliği veya anne adayı için bir risk durumu yoksa, doğumun 39. haftaya kadar ertelenmesi bebeğin ağırlık kazanımı ve nörolojik gelişimi için daha faydalıdır. 37 hafta erken terim kabul edilse de, her gün bebek için değerlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum öncesi anne adaylarını neler bekler?
Sezaryen doğum öncesi süreçte anne adaylarının operasyon sabahı aç karnına olması, gerekli kan tahlillerinin yapılmış olması ve hastane çantasının hazır olması önemlidir. Ameliyat günü hastaneye yatış yapıldıktan sonra anestezi uzmanı ile görüşme sağlanır ve hazırlıklar başlar. Sakin kalmak, derin nefes egzersizleri yapmak ve doğum sonrası emzirme sürecine odaklanmak, annenin operasyon stresini yönetmesine yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Planlı sezaryen doğuma nasıl hazırlanmalıyım?
Planlı sezaryen doğuma hazırlanırken operasyon öncesi doktorunuzun belirttiği saatte aç kalmaya dikkat etmeli ve yanınızda gerekli tüm evrakları bulundurmalısınız. Duygusal olarak kendinizi hazırlamak için doğum sonrası bebeğinizle ilk anlarınıza odaklanabilir, hastane sürecinde size destek olacak bir yakınınızın yanınızda olduğundan emin olabilirsiniz. Ayrıca, operasyon sonrası hızlı toparlanmak için rahat kıyafetler ve emzirme destek ürünlerini çantanıza eklemek faydalı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci sezaryen doğum ilkine göre nasıl geçer?
İkinci sezaryen doğum genellikle ilkine benzer bir süreç izler ancak anne adayı daha deneyimli olduğu için neyle karşılaşacağını bilir. İkinci operasyonlarda bazen önceki kesi bölgesindeki doku iyileşmeleri nedeniyle ameliyat süresi birkaç dakika farklılık gösterebilir. İyileşme süreci ise genellikle kişisel sağlık durumuna bağlıdır; düzenli hareket etmek ve doktorun ağrı yönetimi önerilerine uymak, ikinci sezaryen sonrası toparlanmayı hızlandıran en önemli unsurlardır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...