38+5 haftalık hamileyim hiç ağrım yok, normal mi?

0 oy
582 göst.
11 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (113 puan) sordu
Merhaba kızlar ikinci hamileliğim 38+5 olduk ama.hic bı ağrım yok ilk doğumum normal oldu artık bekliyorum bakalım 
Gebelik haftası 38+5

6 Cevap

0 oy
11 Ağustos 2021 (88 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
38+6 yiz bizde ağrılar oluyor ama şiddetli değil bekliyoruz bakalım canları ne zaman isterse o zaman gelsinler  sağlıkla gelsinler de:)
-Reklam-
0 oy
11 Ağustos 2021 (76 puan) cevapladı
38+4teyiz bizde, gelesi yok gibi 41 i zorlar sanırım bu gidişle :D
0 oy
11 Ağustos 2021 (263 puan) cevapladı
 Ben 39 da doğum yaptım :) 39 a kadar bir tek ağrı çekmedim. :) İlk gelen ağrı dört dakikada bir vurmaya başladı ve iki saat sonra doğumum gerceklesti. :)  
11 Ağustos 2021 (88 puan) yorumladı
Ayy Allah bizede nasip etsin inşallah öyle doğum :) Rabbim yardımcımız olsun hepimizin
11 Ağustos 2021 (263 puan) yorumladı
İnşallah rabbim yardımcınız olsun. Bir avazda inşallah    sonrası zaten mukemmel
11 Ağustos 2021 (88 puan) yorumladı
Amiin amin canım sagolasin kesinlikle sonrası bambaşka:)
0 oy
11 Ağustos 2021 (26 puan) cevapladı
38+6 sürekli bel ağrısı var ama nts de sancı yok ve hiç açılma yok karnıma vurması gerekiyormuş ağrının ve siddetlenmesi yani ikinci doğum olmasına rağmen tık yok inşallah 40 ı beklemez
0 oy
11 Ağustos 2021 (122 puan) cevapladı
Bnde 39+2deyim hiç bişey yok valla 
11 Ağustos 2021 (36 puan) yorumladı
Bende 39+2deyim ve hiç bişey yok sıkıldım valla beklemekten
0 oy
11 Ağustos 2021 (317 puan) cevapladı
Al bnden de okdr 38 hfta 3 gnlk oldk ama sdce bel agrsı vr 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38+5 haftalık hamileyim hiç sancım yok, doğum ne zaman başlar?
38+5 haftalık hamilelikte sancı olmaması oldukça normaldir çünkü gebelik süreci 40 haftaya kadar devam edebilir. Doğumun başlaması için vücudun kendi doğal sürecini tamamlaması gerekir; genellikle 38 ile 41 hafta arasında doğumun kendiliğinden başlaması beklenir. Eğer su gelmesi, düzenli sancı veya bebek hareketlerinde azalma gibi belirtiler yoksa, doktorunuzun belirlediği rutin kontrollere devam ederek süreci takip etmeniz yeterlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci hamilelikte 38. haftada sancı olmaması normal mi?
Evet, ikinci hamilelikte 38. haftada sancı olmaması tıbbi açıdan normal bir durumdur ve endişelenmeyi gerektirmez. İlk doğumun normal olması, ikinci doğumun mutlaka 38. haftada başlayacağı anlamına gelmez; her gebelik süreci kendine has bir zaman çizelgesine sahiptir. Vücudunuz doğum için henüz hazır olmayabilir, bu süreçte dinlenmeye odaklanarak düzenli doktor kontrollerinizi aksatmamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38+5 haftalık hamileyim, doğumun yaklaştığını nasıl anlarım?
Doğumun yaklaştığını gösteren temel belirtiler arasında düzenli ve giderek şiddetlenen kasılmalar, nişan gelmesi, suyun gelmesi ve bebek hareketlerinde değişiklikler yer alır. 38+5 haftalık süreçte bu belirtilerin hiçbiri yoksa vücudunuz henüz doğum sinyalleri vermiyor olabilir. Hafif düzensiz kasılmalar (Braxton Hicks) yaşayabilirsiniz ancak bunlar gerçek doğum sancısı gibi düzenli ve sıklaşan bir yapı göstermez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38. haftadan sonra doğum sancısı başlamazsa ne yapılır?
38. haftadan sonra sancı başlamazsa doktorunuz NST (Non-Stres Test) ve ultrason incelemeleri ile bebeğin durumunu ve su miktarını kontrol eder. Gebelik 40 haftayı geçtiğinde 'gün aşımı' olarak değerlendirilir ve doktorlar genellikle 41. haftadan sonra suni sancı veya gerekli görülürse diğer müdahale yöntemlerini değerlendirmeye alır. Bu aşamada doktorunuzun önerdiği aralıklarla NST kontrollerine gitmek bebeğin sağlığı açısından kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başlaması için 38+5 haftada neler yapılabilir?
Doğumun başlaması için 38+5 haftada en etkili yöntem, vücudun doğal hormon salgılamasına izin verecek şekilde dinlenmek ve stresten uzak durmaktır. Kısa yürüyüşler yapmak pelvis bölgesindeki kan akışını destekleyebilir ancak sancıyı zorla başlatmaya çalışmak yerine vücudunuzun hazır olmasını beklemek en sağlıklı yaklaşımdır. Doktorunuza danışmadan herhangi bir bitkisel yöntem veya egzersiz denememeli, sadece rutin kontrollerinize odaklanmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,149 soru

24,665,535 cevap

366,953 kullanıcı

...