İki küçük çocuktan sonra üçüncüye hamile kaldım, ne yapmalıyım?

0 oy
794 göst.
14 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (267 puan) sordu
Kizlar 6 yasinda bir kizim var okula basliycak bu ay 22 aylik bir kizim daha var ve ben hamile kalmisim  ilk duydugumda cok agladim daha cok erken kucuk kizim kucuk nasil bakcam kizlarimin hakkina giriyorum rahat gwzdremeyecem disa cikaramayacam cocuklarimi diye ama rabbim verdiyse vardir bir bildigi oda benim evladim ama korkuyorum 3 cocuga annelik yapabilecekmiyim 25 yasima gidiyorum yasmda genc cok pilansiz oldu 3 cocuk istiyprdm ama kizlarimi buyutup voraz rahat edip daha sonra istiyorduk napcagimi bilmiyorum 
Gebelik haftası 5
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

0 oy
14 Ağustos 2021 (482 puan) cevapladı
ALLAH yardim ediyor canim sıkma canini bende ayni durumdayim 6 yas 2 yas cocuklar zor gecti zaman 34 haftaligim..... eylülde kizim okula baslayacak ama gönderemeyeceğim hem hastalik hem eylul dogumum olacak yapabilecegim birşey yok 
14 Ağustos 2021 (267 puan) yorumladı
Benimde 2 yasina basaxak kizim cok kolikte 8 ay cektm hic uyku yemek yuzu gormedm kendime vakit ayrcam artk dedm hamile kalmsm cok agladm ama oda evladm bide canimi sktgm konu millet laf edeck 3 cuyu dguruyorum diye yasm daha genc duye o yuzden cok uzuluyprum
14 Ağustos 2021 (482 puan) yorumladı
Hamileligin zor gecmiyorsa hic takma etrafi canim... bizde koruduğumuz halde hamile kaldim tam kendime geldim dedim emzirirken kaldim herseyde var bir hayır... iki kizim var bide oğlumuz olacak ALLAH izin verirse kordon baglatacam artik kaldiramam çocuk 3 de sezeryan ..
14 Ağustos 2021 (267 puan) yorumladı
Bende istiyorum baglatmak esim istemiyo ama yok kotunma hapi kullandm dokundu zehirlene yazdm esimlede kendi korunma yontemimiz ise yatamadi hamile kLdm 4 cuyu dusunemem artk yani hamileligim mide bulantili geciyor ama idare edebilirim canimin skldigi tek konu cocuklarimi parka cikaramam 2 cocugumun hakkini yersem diye dusundum 2 yasina gormedi kizim daha dogdugunda 2.5 yasnda olcak
14 Ağustos 2021 (482 puan) yorumladı
Hamileliginizde göbeğin büyümesi kış ayina denk geliyor ozmanlar  guzel geciyor... ben bunda bütün yaz sicagini yedim o yönde rahat olursun  ..... yaz günü disari adim atamadim sicak direk etkiliyo baş donmesi filan...
14 Ağustos 2021 (1,267 puan) yorumladı
Benim kızım da 5 yaşına girecek 28 ağustosta benim doğumum 10 eylül diye gözüküyor eşim tutturmuş çocuğu ana okuluna yazdıracam diye ben istemiyorum çünkü doğumuma denk geliyor okulun ilk günleri beni yanında isteyecek herkesin annesi yanında olacak ben olamayacam diye eşim biraz dediğim dedik biri bakalım nasıl olacak
-Reklam-
0 oy
14 Ağustos 2021 (1,692 puan) cevapladı
Yengeminde ayni durumda zor olsada kolayligi oluyor yasin gencmis hemde daha iyi senjn icinAllah saglicakla kucagina almayi nasip etsin
14 Ağustos 2021 (267 puan) yorumladı
Yasim genc evet ben karin agrilarimi adet sancisi saniyordm 2 gun gecikti test yaptm hemen cikti kan aldrdm 2790 cikti ama daha kadin doguma gitmedm acildeki doktr hamilesin dedi bakalm artk rabbim verdiyse vardr bir bildigi sagliklica gelr ins bebegim artk rabbim kolayligini verir ins banada
0 oy
14 Ağustos 2021 (1,267 puan) cevapladı

Aynı ben:)

Büyük kızım 28 ağustosta 5 yaşına girecek küçüğü 3 eylülde 3 yaşına girecek bende ilk duyduğumda çok ağladım çünkü istemeyerek oldu şuan ise doğuma sadece 27 gün kaldı allah'ın izniyle sabırsızlıkla bekliyorum hepsini 1 arada büyütmek daha iyi olur allah kolaylığını verir inşallah 

Bende 25 yaşındayım bu arada 

14 Ağustos 2021 (267 puan) yorumladı
Ay ne guzel ayniyiz cok sevndm bunu duyduguma kendimi uzup hirpalamama gerk yok esim zaten istiyodu 32 yasina basack esim o yuzdn ins hayrlisiyla alirz bebislerimizi kucagimiza benim daha cok yeni kadn doguma gitmedm kanda baktik hamielsn dedi doktr bakalm hayrlisiyla ins keseyi bebisi goruru.
14 Ağustos 2021 (1,267 puan) yorumladı
Hayırlı olsun inşallah insan ilk duyunca kötü oluyor ama sonra sabırsızlıkla bekliyor rabbim kavuştursun inşallah: )
14 Ağustos 2021 (267 puan) yorumladı
Amin tesekkr ederm ilk basta agladm istemiyom bakamam ucune diye smdide krkuyorum rabbimin gucune gider benden alr diye auan cok istiyorum alstm bu dusunceye ins rabbm sagliklica kucagima almayi nasip eder
14 Ağustos 2021 (1,267 puan) yorumladı
Amin inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

22 aylık ve 6 yaşında çocuğum varken üçüncüye nasıl bakarım?
Üçüncü çocukla birlikte günlük rutinlerinizde esneklik sağlamak ve çocukların yaş aralığını avantaja çevirmek süreci kolaylaştırır. En önemli adım, 6 yaşındaki çocuğunuzu okula başlama sürecinde evin bir yardımcısı gibi dahil ederek sorumluluk paylaşımı yapmaktır. 22 aylık bebeğinizle ilgilenirken büyük çocuğunuza kaliteli birebir zaman dilimleri ayırmak, kıskançlık krizlerini önler ve annelik üzerindeki baskıyı azaltır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Planlanmamış üçüncü çocuk haberinden sonra kaygıyla nasıl başa çıkılır?
Plan dışı gebelik sonrası hissedilen kaygı, annelerin büyük bir çoğunluğunun yaşadığı çok doğal bir duygusal süreçtir. Öncelikle bu hislerin sizi yetersiz bir anne yapmadığını kabul etmelisiniz. Kaygıyı yönetmek için çevrenizdeki destek sistemlerini (eş, aile, arkadaş) aktif olarak kullanmalı ve mükemmeliyetçi yaklaşımdan uzaklaşarak sadece temel ihtiyaçlara odaklanan bir plan oluşturmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Üç çocukla sosyal hayatımı ve dışarı çıkma rutinimi nasıl korurum?
Üç çocukla dışarı çıkmak başlangıçta zorlayıcı görünse de, pratik ekipmanlar ve iyi bir zaman yönetimiyle bu rutin sürdürülebilir. En önemli kural, çıkış saatlerini çocukların uyku veya yemek saatlerine göre değil, kendi enerji seviyenize göre ayarlamaktır. Hafif ve taşınabilir bebek gereçleri tercih etmek ve çocukları kısa mesafeli aktivitelerle alıştırmak, sosyal hayatınızı korumanıza yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çocuklarımın hakkına giriyor muyum korkusu nasıl aşılır?
Çocuklarınızın hakkına girdiğiniz düşüncesi, onlara olan sevginizin ve sorumluluk duygunuzun bir göstergesidir ancak bu durum çocuklarınızın gelişimini olumsuz etkilemez. Aksine, çok çocuklu bir ailede büyümek çocuklara paylaşmayı, empatiyi ve sosyal becerileri erken yaşta kazandırır. Her çocuğa gün içinde 10-15 dakikalık bile olsa özel ve kesintisiz zaman ayırmanız, onların sevgi ihtiyacını karşılamak için yeterli olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
25 yaşında üç çocuk annesi olmak günlük yaşamı nasıl etkiler?
Genç yaşta üç çocuk annesi olmak, fiziksel dayanıklılığınızın yüksek olması sayesinde enerji gerektiren süreçleri daha kolay yönetmenizi sağlar. Yaşınızın getirdiği dinamizmi, çocukların büyüme evreleriyle uyumlu hale getirerek ilerleyen yıllarda kendinize daha fazla vakit ayırabileceğiniz bir dönemi hedefleyebilirsiniz. İlk yılların yoğunluğunu kabul edip destek almaktan çekinmediğiniz sürece bu süreç, uzun vadede daha rahat bir ebeveynlik dönemine kapı aralar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 745 göst.
14 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nesay (267 puan) sordu
0 oy
5 cevap 520 göst.

1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...