9 aylık bebeğim var ve hamileyim, emzirmeyi bırakmalı mıyım?

0 oy
624 göst.
15 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (18 puan) sordu
Kızlar 9 aylık oğlum var geçen test yaptım hamile olduğumu öğrendim bebeğim şuan emiyor ne yapmam lazm sütten kesmelimiyim yoksa devam mı edim benim gibi olanlar varsa yardımci olabilir mi

6 Cevap

0 oy
15 Ağustos 2021 (3,977 puan) cevapladı
Öncelikle hayırlı olsun canım benimde kızım 1.5 yasinda bende hamile olduğumu öğrendim 12+2 hafta doktorla görüştüm kesinlesince hemen kestim sütten bende sende kes Allah korusun hunAfemi bilmiyorum ama zehirler diyorlar
-Reklam-
0 oy
15 Ağustos 2021 (1,041 puan) cevapladı
Benm de 1 yaşında kızım var canm hamileyim şuan dr 4 aya kadar emzirebilirsin dedi ama bir faydasını görmez dedi bende bıraktım zaten 
0 oy
15 Ağustos 2021 (641 puan) cevapladı
Onu doktorun soylemeli canm bazilari 9 ay emziriuo bazilarina hemen kesmelerini soyluyorlar korunmadin mi
0 oy
15 Ağustos 2021 (117 puan) cevapladı
 Ben hic  o durumu yaşamadım  ama yan komşum  da hem hamile ve hem emziriyor  artık   hamile kimi gorsem bebegini emziriyor doktor alr zarari olmadigini soyluyormus
0 oy
15 Ağustos 2021 (2,167 puan) cevapladı
Canim bence hamileligin boyunca seni takip eden doktorunla görüş ne kadar sure daha emzirebilecegini , ilk dogumun sezeryan degilse sıkıntı olmaz canım 
0 oy
15 Ağustos 2021 (2,512 puan) cevapladı
Bende emzirriken hamile kaldim 3 ay emzirdim 6 aylik olanana kadar emzirebilirsin 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

9 aylık bebeğim emzirirken hamile kaldım, emzirmeye devam edebilir miyim?
Evet, hamilelik sırasında emzirmeye devam etmek genellikle güvenlidir ancak doktorunuzun onayı kritiktir. Gebelik süresince vücudunuzun besin ihtiyacı artacağı için hem bebeğinizin hem de kendi sağlığınız için dengeli beslenmeye ve doktor kontrollerinizi aksatmamaya özen göstermelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileyken emzirmeyi ne zaman bırakmalıyım?
Emzirmeyi bırakma kararı tamamen sizin ve bebeğinizin durumuna bağlıdır; genellikle riskli bir gebelik durumu yoksa emzirmeye devam edilebilir. Ancak rahim kasılmalarını tetikleyen şiddetli ağrı, kanama veya ciddi kilo kaybı gibi durumlarda mutlaka bir kadın doğum uzmanına danışarak sütten kesme sürecini başlatmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken hamile kalmak sütün tadını ve miktarını nasıl etkiler?
Hamilelik hormonları nedeniyle sütün tadında hafif tuzlanma veya azalma yaşanabilir, bu durum 9 aylık bebeğinizin memeyi kendi kendine bırakmasına neden olabilir. Süt miktarındaki değişimler tamamen hormonal süreçle ilgilidir ve genellikle bebeğin ek gıdaya geçiş yaptığı bu dönemde normal karşılanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte emzirmenin bebeğe veya anneye bir zararı var mıdır?
Sağlıklı ilerleyen bir gebelikte emzirmenin anneye veya bebeğe doğrudan bir zararı yoktur, ancak emzirme sırasında salgılanan oksitosin hormonu hafif rahim kasılmalarına yol açabilir. Eğer düşük riskiniz yoksa ve doktorunuz aksini belirtmediyse emzirmeye devam etmenizde tıbbi bir sakınca bulunmamaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
9 aylık bebeği sütten kesmek için en doğru yöntem nedir?
9 aylık bebeği sütten kesmek için en sağlıklı yöntem, emzirme seanslarını kademeli olarak azaltarak yerine besleyici ek gıdalar koymaktır. Aniden kesmek yerine her hafta bir emzirme öğününü çıkararak bebeğinizin duygusal ve fiziksel olarak bu sürece alışmasına yardımcı olabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 222 göst.
0 oy
2 cevap 375 göst.
11 Şubat 2023 Doğum kategorisinde Nazar mesut (76 puan) sordu
0 oy
6 cevap 523 göst.
16 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde MHacer (522 puan) sordu
0 oy
11 cevap 943 göst.

1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...