Çarşamba günü sezaryen olacağım, çok mu zor?

0 oy
1,084 göst.
3 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu

Çarşamba günü sezeryan olacam çok korkuyorum çok zor mu ne yapmalıyım korkumu nasıl yenmeliyim. İnsanın korktuğu kadar çok zor mu

11 Cevap

+1 oy
3 Haziran 2018 misafir cevapladı

Valla 2 ci gebeliğim de  şuan sezeryan olucam  zor olmuyoı çok şükür . Kişiden kişiye değişiyor korkmayin

-Reklam-
0 oy
3 Haziran 2018 Mirac cevapladı

Merhaba, korkmayin sonunda bebeginize kavusacaginizi dusunun buna odaklanin.. sezeryan ilk gun.biraz sikintili ancak 2.gun Kendinizi daha iyi hissedeceksiniz birde kisiden kisiye degisen birsey bu.. olumsuz ornekleri dinlemeyin anlatanlarin yanindan da hemen uzaklasin sevgiler

0 oy
3 Haziran 2018 (905 puan) cevapladı

ben ablam kuzenim ve yengemde sezeryan oldular gordum benim ikisi normal 3.yolda allahin izniyle 36 oldum normale nazaran biraz zor dikislerden dolayi bebekle pek fazla ilgilenemiyosun agrin oluyo ama bu kişiden kisiye degisiyo tabi onlarda olan sende olcak diye bisey yok bunlari dusunme rabbim sag selamet bebegini kucagina almayi nasib etsin hersey olacagina varir iki dogumda zor normalde sezeryanda iyi dusun iyi olsun stres yapma 

0 oy
3 Haziran 2018 (163 puan) cevapladı

korkma canım,neden sezeryan oluyorsun.benim üç buçuk yaşında bir oğlum var suyum geldiği için 34 haftalik dünyaya geldi ve ters gelis olduğu icin zorunlu sezeryana alindim cok korkmustum ama korktuğum kadar yokmus.bir haftada kendini topluyorsun bir iki gün tel basina yatip kalkman oturman zor oluyor birinin destegine ihtiyaç duyuyorsun o kadar tabi normal doğum daha iyi fakat sezeryandan da bu kadar korkma boşuna kendini strese sokma allah yardimcin olsun

0 oy
3 Haziran 2018 (170 puan) cevapladı

39+5 de suyumun gelmesiyle hastaneye gittik sabah 8 de sancım çok vardı 3 e kadar bekledik açılma olmadı o ağrı çekilmez çok kötüydü sonra sezeryana alındım bütün ağrılar gitti 2 günde toparladım çok şükür o sancidan sonra sezeryan doğum daha kolay geldi vede açılma var mı diye 3 defa baktılar ona can dayanmaz zaten sezeryan bana çok kolay geldi bu yaşadıklarım dan sonra

0 oy
3 Haziran 2018 (10 puan) cevapladı

Çok teşekkür ederim verdiğiniz moral için ilk olunca insan baya korkuyor hele ki çok hassassan ne olacak nasıl olacak diye düşünmekten insan kendisini alıkoyamıyor duanızı eksik etmeyin lütfen Allah hepinizden razı olsun  

3 Haziran 2018 (129 puan) yorumladı
Hoc korkmayın, ben iki kez sezaryen oldum 3. yolda. Doğumdan sonra hasta gibi yatmayın hareketli olun yeter. Kilom da gitti  çabucak toparladım da. Çocuklarıma da kendim baktım evime de. Gözünüz korkmasın, Allahım yavrunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
0 oy
3 Haziran 2018 (1,392 puan) cevapladı

Emin ol ne kadar rahat olursan okadar rahat geçicek hiç gözünde büyütme olmak zorunda ve olucak ki zaten insan bebeğini kucağına alınca ağrıyı siziyi duymuyor bile.. 1 hafta kadar bir dikişlerin sızlıyor kalkarken yataktan öldürürken hapşırırken falan.. sonrasında oda azalıyor.. bana doktorum doğumdan sonra sadece neskafe içmeli onermisti hem ağrı için hem de anesteziyi atmak için bana çok iyi geldi kahve hamdolsun hiç bir sorun yaşamadım yanimda hiç kimse kalmadı eve geldigimde bebeği de kendim kalktım aldım hiç korkma gözünde büyütme allah o an öyle bir güç veriyor ki farklı birşey.. ki ben canı tatlı biriyimdir acıya dayaniksizimdir ama allah gücünü veriyor 

0 oy
3 Haziran 2018 (201 puan) cevapladı

Hic korkma eskidenmis o gunlerce agri dikia zorlugu.ben kizimı 4 sene önce sezeryanla kucagima aldim.bazen canım sıkkın oldugunda hayal edip ogune geri dönüyorum saniye saniye yaaıyorum.simdi 13 haftalik hamileyim hic korkmuyorum sonunda hepimiz bir mücizeyw merhaba diyecegiz allahın izni ile.tadını cikar guzel düşün güzel olsun.saglıkla kucagın alman dileyle

0 oy
4 Haziran 2018 misafir cevapladı

Azda olsa içim rahat etti Allah razı olsun hepinizden.son bir günüm kaldı doğumdan sonra inşaAllah yazarım sizlere.sizlerinde Allah evlatlarınızı size bağışlasın hamile olanınızda sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah duanızı eksik etmeyin lütfen  

0 oy
4 Haziran 2018 (228 puan) cevapladı

Selam canim ınsallah hayırlısıyla kucağına alırsın yavrunu darısı basimiza<3 ben ilk oğlumu isteğe bağlı sezaryen oldum normal doğumdan çok korkuyorum şu an 25 haftaligim inan bana o kadar rahat geçtiki sezaryen ile doğumum ve ben yarim narkoz istedim belden assagi. Çok rahattı ameliyattan sonra hiç ağrım olmadi hemen kalktım bebegimle evimle ilgilendim umarım seninde doğumun çok rahat geçer hayırlısıyla ve sağlıkla yavrunu kucağına alırsın ınsallah :angel:<3

5 Haziran 2018 misafir yorumladı
Amin amin inşAllah canım benimde keyfi sezeryan olacak normal doğumdan korktuğum için yarın sabah alacaklar bir saniye olsun düşünmeden duramıyorum ne olacak zor olacak mı diye lütfen bana dua edin
5 Haziran 2018 Alimm yorumladı
Dualarım seninle ınsallah hayırlısıyla sağlıkla alırsın yavrunu kucağına canim benim:))
0 oy
23 Haziran 2018 misafir cevapladı

Cnm üç sezaryan oldum dördü olacam inş 9 hafta sonra korkma abtestini al duani oku kısa sürüyor korkmana gerek yok bebişi aldimmi kocagina ağrilarida unutursun

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Sezaryen ameliyatı sırasında acı hisseder miyim?
Sezaryen ameliyatı sırasında bölgesel anestezi (spinal veya epidural) uygulandığı için operasyon boyunca herhangi bir acı veya ağrı hissetmezsiniz. Anestezi sayesinde vücudunuzun belden aşağısı tamamen uyuşur, sadece dokunma ve hafif basınç hissi olabilir ancak bu hisler kesinlikle ağrılı değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası iyileşme süreci nasıl geçer?
Sezaryen sonrası iyileşme süreci genellikle ilk 24 saat içinde ayağa kalkıp yürümeye başlamanızla hızlanır ve tam toparlanma ortalama 4 ila 6 hafta sürer. İlk günlerde hareket ederken karnınızda çekilme hissetmeniz normaldir, ancak doktorunuzun önerdiği ağrı kesiciler ve düzenli kısa yürüyüşler bu süreci çok daha konforlu hale getirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum korkusu nasıl yenilir?
Sezaryen doğum korkusunu yenmek için operasyonun aşamaları hakkında bilgi sahibi olmak ve süreci kontrol altında hissetmek en etkili yöntemdir. Doğum yapacağınız gün yanınızda size destek olacak birinin bulunması ve sağlık ekibine endişelerinizi açıkça ifade etmeniz, kaygı seviyenizin düşmesine ve sürece daha olumlu odaklanmanıza yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğumda hastanede kaç gün kalınır?
Sezaryen doğum sonrası hastanede kalış süresi genellikle 1 veya 2 gündür. Eğer hem sizin hem de bebeğinizin sağlık durumları stabilse, operasyondan sonraki 24. saatten itibaren hareket etmeye başlamanız ve beslenmenizin normale dönmesiyle birlikte doktorunuz taburcu işlemlerinizi planlayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen sonrası dikiş bakımı nasıl yapılır?
Sezaryen sonrası dikiş bölgesinin bakımı için yaranın ilk 48 saat kuru tutulması ve sonrasında doktorunuzun önerdiği şekilde temizlenmesi oldukça önemlidir. Dikiş hattını zorlamayacak şekilde bol kıyafetler giymek, bölgeyi tahrişten korumak ve ani hareketlerden kaçınmak iyileşmeyi hızlandıran en önemli adımlardır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 870 göst.
0 oy
6 cevap 821 göst.
0 oy
15 cevap 1,813 göst.

1,512,234 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...